Address & Contact

Our Address

آمل بلوار بسیج بین لاله ۱۶ و ۱۸

Telephone

 دکوراسیون خانه نو

🟢 امروزه یکی از جذاب ترین و مدرن ترین سقف های موجود در بازار جهانی، سقف کشسان و آسمان مجازی می‌باشد. این سقف کاذب همانطور که در اسمش پیدا است قابلیت کشسانی دارد و از نوعی پارچه pvc با قابلیت کشسان بالا برخوردار است.

🟢امروزه از این نوع سقف کاذب در بسیاری از منازل، مکان های اداری و تجاری استفاده می‌شود و زیبایی چشمگیر این سقف باعث شده تا در میان مردم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شود.پر کاربرد‌ترین این سقف ها سقف ضد آب کشسان ،سقف‌های پی وی سی، سقف مجازی و سقف کناف ضد آب می‌باشد. 

🟨 سقف کشسان و آسمان مجازی

🟢سقف کشسان و آسمان مجازی، دو مدل پرطرفدار هستند که با اعمال نورپردازی و وجود طرح های متنوع، زیبایی سقف و محیط را دو چندان می کنند.

🟢هر دو نوع آسمان مجازی و سقف کشسان، بر روی انواع سقف ‌ها قابل ‌اجرا و نصب هستند، اما جنس و ویژگی های کاملاً متفاوتی دارند.

🟪 نورپردازی آسمان مجازی

🟢 قابلیت انعطاف ‌پذیری در سقف کاذب کشسان سبب شده است که انواع تجهیزات نورپردازی مانند رشته‌ های SMD، رشته‌ های RGB، نورپردازی داینامیک، نورپردازی با کریستال‌ های سواروسکی، هالوژن، و … را بتوان استفاده کرد.

🟢 اما در اجرای سقف آسمان مجازی برخلاف سقف کشسان، با محدودیت نورپردازی مواجه هستیم.چراکه جنس سقف‌ کاذب آسمان مجازی از تایل های شیشه ای است.همین امر سبب محدودیت در نورپردازی سقف ‌کاذب آسمان مجازی شده است.لازم است بدانید که در سقف ‌های کاذب آسمان مجازی، تنها می توان از رشته‌ های SMD برای نوردهی استفاده کرد.

💥💥 شما می توانید برای سفارش و خرید انواع تجهیزات نور پردازی مانند رشته های RGB و SMD در انواع رنگ ها و با نازل ترین قیمت، با کارشناسان ما در تماس باشید.

🟧 سقف کشسان چیست؟

🟢 سقف کشسان که امروزه با نام سقف کششی نیز شناخته شده است یکی از محبوب ‌ترین‌ نوع سقف‌های کاذب است.جنس سقف کشسان از پارچه ‌هایی از جنس پی ­وی­ سی (PVC) مستحکم ساخته می شوند.

🟢 پارچه PVC خاصیت ضد اشتعال دارد و به نحوی طراحی شده ‌است که با اعمال حرارت، خاصیت کشسانی پیدا می کند.در حقیقت یکی از دلایل نام‌ گذاری این مدل سقف‌ ها، خاصیت کشسانی آن است که با گرمادهی با هیترهای صنعتی، به‌ اندازه‌ دلخواه درمی ‌آیند.

🟢 نحوه نصب سقف کشسان، به این صورت است که باید با فاصله بسیار کم از سقف اصلی، نصب شوند.نورپردازی در زیر سقف کشسان و یا روی آن انجام اجرا می شود و در عین تأمین نور فضا، زیبایی محیط را نیز دو چندان می کند.

💥 برای نصب سقف کشسان ، می توانید با مجموعه دکوراسیون خانه نو بگیرید. 💥

 

مدیران : نادعلیزاده و محمد زاده

اجرای سقف استخر با ترکیب لاکر مشکی با فیبر نوری و دور سفید هالوژن

 

اجرای سقف لاکر با نور پردازی کریستال و فیبر نوری در طلافروشی

 

اجرای سقف استخر با نورپردازی آر جی بی

 

اجرای سقف استخر مات ساده و چاپی

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

 

قیمت سقف کشسان , قیمت سقف کشسان سه بعدی , سقف کشسان آشپزخانه , سقف کشسان لابل , سقف کشسان به انگلیسی , سقف کشسان چیست؟ , انواع سقف کاذب , سقف سه بعدی ,