ساخت سایبان اروپایی پارکینگ اداری گروه صنعتی سایه سازان جنوب

⚡️ سایبان پارکینگ اداری ، یکی از پرکاربرد ترین انوع سایبان و سازه‌های سبک به حساب می آید که برای بسیاری از شرکت ها و ادارات که پارکینگ رو باز دارند، طراحی و تولید می شود و افراد به راحتی از سایه مطبوع سایبان اداری استفاده کنند.

⚡️ لازم به ذکر است که سایبان پارکینگ می تواند مزایای بسیاری داشته باشد، به همین دلیل است که امروزه استفاده از آن به شکل گسترده ای رایج شده است. سایبان پارکینگ هم می تواند به صورت سایبان پارکینگ خانگی و هم چنین به شکل سایبان های اداری در اختیار در خواست کنندگان محترم قرار بگیرد.

🔴 متریال ساخت سایبان پارکینگ اداری :

سایبان اداری را می توان از متریال بسیار با کیفیتی طراحی و تولید کرد . این نوع سایبان پارکینگ ، با استفاده از عناصر مختلفی از جمله موارد زیر طراحی و تولید خواهد شد :

1) پوشش سقف سایبان پارکینگ اداری از جنس ورق های یو پی وی سی ( ورق های upvc ) ساخته می شود.

2) اسکلت سایبان اداری می تواند از متریال فولادی مانند انواع پروفیل ها باشد. باشد و هم چنین اسکلت سایبان پارکینگ اداری را می توان از انواع تیر ورق های فولادی نیز طراحی و تولید کرد.

3) در ساخت سایبان پارکینگ اداری ، می توان از ترکیب پروفیل ها و تیر ورق ها نیز استفاده کرد.

🔰 متریالی که در طراحی و ساخت سازه های سبک به خصوص سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرد، باید از متریال مناسب و باکیفیتی باشد تا بدین صورت طول عمر سازه و مقاومت آن را تضمین نماید. امروزه متریالی که در ساخت انواع سایبان ها از جمله سایبان اداری به کار گرفته می شود، به راحتی قابل اجرا شدن می باشد.

🔰 به دلیل آن که متریال سایبان پارکینگ اداری ( ورق یو پی وی سی ( ورق upvc ) و فولاد ) از خاصیت شکل پذیری بسیار بالایی بهره مند می باشند. داشتن شرط بالا بودن شکل پذیری متریال، سبب می شود که مجریان در ساخت و نصب انواع سایبان پارکینگ از سرعت بیشتری برخوردار بوده و هم چنین سازه را با طرح های مختلف و زیبا طراحی و اجرا کنند.

💠 سایبان پارکینگ اداری به صورت یک طرفه :

به گونه ایی است که فقط در یک سمت آن می توان خودرو را پارک کرد . این نوع از سایبان اداری برای فضاهایی استفاده می شود که کوچک باشد و به دلیل نداشتن پایه مزاحم به راحتی راننده خودرو می تواند زیر سایبان رفت و آمد کند. سایبان های یک طرفه از جمله سایبان های مناسب و کاربردی برای خانه ها، ویلاها و مکان های شخصی و خصوصی نیز می باشد زیر فضای کمتری را اشغال می کند.

💠 سایبان پارکینگ اداری دو طرفه :

به گونه ایی است که در دو سمت آن می توان خودرو را پارک کرد . این نوع از سایبان اداری برای فضا های بزرگ تر و هم چنین خودرو های بیشتر کاربرد بسیاری دارد. بیشتر سایبان های پارکینگ اداری از نوع سایبان های دو طرفه هستند.

⚜️ سایبان پارکینگ اداری و طراحی نوین آن :

متخصصان در زمینه طراحی انواع سایبان در تلاش اند که با تئجه به استاندارد های روز دنیا این سازه و محصول پر کاربرد را طراحی و تولید کنند، به همین دلیل است که آن ها استفاده از وزق یو پی وی سی را به در خواست کنندگان پیشنهاد می کنند . این ورق نه تنها برای ساخت انواع سایبان پارکینگ داری مناسب می باشد، بلکه در محصولات دیگری مانند دیوار کرکره ایی و … کاربرد فراوانی خواهد داشت. طراحی نوین سایبان ها باعث شده است تا کارایی و طول عمر آن ها بیشتر شود و افراد با خیالی آسوده از این تجهیزات کاربردی و محبوب استفاده کنند.

🔻هزینه ساخت سایبان پارکینگ اداری :

🔹 هزینه ساخت سایبان پارکینگ اداری با توجه به نوع اسکلت سایبان اداری که تیر ورق یا پروفیل فولادی می باشد متنوع است ، هم چنین تنوع در قیمت سایبان می تواند به متریال به کار رفته در پوشش سقف سایبان نیز بستگی داشته باشد. متنوع بودن طرح های سایبان پارکینگ اداری و هم چنین انتخاب طرح و مدل مورد نظر کارفرما، باعث می شود که قیمت سایبان اداری همانند بقیه سایبان ها تا حدودی متغییر باشد.

🔹 هزینه ساخت سایبان پارکینگ اداری ممکن است با تورم رو به رو باشد اما در خواست کنندگان محترم باید این را در نظر داشته باشند که:

🔹 کیفیت به کار رفته در سایبان پارکینگ بسیار مهم است و هنگام سفارش این محصول ابتدا به کیفیت و سپس به قیمت آن توجه داشته باشند.

به مدیریت: دارباز
09177304164

 

ساخت سایبان پارکینگ اداری upvc گروه صنعتی سایبان سازان جنوب در کرمان , ساخت سایبان پارکینگ اداری upvc , سایبان پارکینگ اداری , سایبان پارکینگ اداری دو طرفه , هزینه ساخت سایبان پارکینگ اداری , سایبان پارکینگ اداری یک طرفه  , گروه صنعتی سایبان سازان جنوب ,