ساخت گاو صندوق نسوز برلیان اصل

🔰 گروه صنعتی برلیان فعالیت خود را با ساخت تجهیزات اداری شروع و سپس به عنوان اولین سازنده صندوق های نسوز و سایر ادوات ایمنی در ایران و خاورمیانه ادامه کار داده است.

🔰  از آنجائیکه تولیدات برلیان منصوری پور دارای شهرت خاصی در ایران و منطقه میباشد و مهمتر از آن مورد اعتماد مردم است، شرکت تصمیم به توسعه خطوط تولید برای پاسخگویی به تقاضا و اعتماد مشتریان خود نمود .با سرمایه گذاری نسبت به راه اندازی کارخانه دوم در اصفهان نیز اقدام نمود که آن کارخانه با استاندارد و تکنولوژی ارزشمند برلیان منصوری پور، سهم عمده ای در عرضه محصولات دارد.

💥صادرات به کشور عراق .افغانستان.ترکمنستان 💥
💥فعالیت از سال ۸۶ تا ۹۵درتهران💥
💥سپس درسال ۹۶ در سمنان در شهرک صنعتی شروع مجدد انجام دادیم💥

🔰 گروه صنعتی برلیان منصوری پوردر سایه تعهد و تخصص نیروی انسانی خود و با توکل به خداوند متعال موفق به تولید بیش از 50 نوع محصول گردیده است که میتوان به انواع آن از جمله صندوقهای نسوز سبک و سنگین و ضد سرقت، انواع درب های خرانه بانکی و خانگی و درب فرار، انواع دربهای ضدسرقت، مقاوم حریق، ضد انفجار، سرور و … صندوق های امانات، فایل های ایمنی در اندازه های مختلف، صندوق های ویترینی آسانسوری جواهر فروشی با تکنولوژی منحصر به فرد و ایمن و سایر محصولات دیگر با مطلوبترین کیفیت، اشاره نمود.

🔰 در نتیجه این تلاش روز افزون شرکت توانست به کسب انواع استانداردهای بین المللی ازجمله CE نایل آید. محصولات شرکت با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش نامحدود و همچنین ۵ سال بیمه ایران ارائه می گردد. بخش تحقیق و توسعه(R&D)شرکت نیز با بهره گیری از متخصصین مجرب نسبت به نوآوری در تولید محصولات جدید و بهینه سازی محصولات قدیم، بنا به درخواست مشتری اقدام و چرخه اتصال بخش بازاریابی و خدمات پس از فروش شرکت با این بخش بصورت مداوم برای رفع نیازهای مشتریان بر قرار است.

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

ماموریت ما

این شرکت تولیدی در راستای کارآفرینی و اشتغال زائی به صورت مستقیم و غیر مستقیم
همت گمارده و با حمایت ویژه از کارگران عزیز منطقه و استفاده

از توان و دانش نیروهای جوان و تحصیل کرده میهن عزیزمان
کوشش و سعی زیادی برای تولید ملی
با تکیه بر امکانات داخلی محصولات باکیفیت بالا
و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی را تولید مینماید

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

🔰 برخی از بزرگترین کارفرمایان و مشتریان این شرکت را به شما عزیزان معرفی می نماییم:

🔰 بانک های دولتی و خصوصی:

🔰 بانک های ملی، صادرات، تجارت، مسکن، سپه، ملت، رفاه کارگران

مدیریت:آقای مهدی منصوری پور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گاوصندوق , گاوصندوق ارزان , قیمت گاوصندوق , گاوصندوق دست دوم , قیمت گاوصندوق , قیمت گاوصندوق , گاوصندوق  ,