Address & Contact

Our Address

زعفرانیه

Telephone

نصب سنگ سرامیک اسلب نما پله و روشویی درخشان آفرین 

💠 انجام کلیه خدمات نصب انواع اسلب ، سنگ ، سرامیک ، میز کانتر

💠ساخت روشویی با بهترین و بروزترین امکانات و پرسنل مجرب در شیراز

💠 نصب و اجرای سنگ در ساختمان باعث زیبایی و لوکس بودن و عایق گرما و سرما خواهد بود. سنگ یکی از پرمصرف‌ترین مصالح استفاده‌شده در صنعت ساختمان‌سازی است.

💠نکات مهم هنگام نصب سنگ اسلب در پروژه‌های عمرانی

نصب سنگ اسلب در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی کاری حساس و دقیق است. درصورتی‌که به‌اشتباه و به‌صورت غیراستاندارد انجام شود در بهترین حالت جذابیت ظاهری را از محیط می‌گیرد

نصب سنگ اسلب در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی کاری حساس و دقیق است. درصورتی‌که به‌اشتباه و به‌صورت غیراستاندارد انجام شود در بهترین حالت جذابیت ظاهری را از محیط می‌گیرد. به‌هرحال این سنگ محبوب و خوش ظاهر در پروژه‌های مختلف از جمله: ساختمان‌های تجاری و مسکونی، اداری و آموزشی، سازمانی و… قابل نصب است. از جمله نقاطی که در یک ساختمان مسکونی و تجاری اسلب نصب می‌شود می‌توان به:

روی صفحه کابینت و بخش‌های مختلف آشپزخانه , کف و دیواره‌ها ,بین کابینت‌های بالایی و زمینی , دیواره هتل‌ها و مراکز تجاری , ایجاد دیوار کاذب در ساختمان‌ها برای جداکردن دو بخش از هم دیگر نصب پشت تلویزیون و نمایشگرهای چندتکه روی دیوار گچی در داخل خانه و محل کار دیوار شومینه دیوارهای آسانسوراشاره کرد.

 

البته همان‌طور که گفتیم مانند نصب سرامیک، سنگ اسلب نیز باید بادقت حداکثری اجرا شود. در غیر این صورت پس از مدتی یا جدا می‌شود و یا این که به دلیل کج‌ومعوج بودن ساختار و ظاهر جذاب اولیه خود را از دست می‌دهد و تبدیل به یک عامل زشت و اضافه در ساختمان می‌شود. بیشتر کارفرمایان درگیر این مسئله هستند که چگونه می‌توان به‌درستی سنگ‌های اسلب بزرگ را در یک پروژه اجرا کرد، بحث بعدی اجرا در سقف‌ها، بخش‌های حساس، محیط‌هایی که مدام در معرض ضربه، فشار و لغزش هستند.

💠 اصول نصب سنگ اسلب در ساختمان‌ها

در این مورد عده زیادی فکر می‌کنند که به‌راحتی می‌توانند با تهیه چسب سنگ اسلب را خودشان نصب کنند، درصورتی‌که این به‌هیچ‌عنوان صحیح نیست، بلکه لازم است که اندازه‌گیری مساحت به‌درستی انجام شود، فراهم‌سازی ساختار مناسب پیش از نصب، پروسه اجرا و تراز کردن تماماً باید بر اساس یک سری اصول تخصصی انجام گردد؛ در غیر این صورت در درازمدت می‌تواند سبب بروز مشکل شود. درصورتی‌که قصد نصب سنگ اسلب را دارید بهتر است که تمامی این نکات را رعایت کنید:

 

 

نمی‌توان از روش دوغاب برای سنگ‌های اسلب استفاده کرد

سطح‌های گچی معمولاً گزینه مناسبی برای اجرا به‌عنوان زیر کار محسوب نشده.

در روش چسب باید شاسی‌کشی بادقت بالایی انجام شود.

درصورتی‌که قصد اجرای پروژه‌ای بر پایه سنگ‌های اسلب را دارید، حتماً آن را به‌درستی حمل کنید و در نظر داشته باشید که ضربات ناگهانی می‌تواند موجب آسیب‌دیدن آن شود.

ابعاد سنگ اسلب باید هماهنگ با پروژه شما انتخاب شود، بخصوص برای نصب روی دیوار از یک سری دستگاه‌ها و ابزارهای خاص استفاده می‌شود. مینی جرثقیل و وکیوم از جمله متداول‌ترین ابزارهایی هستند که به‌وسیله آن‌ها می‌توان این کار را انجام داد. این دستگاه‌ها این امکان را به شما می‌دهند که اسلب‌ها را با ابعاد بزرگ حدود ۲ تا ۳ متر را به‌راحتی برداشته و در محلی که مایل هستید نصب کنید. البته حمل‌ونقل سنگ باید بادقت بسیار زیاد انجام شود.

💠 روش‌های عمده اجرای سنگ اسلب

معمولاً سنگ‌های اسلب در کف، دیوار و سقف نصب می‌شوند و می‌توان این سه بخش را اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین محل‌های اجرای این متریال دانست. در روش اجرا زیر سقف نسبت به روش‌های دیگر کمی سخت‌تر است. مسئله بعدی نصب روی دیوار خواهد بود که معمولاً بنا به اجرای محل‌هایی برای عبور نود می‌باشد. لازم است مراکزی که این وظیفه را می‌پذیرند از تکنسین‌های ماهر و کارآزموده استفاده کنند، داشتن دستگاه‌ها و ابزارهای کاربردی برای حمل‌ونقل سنگ و دارابودن تأییدیه‌های فنی و رزومه معتبر در این حیطه از جمله مواردی است که باید به آن دقت کنید.
سنگ اسلب‌ها به‌صورت خشک نیز نصب می‌شوند که در این حالت می‌توان از شیشه پشت سنگ استفاده کرد. البته تشخیص آن بر عهده کسی است که مسئول اجرایی پروژه است.

💠 هزینه نصب اسلب و تعرفه آن

تعرفه اجرای سنگ اسلب بر حسب ابعاد و اندازه، مصالحی که استفاده می‌شود و محل موردنظر متفاوت است. باید به یاد داشته باشید که برخی مراکز ممکن است هزینه کمی بابت اجرای سنگ از شما دریافت کنند اما در نهایت نتیجه مطلوب نخواهد بود. برای نصب سنگ اسلب به افراد حرفه‌ای که تجربه لازم در این زمینه را دارند. مواردی نیز وجود دارد که افراد تازه‌کار در این حیطه در مورد آن اطلاعات کافی را ندارند، مثلاً اگر قرار است در کف پارکینگ اجرا شود، ضروری خواهد بود که حتماً استحکام متریال پرکردن اطراف سنگ و چسب سنگ محکم باشد. برای حمل‌ونقل و محکم کردن سنگ‌ها نیز باید از تسمه برای بستن و خودروی بزرگ استفاده شود. در حال حاضر مرکز اسلب پایتخت یکی از بزرگ‌ترین، باتجربه‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مجری‌های طراحی پروژه‌های مختلف در حیطه نصب متریال اسلب است.
صفر تا صد انواع پروژه‌های عمرانی، مسکونی و تجاری توسط این مجموعه پذیرفته می‌شود، رعایت تمامی اصول و دانش فنی کافی از جمله کلیدی‌ترین مسائلی است که باید در حین اجرای این متریال در نظر داشت.

مدبریت : امیر میرزایی

شماره تماس  : 09106653297 

سنگ اسلب و سرامیک نما و پله

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نصب سنگ مرمریت , اسکوپ سنگ , ابزار نصب سنگ اسلب , نصب سنگ اسلب کف , ساخت روشویی ,