Address & Contact

Our Address

زنجان

Telephone

خدمات سمپاشی با پهپاد و بالگرد بیگدلی 

💠 پهپاد سمپاش یا پهپاد کشاورزی یک ابزار قابل اعتماد و هوشمند بسیار کارآمد در بخش کشاورزی هستند . امروزه در مزارع بزرگ و پیشرفته برای سم‌پاشی از پهپاد سمپاش استفاده می‌شود . استفاده از پهپادها فواید بسیاری مانند : کاهش مصرف سموم، دقت در سم‌پاشی و سرعت بالا و… دارد .

💠 مزایای استفاده از پهپاد در کشاورزی

💠 تحلیل و تجزیه

پهپاد ها می توانند در جهت تحلیل و تجزیه زمین های کشاورزی و خاک موجود در آن ها به کار گرفته شوند . به عبارت دیگر امروزه مولتی روتور هایی وجود دارند که نقشه های سه بعدی با دقت فوق العاده بالا تهیه می کنند و آن ها را در اختیار کشاورزان قرار می دهند .
در ادامه نیز این نقشه ها مورد بررسی قرار می گیرند تا تجزیه و تحلیل وضعیت خاک ، فرایند فرسایش و میزان رطوبت موجود در آن با سهولت بیشتری صورت پذیرد . اطلاعات به دست آمده در این نوع بازرسی ها اهمیت بسیار زیادی در برنامه الگو های کاشت بذر دارند . جالب است بدانید حتی پس از اتمام فرایند کاشت بذر نیز این اطلاعات در زمینه آبیاری و مدیریت سطح نیتروژن موجود در خاک استفاده می شوند .

💠 کاشت بذر

اگر چه هنوز کاشت بذر با استفاده از پهپاد ها به امری متداول تبدیل نشده است ، با این حال بعضی از برند های تولید کننده پهپاد مدل هایی را مخصوص این کار طراحی کرده اند . این گونه سیستم ها می توانند غلاف های حاوی دانه را به سمت زمین های زراعی شلیک کنند و مواد مغذی را داخل خاکی که از قبل آماده شده است بکارند . لازم به ذکر است که این روش هزینه های کاشت بذر را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد و در مدت زمان کوتاه تری به پایان می رسد .

💠 نظارت

یکی از بزرگترین مشکلاتی که اکثر کشاورزان با آن روبرو هستند عدم توانایی در نظارت صحیح بر زمین های وسیع است . این مشکل در حال حاضر با توجه به ظهور الگو های آب و هوایی غیر قابل پیش بینی بیشتر از قبل به چشم می آید و باعث افزایش ریسک و هزینه نگهداری از محصولات در حال رشد می شود . در چنین شرایطی استفاده از مولتی روتور ها و تصاویر تهیه شده از آن ها راه حل منطقی به نظر می رسد . زمانی که این تصاویر در قالب یک انیمیشن کوتاه پشت سر هم نمایش داده می شوند ، می توانند فرایند دقیق رشد محصولات و تغییرات به وجود آمده در آن ها را نشان دهند . بنابراین نظارت دقیق بر زمین های کشاورزی با استفاده از پهپاد ها می تواند ناکارآمدی تولید را مشخص کند و به مدیریت هر چه بهتر محصولات منتهی شود .

💠 سم پاشی

قابلیت بهره گیری از امواج فراصوتی و لیزر های دقیق به مولتی روتور های مختلف اجازه می دهد ارتفاع خود را متناسب با سطح زمین و محدوده جغرافیایی تغییر دهند . همین توانایی اسکن کرن و برآورد فاصله پهپاد تا زمین باعث می شود این نوع سیستم ها در هر لحظه مقدار مناسبی از مایعات دلخواه از جمله سموم آفت کش را به سمت زمین پخش کنند .
این روش باعث افزایش بهره وری فرایند سم پاشی می شود و میزان سموم نفوذ کرده به آب های زیرزمینی را تا جایی که امکان دارد کاهش می دهد . جالب است بدانید سم پاشی زمین های زراعی با استفاده از مولتی روتور ها در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به سایر روش های سنتی انجام می شود . شرکت DJI یکی از طراحان و تولیدکنندگان پهپادهای سم پاشی در دنیاست .

💠 آبیاری

پهپاد های مجهز به سنسور های حرارتی یا مادون قرمز به راحتی می توانند بخش هایی از زمین که خشک شده اند را تشخیص دهند . به این ترتیب به قسمت های مشخص شده بی درنگ رسیدگی می شود و آبیاری آن ها به موقع و با دقت بالایی صورت می پذیرد .

💠 ارزیابی سلامت محصولات

بعضی از پهپاد ها از طریق تابش نور مادون قرمز قابل مشاهده به محصولات کشاورزی می توانند آن ها را اسکن کنند . پس از آن دستگاه های پردازش نور داخلی مقادیر نور سبز و نزدیک به مادون قرمز منعکس شده از گیاهان را مشخص می کنند .
اطلاعات به دست آمده از این پردازش ها نیز به منظور تهیه تصاویر چند طیفی مورد استفاده قرار می گیرند و وضعیت سلامت محصولات را شرح می دهند . علاوه بر آن مقایسه این گونه تصاویر در بازه های زمانی مختلف امکان پیش بینی سلامت گیاهان را فراهم می کند و در صورت تشخیص بیماری، در طول فرایند برنامه ریزی و مدیریت درمان به شما کمک می کنند .

💠 سهولت در کاربری

برخلاف هواپیما های مرسوم و عظیم الجثه، خرید ، آماده سازی و استفاده از پهپاد هایی همچون کوادکوپتر، هگزاکوپتر و اوکتاکوپتر به مراتب ارزان تر خواهد بود .

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

انواع سموم کشاورزی

 

اسید هیومیک پودری ۹۵ پلنتس چویس آمریکا – HUMIC ACID POWDER
تولیدکننده: Plant’s Choice آمریکا

اصلاح کننده بافت خاک و حفظ رطوبت محیط
هیومیک اسید
ارگانیک
1 کیلوگرمی(پودری)
توضیحات

معرفی:
اسید هیومیک پودری محصولی از پلنتس چویسPlant’s Choice آمریکا می باشد

ویژگی ها اسید هیومیک پودری ۹۵:

  • 100 درصد محلول در آب
  • اسید هیومیک پودری ارگانیک و ۱۰۰ ٪ محلول در آب
  • افزایش بهبود ریشه و ساختار ریشه
  • کاهش سمیت مواد مسموم کننده خاک
  • افزایش مقاومت گیاه در برابر استرس ها
  • افزایش ماندگاری آب در محیط اطراف ریشه
  • بهبود خاصیت فیزیکی به وسیله اصلاح و بهبود ساختار خاکدانه ها و در نتیجه افزایش نفوذ هوا و آب به ریشه گیاهان

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

کود کامل ۲۰.۲۰.۲۰ ده کیلویی ایتالیایی ایدرو پلنت

20.20.20 fertilizer

محتوی 10 کیلوگرم
تولید کمپانی موگاورو ایتالیا
کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ ایدرو پلنت ایتالیایی در صد استاندارد و آنالیز شده ۲۰%ازت ۲۰%فسفات ۲۰% پتاس (TE۲۰+۲۰+۲۰) بهمراه مواد غذای میکرو یا TE می باشد که برای کلیه محصولات زراعی و باغی در طی زمان رشد قابل استفاده میباشد.

مقدار و زمان مصرف کود سه بیست ایدروپلنت

مقدار مصرف کود کامل ایدرو پلنت ایتالیا برای محصولات زراعی دو تا سه کیلو و برای محصولات باغی سه تا پنج کیلو جهت محلولپاشی توصیه می گردد و میزان مصرف جهت آبیاری ( بسته به نوع آبیاری) دو تا سه برابر مقدارمحلولپاشی متغیر خواهد بود.
زمان مصرف کود کامل ایدرو پلنت ایتالیا در کلیه محصولات باغی و زراعی، طی دوره رشد بر حسب نیاز گیاه امکان پذیر میباشد.
توصیه: کودهای ۲۰.۲۰.۲۰ ایدرو پلنت که در بسته بندی های ده کیلویی عرضه میگردند بسیار ارزانتر و بصرفه تر نسبت به کودهای یک کیلویی می باشد.

کود NPK چیست؟

به کود هایی که حاوی عناصر زیر به نسبت متناسب باشند، کود کامل یا NPK می گویند.
((عناصر پر مصرف (ماکرو) شامل: ازت – فسفر – پتاس ))
((عناصر کم مصرف (میکرو) شامل : آهن – روی – منگنز – مس – بر-مولیبدن ))
گیاهان بیشتر از هرعنصری دیگری به این سه عنصر نیتروژن (N) ، فسفر (P) و پتاسیم (K) نیاز دارند.
کودکامل NPK ایدرو پلنت ایتالیا حاوی در صد استاندارد ۲۰%ازت ۲۰%فسفات ۲۰% پتاس (۲۰+۲۰+۲۰+TE) و عناصر میکرو می باشد.
کودهای ایدرو پلنت به صورت ۱۰۰% محلول در آب می باشد.

نقش ازت در گیاه
در رشد رویشی گیاه بسیار موثر است و باعث تولید پروتیین های گیاهی وافزایش تولید میوه و دانه نیز میگردد.

علائم کمبود ازت
کمبود ازت موجب زردی برگهای پیر و افت رشد رویشی گیاه میگردد و در اثر گسترش،به تدریج برگهای بالایی نیز زرد میشوند.

نقش فسفر در گیاه
فسفر مهمترین عامل در روند صحیح فتوسنتز برای گیاهان محسوب می شود و همچنین مهمترین عامل برای ریشه زایی بهتر و زیاد شدن شکوفه در گیاهان می باشد.

علائم کمبود فسفر
در اثر کمبود این عنصر برگهای جوان گیاه کوچک شده و جوانه انتهایی ضعیف میگردد،در نتیجه گیاه از رشد خوبی برخوردار نخواهد بود

عملکرد و نقش پتاس در گیاه
پتاس به کیفیت میوه و تشکیل پروتیین در میوه کمک میکند و باعث کاهش بیماریها درگیاه می گردد. پتاس در گیاهان زینتی برای گلدهی و در درختان میوه به درشت شدن میوه و رنگ انداختن میوه کمک میکند.

علائم کمبود پتاس
در اثر کمبود این عنصر حاشیه برگهای پایین زرد شده و به مرور می سوزد و به سمت بالا گسترش می یابد.

مشخصات ظاهری محصول

کشور سازنده

ایتالیا

حالت محصول

پودری

مقدار و محتوی هر بسته

10 کیلوگرم

وضعیت تولید محصول

تولید و بسته بندی خارجی و اورجینال

جنس بسته بندی

کیسه نایلونی
امکان تحویل و ارسال با پست — باربری — اتوبوسرانی — خودروهای سواری بین شهری — پیک — تحویل حضوری کالا از انبار مرکزی شرکت
دسته بندی محصولات

کود 2020 ایدرو پلنت ایتالیایی یک کود اقتصادی و بسیار با کیفیت با قیمت مناسب و قابلیت محلولپاشی و آبیاری که برای کلیه محصولات زراعی و باغی قابل مصرف می باشد

ما را بهتر بشناسید …
این محصول را به دوستان خود معرفی کنید

 

 

مدیریت : محمد بیگدلی

09914741651

 

 

قیمت پهپاد سمپاش , سمپاشی با پهپاد , ارزانترین پهپاد سمپاش ,  سم پاشی , پهپاد , سمپاشی با پهپاد , آفت , آفت کش , کشاورزی , کشاورزی مدرن , بالگرد و هواپیما , سمپاشی با هواپیما , هکتار , زنجان , دشت قزوین , تاکستان , بوئین زهرا , سم پاشی در آبیک , سم پاشی در البرز , سم پاشی در زنجان , شهرستان اوج سمپاشی , سم پاشی آبگرم ,