Address & Contact

Our Address

تهران،شهرک صنعتی،چهاردانگه،خیابان دانش جنوبی،خیابان ۲۲/۵ برق،پلاک ۵۳

بازسازی کابین های فرسوده و نصب روکش استیل درب های اتوماتیک و لولا کیمیا کابین

▪️ به طور کلی سیستم آسانسور از مجموعه تجهیزات و قطعات مختلفی تشکیل شده است، که کابین آسانسور، جزو چند قطعه اصلی، و مهم پکیج آسانسور محسوب می گردد.

▪️ کارخانجات بسیاری در حوزه طراحی و ساخت کابین آسانسور فعالیت می کنند. مجموعه فنی مهندسی کیمیا کابین دارای بهترین واحد طراحی و ساخت کابین آسانسور است که انواع کابین را در طرح ها و مدل های بینظیر به مشتریان ارائه می دهد.

🔰🔰 انواع کابین آسانسور

☑️ کابین شیشه ای :

💫 این نوع کابین ها را بسته به محل نصب میتوانند ، یکی از دیواره ها یا دو یا حتی سه دیواره را شیشه ای بسازند. همچنین درب ها را نیز میتوان از جنس شیشه ساخت تا افرادی که سوار کابین میشوند بتوانند از همه زوایا دید به بیرون داشته باشند. حال آنکه میتوان ضلع جلویی کابین را به صورت تخت و یا نیم دایره ساخت تا دید بهتری داشته باشد و از بیرون نیز نمای زیبایی را به تماشاگر بدهد.

☑️ کابین آسانسور تمام استیل :

💫یکی از بهترین و محبوب ترین کابین های آسانسور ساخته شده در کشور کابین تمام استیل است. جنس تمامی این موارد با سقف و زوار ها برابر است و همگی از استیل می باشند. در کف کابین تمام استیل از کفپوش سنگ استفاده می شود. معمولا کابین های استیل دارای مدل های مختلفی هستند که بستگی به انتخاب مشتری دارد برخی از انواع کابین آسانسور استیل شامل کابین استیل خشدار ، دودی طلایی ، خشدار میرور ، تایل ، گندمی میرور ، گندمی طلایی و سایر موارداست.

نکته : کابین های استیل نسبت به کابین های شیشه ای وزن کمتری دارند ولی در مقایسه با سایر مدل ها سنگین تر هستند.

☑️ کابین آسانسور نیمه استیل :

💫 بعد از کابین های تمام استیل میتوان به کابین های ام دی اف استیل اشاره کرد که ترکیبی زیبا از استیل و ام دی اف است و نسبت به کابین تمام استیل دارای بهای تمام شده کمتری هستند اما ترکیب ام دی اف و استیل باعث می شود که زیبایی کابین ها دو برابر شود و با انتخاب مدل های ام دی اف و انتخاب رنگ ها و ترکیب آن با استیل ظاهری هرچه زیباتر ایجاد نمود. یکی از انواع کابین آسانسور نیمه استیل پر طرفدار طرح ام دی اف هایگلاس با ترکیب استیل طلایی است.

☑️ کابین آسانسور ام دی اف :

💫 این نوع کابین ها یکی از ساده ترین مدل های کابین آسانسور هستند که از طرح ام دی اف برای پوشاندن دیواره‌ ها استفاده می شوند. این مدل بر خلاف سادگی با توجه به قیمت مناسب در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. کابین های ام دی اف نیز دارای طرح های مختلفی است که بسته به سلیقه مشتریان و ظرفیت آسانسور در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

شماره تماس :
09128639792
09215399871

مدیریت : مجید بالسینی

 

 

 

 

 

 

 

ساخت انواع کابین آسانسور لوکس ,   نوردار کیمیا کابین در تهران , بازسازی کابین های فرسوده ,  نصب روکش استیل درب های اتوماتیک ,  کیمیا کابین در چهاردانگه تهران ,