Address & Contact

Our Address

اردبیل ، شهرک گل مغان ، نرسیده به روستای اردی

Telephone

سبلان بلوک عبادی

? بلوک های سبک

? بلوک های سبک دیواری و سقفی به منظور کم کردن بار مرده و کاهش تبادل حرارتی و صوتی در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این بلوک ها را از انواع بتن سبک مانند بتن های گازی و سبکدانه می‌سازند.
? وزن مخصوص بلوک های سبک از 1200 تا 1450 کیلوگرم بر متر مکعب و مقاومت فشاری متوسط 3 نمونه آنها باید حداقل 70 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و حداقل مقاومت فشاری یک نمونه 55 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع باشد.

? بلوک های نمادار

? بلوک های نمادار با ابعاد بلوکهای دیواری ساخته می شوند ولی نمای آنها صاف و نقشدار است. جهت اجتناب از زخمی شدن و پریدگی لبه‌ها و سطوح در موقع شکستن بلوک های نمادار برای مصرف، آن ها را در اندازه‌های نیمه و سه قدی نیز می‌سازند. جهت تامین صافی سطوح در این نوع بلوک، باید مقدار سیمان قدری بیشتر از بلوک های معمولی باشد.

? وزن بلوک

? وزن بلوک بستگی به وزن بتنی دارد که با آن ساخته شده است، بلو‌ک های ساخته شده از شن و ماسه طبیعی رودخانه‌ای یا شکسته، دارای وزن ویژه‌ای معمولی و در حدود 2000 کیلوگرم بر متر مکعب هستند، بلوک های با وزن ویژه کمتر از 1680 کیلوگرم بر متر مکعب را بلوک سبک به حساب می‌آورند، در ساخت این بلوک ها از دانه‌هایی مانند پوکه معدنی و پوکه ساختگی استفاده می‌شود. مقاومت بلوک های سبک با وجود کاهش وزن، در مقایسه با بلوک های معمولی، کاهش چشمگیری ندارد

مدیریت:آقای عبادی

 

بلوک سیمانی , انواع بلوک سیمانی , استحکام بلوک سیمانی , استاندارد بلوک سیمانی , قیمت بلوک سیمانی , قیمت بلوک سیمانی , دانلود استاندارد شماره 70 بلوکهای سیمانی , قیمت بلوک سیمانی سنگین ,