Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی،تبریز،شهرک صنعتی سلیمی

Telephone

سازه های فلزی و سوله ممقانی

🔰سوله ها از انواع مختلفی از نظر معماری و ساخت تقسیم می شوند، سوله های HSS یا قوسی شکل، سوله های UBM، سوله های سبک و سوله های خرپایی از مهمترین سوله هایی است که ساخته می شوند.

🔰هر کدام از این سوله ها دارای روش ساخت، مزیتها و جایگاه های مخصوصی هستند که با توجه به نوع سوله و نیاز کارفرما و منطقه ی ساخت سوله نوعش انتخاب می شود.

✳️انواع سوله های صنعتی 

🔹🔸سوله های تک دهانه 
🔹🔸سوله های دو یا چند دهانه با ستون مشترک 
🔹🔸سوله دو دهانه 
🔹🔸سوله های قوسی 
🔹🔸سوله چند ضلعی 

✳️انواع سوله از نظر نوع کاربرد 

🔻سوله مرغداری 
🔻سوله گاوداری 
🔻سوله رستوران و تالار 
🔻سوله ورزشی 
🔻سوله سالن همایش 
🔻سوله برای آشیانه هواپیما  
🔻سوله برای انبار و نگهداری 
🔻سوله برای سردخانه
🔻سوله کارگاهی  
🔻سوله کارخانه 

✳️انواع سوله از نظر اندازه  

💥سوله با مساحت ۲۰۰ متر
💥سوله با مساحت ۳۰۰ متر

💥سوله با مساحت ۵۰۰ متر
💥سوله با مساحت ۱۰۰۰ متر

💥سوله با مساحت ۲۰۰۰ متر
💥سوله با مساحت ۵۰۰۰ متر

✳️سازه های فلزی 

⚡️سازه فولادی گونه‌ای از سازه است که مصالح اصلی آن که برای تحمل بارها و انتقال آن‌ها به کار می‌رود از فولاد است. اتصالات به کار رفته در این گونه سازه‌ها از نوع جوشی، پرچی یا پیچ و مهره می‌باشد و بسته به گونه اتصالات، قطعات طرح شده و کنترل‌های مربوط بر روی آن‌ها انجام می‌شود.

✳️کاربرد سازه‌ های فلزی 

⚡️فولاد یکی از اصلی‌ ترین فلزها در صنعت ساخت‌ و‌ ساز به‌ حساب می‌ آید. اجزای فولادی آنگاه‌ که با شکل و قاعده خاصی کنار یکدیگر قرار می‌ گیرند، برحسب قابلیت‌ های خود کاربردهای مختلفی پیدا می‌ کنند.سازبه‌ طور‌ کلی می‌ توان گفت که انواع سازه‌ های فلزی در ساخت انواع پل‌ ها، اسکلت ساختمان خصوصاً ساختمان‌ های بلند، مخزن نگه‌ داری سیالات و سایر سازه‌ های ثابت و… به کار می‌ روند.

✳️مزایای انواع سازه‌ های فلزی  

🌀علت محبوبیت روزافزون انواع سازه‌ های فلزی به ویژگی‌ ها و برتری‌ های آن‌ ها نسبت به بتن و مثل آن مربوط می‌ شود. ویژگی‌ های فولاد مانند استحکام و در عین‌ حال قابلیت شکل‌ دهی آسان، چکش‌ خواری، پذیرش جوش، خاصیت فنری و الاستیکی آن به همراه ویژگی‌ های جذاب هر یک از انواع سازه‌ های فولادی، رمز گرایش زیاد به این نوع سازه‌ ها است.

🌀از ویژگی‌ های انواع سازه‌ های فولادی می‌ توان به استحکام بسیار زیاد در برابر کشش و فشار، عمر طولانی، قابلیت مقاوم‌ سازی بیشتر و تعویض راحت‌ تر، انتقال فشار لرزه‌ ای کمتر به ساختمان هنگام زلزله، نصب آسان، قابلیت از پیش‌ ساخته شدن، خاصیت ارتجاعی و کیفیت یکنواخت انواع سازه‌ های فولادی اشاره کرد.

به مدیریت:جواد شیخ علی ممقانی

 

 

ساخت و نصب انواع سازه های فلزی و سوله ممقانی در تبریز , سوله ممقانی در تبریز , سازه های فلزی ممقانی در تبریز , نصب انواع سازه های فلزی در تبریز , ساخت انواع سازه های فلزی در تبریز , سازه فلزی , سوله , هزینه ساخت سوله در تبریز , هزینه نصب سوله در تبریز ,