Address & Contact

Our Address

تهران،شریعتی،پاسداران

Telephone

سمساری تهران

?20% بالاتر از دیگران 

?خریدار کلیه لوازم خانگی 

?مبلمان،ساید،ال ای دی،لباسشویی،ظرفشویی

?کریستال و خرده ریز شکستنی 

?لوازم آنتیک،فرش های دستبافت و ماشینی 

?چگونه یک سمساری خوب پیدا کنیم؟

?برای پیدا کردن یک سمساری خوب که بتوانید به صورت مطمئن و تضمین شده خرید و فروش انجام دهید کافی است تا در اینترنت کمی جستجو انجام دهید تا بتوانید یک سمساری ایده آل مورد نظر خود را پیدا کنید .

?سمساری تهران جزء با سابقه ترین سمساری های شهر تهران میباشد این مجموعه کالا های دست دوم شما را با مناسبترین قیمت خریداری میکند همچنین شما میتوانید کالا های با کیفیت را با مناسبترین قیمت از این مجموعه تهیه فرمایید .

?سابقه طولانی همراه با تضمین کالا های فروخته شده از چمله دلایلی است که باعث شده است رضایت مندی مشتریان از این مجموعه بسیار بالا باشد. هدف سمساری تهران این است که بتواند چه در خرید و چه در فروش همواره رضایتمندی مشتریان عزیز را کسب کند .

✳️سمساری 

?در تجارت کالای دست دوم ، در شهر برای کار کردن هر شخصی که فاقد مجوز است امری غیر قانونی می باشد .در سمساری فقط افرادی که دارای مجوز هستند می توانند کار کنند این مجوز که با مجوز کسب و کار شناخته می شود پس از پرداخت هزینه مورد نیاز انطباق با مقررات توسط دفتر شهرداری صادر می شود.

?مزایای خرید لوازم دست دوم 

?قیمت ارزان‌ تر

?دسترسی به کیفیت‌ های بهتر هر محصول با بودجه مشخص

?معامله با یک فرد و فراهم بودن شرایط چک و چونه های قیمتی

✳️نکات مهم در خرید لوازم دست دوم از سمساری  

?همراه داشتن یک فرد آگاه 

?بیشتر ما از قسمت ‌های مختلف لوازم الکترونیکی، قطعات و لوازم آن‌ها و نحوه کارکردشان بی‌اطلاعیم. ممکن است قسمتی از یک دستگاه عملکرد سایر بخش‌ها را تحت ‌الشعاع قرار بدهد و در صورت وجود یک خرابی جزئی نیز نیاز به تعمیر مجدد داشته باشد؛ بنابراین همراه بردن کسی که آشنا به قسمت ‌های مختلف دستگاه و نحوه کارکرد آن باشد می‌تواند جلوی یک خرید لوازم دست دوم اشتباه را بگیرد.

?آزمایش 

?موقع خرید حتماً همه قسمت‌های کالای مورد نظر را بررسی کنید و همه قسمت‌هایش را وارسی کنید. برخی از لوازم دست دوم را باید بارها بررسی و آزمایش کرد تا از سالم و بدون نقص بودن آن مطمئن شد. چنانچه نقصی در وسیله مشاهده کردید از خرید آن اجتناب کنید. حتی برخی از لوازم دست دوم ممکن است موقع آزمایش سالم باشند و نشانه ‌ای از خرابی در آن ‌ها نباشد اما بعد از یکی دو بار استفاده خرابی‌شان معلوم شود.

?گارانتی 

?حتماً با خود تصور می‌کنید که مگر خرید لوازم دست دوم هم شامل گارانتی می‌شوند؟ در پاسخ این سوال باید خدمتتان عرض کنم که در ایران حتی کالاهای نو هم به جز تعداد شرکت ‌های معدودی، گارانتی خیلی خوبی ندارند. احتمالا اگر وسیله‌ای در خانه خراب شده باشد با این موضوع مواجه شده‌اید که آن ‌ها از تعمیر و تامین قطعات مورد نیاز برای شما سر باز زده و حتی تقاضای وجه هم نموده‌اند؛ اما راهی وجود دارد که به وسیله آن بتوانید در خرید اجناس دست دوم گارانتی را هم لحاظ کنید.

?خیلی ساده از فروشنده تقاضا کنید که به مدت مشخصی محصول را تست می‌نمایید. در صورت عدم ایجاد مشکل خرید را نهایی می کنید. چنین فرایندی مخصوصا برای خرید لوازم دست دوم الکترونیکی و دستگاه های برقی پرکاربرد مانند موبایل، لپ تاپ و از این قبیل اجناس کاملا می‌تواند مفید و عالی باشد.

?قیمت را بشکنید

?یکی از مزیت ‌های اصلی خرید لوازم دست دوم در چک و چونه زدن هایی است که در این خرید ها امکان پذیر است. مسلما یکی از اهداف اصلی هر فرد برای خرید لوازم دست دوم، قیمتی پایینی است ک این اجناس دارند. حال تصور کنید که از میان نکات مهم درباره خرید لوازم دست دوم همین یک نکته را فراموش کنید. دیگر چیزی برای به دست آوردن وجود نخواهد داشت.

?فروشنده ها همیشه در ذهن خود جایی برای تخفیف به خریدار در نظر می‌گیرند. اگر شما درخواست تخفیف نداشته باشید آن‌ها از این بابت خوشحال می‌شوند؛ اما بدون ترس و خجالت حتماً خواسته خود را اعلام نمایید.

?تحقیق کنید

?پیش از خرید هر وسیله‌ای چه نو و چه کار کرده باید درباره ‌اش تحقیق کنید. مقایسه قیمت نو یک وسیله با قیمت کارکرده آن می‌تواند باعث شود که به اصطلاح سرتان کلاه نرود. هر گونه لوازم دست دومی عمر مفیدی دارد، بنابراین در مورد سال مفید استفاده از آن تحقیق و پرس و جو کنید. عمر مفید بعضی از کالاها ۱ سال است و برخی دیگر تا سال‌های سال می‌توانند به کارشان ادامه دهند.

به مدیریت:آرین صوفی

 

سمساری تهران سمساری صوفی در تهران , سمساری صوفی , خرید لوازم دسته دوم در تهران , فروش لوازم دسته دوم در تهران , لوازم خانگی دست دوم , خریدار کلیه لوازم خانگی تهران , خرید مبلمان تهران , خرید ساید تهران , خرید ال ای دی تهران , خرید لباسشویی سمساری تهران , خرید ظرفشویی در سمساری تهران , خرید کریستال در سمساری تهران , خرید لوازم آنتیک , فروش فرش دستبافت در سمساری تهران , فروش فرش ماشینی در سمساری تهران , قیمت لوازم دسته دوم در تهران , قیمت لوازم خانگی دسته دوم