Address & Contact

Our Address

تهران،لاله زار

Telephone

اجرای سقف کاذب کناف و نور خطی پارس پلاس

✳️کناف 

💥کناف نوعی پوشش گچی است و آن را به عنوان یک تکنولوژی جدید از گچ به حساب می‌آورند که نسبت به گچ دارای مزایای بسیار زیادی است و در حال حاضر به عنوان یکی از مصالح مهم و پر کاربرد در صنعت ساخت ساز استفاده می‌شود.کنافی که برای دیوار استفاده می‌شود.

💥به عنوان دیوار جدا کننده و برای سقف به صورت سقف‌‌‌های کاذب استفاده می‌شود که به راحتی قابل پیچ شدن بر روی هر قسمتی می‌باشد.فضاهایی که بین صفحات ایجاد می‌شود با بتونه پوشانده شده و سطحی صاف را بوجود می‌آورد و با توجه به هر سلیقه ای رنگ یا کاغذ دیواری روی آن به کار می‌رود.

✳️مزایای کاربرد کناف در مقایسه با سیستم‌های رایج در کشور چیست؟

🔸🔹مقاومت کناف در برابر زلزله 

🔸🔹ایمنی بیشتر کناف 

🔸🔹سرعت اجرای بالا 

🔸🔹اجرای راحت تر

✳️سقف کاذب چیست؟

💫سقف کاذب پوشش غیرباربری است که بعد از سقف سازه ای اجرا می‌گردد. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم‌‌‌های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … می‌باشد.

💫از جمله مواردی که در انتخاب سقف کاذب برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است می‌توان به سبک بودن، دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف کاذب در صورت بروز اشکال تاسیساتی، عدم آسیب به ساکنین فضا در زمان وقوع حادثه اعم از زلزله، سیل و آتش سوزی و همچنین توجه به جذابیت‌‌‌های معماری این عنصر ساختمانی نظیر تنوع بافت و رنگ، قابلیت انعطاف پذیری در اجرا و …. اشاره کرد.

✳️چراغ خطی یا لاینی چیست؟ 

🌀این چراغ‌ها (linear lighting) جزو مدرن‌ترین سیستم‌های روشنایی هستند که از لحاظ کارایی نسبت به سیستم‌های روشنایی قدیمی بازده نوری بسیار بالاتر، طول عمر بیشتر، شار نوری بهتر و مصرف انرژی کمتری دارند و همچنین نور را به صورت یکدست و یکنواخت از خود ساطع می‌کنند.

🌀چراغ‌های خطی از نظر نورپردازی نیز ویژگی‌های بهتری نسبت به انواع دیگر چراغ‌ها دارند که با استفاده از آنها می‌توان طراحی‌های متنوع و شیکی با توجه به طراحی داخلی و همچنین در نظر گرفتن ویژگی‌های خاص معماری و دکوراسیون محل مورد نظر، بهترین طراحی برای اجرای نورپردازی را انجام داد. استفاده از چراغ‌های خطی برای نورپردازی می‌تواند علاوه بر تامین روشنایی مورد نیاز فضا، باعث زیبا و لوکس به نظر رسیدن بیشتر فضا نیز می‌گردد.

✳️مزایای نورپردازی با چراغ خطی یا لاینی چیست؟ 

🔻روش نصب متفاوت 

🔻عملکرد مناسب 

🔻افزایش زیبایی 

🔻دمای رنگ 

به مدیریت:مهدی مرادی

 

اجرای سقف کاذب کناف و نور خطی پارس پلاس در اتوبان آزادگان تهران , اجرای سقف کاذب در اتوبان آزادگان تهران , اجرای نور خطی در اتوبان آزادگان تهران , اجرای نور خطی پارس پلاس , اجرای سقف کاذب پارس پلاس , کناف و سقف کاذب مرادی , اجرای کناف در تهران , اجرای نور خطی در تهران ,