Address & Contact

Our Address

یزد

ساخت و نصب کانال کولر فلنج مخزن و دریچه کولر هواسازان ایرانیان

⚡️سازنده انواع کانال کولر و ساخت دریچه کولر⚡️
✨با کیفیت عالی و قیمت مناسب✨

?کانال کولر یکی از انواع مجاری یا کانال انتقال هوا می‌باشد. کانال کولر از ورق گالوانیزه و عمدتا با ضخامت 0.5 تا 0.6 میلیمتر و به صورت چهارگوش ساخته میشود. اتصالات در کانال کولر معمولا از نوع بندکشویی و فلنج نبشی میباشد ولی امکان ساخت از نوع TDF و TDC نیز وجود دارد.

?انواع کانال کولر از لحاظ شکل

✳️کانال یا مجرای انتقال هوا برای انتقال هوای مطبوع گرم یا سرد، هوای تازه، اگزاست و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

?به طور کلی کانال هوا به صورت گرد و چهارم گوش ساخته میشود.

?انواع کانال گرد:
۱. اسپیرال
۲. درز طول

?انواع کانال چهارگوش:
1. TDC
2. TDF
۳. سنتی با فلنج نبشی
۴. سنتی با اتصال کشویی

✳️کانال‌‌‌های انتقال هوا بسته به نوع هوای انتقالی و شرایط جوی خارجی و نیاز مشتری امکان عایق بندی با انواع عایق را دارند.در مسیر‌‌‌های طولانی و با فشار‌‌‌های بالا از کانال‌‌‌های گرد به خاطر ایجاد افت فشار کمتر نسبت به کانال چهارگوش استفاده میشود. طراحی کانال‌‌‌های گرد نیازمند دانش مهندسی و محاسبات دقیق میباشد.

?دریچه کولر چیست؟

?دریچه کولر یکی از لوازمی است که در اجرای کانال سازی کولر در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه کولر جهت تغییر مسیر هوا دهی تولید و نصب می گردد. دریچه کولر برای فراهم آوردن آسایش و آرامش افراد طراحی شده است. دریچه کولر عضو جدا نشدنی در کانال سازی کولر می باشد. دریچه کولر در ابعاد و انواع مختلفی تولید می شود

?انواع دریچه هوا بر روی قاب چوبی نصب می شود. قاب چوبی دور تا دور کانال کولر اجرا می شود. بدین ترتیب نصب کنندگان دریچه کولر، با استفاده از پیچ، این محصول را بر روی قاب چوبی اطراف کانال نصب می نمایند.

به مدیریت : محمد اسلامی

 

 

ساخت و نصب کانال کولر فلنج مخزن و دریچه کولر هواسازان ایرانیان در یزد , ساخت و نصب کانال کولر  , فلنج مخزن , دریچه کولر  , سازنده انواع کانال کولر در یزد ,  ساخت دریچه کولر در یزد ,انواع کانال کولر ,