Address & Contact

Our Address

دماوند،گیلاوند،صد متر بعد از جاده وادان(کیلان)،سنگ ورقه ای مهر

Telephone

سنگ فروشی ورقه ای مهر

🔲 سنگ ورقه ای که با نام سنگ لاشه یا سنگ اسلیت نیز شناخته می شود، از انواع سنگ معدنی می باشد که در ساختمان سازی کاربرد های زیادی دارند. این سنگ ها استحکام بالایی دارند و اغلب برای ساخت سنگ فرش یا دیوار های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند.

🔲 البته کاربرد سنگ های ورقه ای گسترده تر و وسیع تر است و مزایای زیادی دارند. به همین دلیل استفاده زیادی از آن می شود. در ادامه این مقاله به سنگ ورقه ای نگاهی دقیق تر خواهیم انداخت.

✳️ویژگی های سنگ ورقه ای

🔲 سنگ های ورقه ای به سنگ هایی گفته می شود که در طبیعت به صورت ورقه ای یافت می شوند. این سنگ ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را برای کاربری های مختلف مناسب کرده است.

🔰 🔰برخی از مهم ترین ویژگی های سنگ های ورقه ای می توان موارد زیر را نام برد:

🔻 قطر کم
🔻استحکام بالا
🔻 مقاومت در برابر سرما و گرما
🔻 مقاوم نسب به طوفان و عوامل فرسایشی دیگر چون باد و باران
🔻 تنوع رنگی بالا
🔻 قیمت کم
🔻 کیفیت بالا
🔻 چسبندگی بالا

🔰 انواع سنگ ورقه ای

سنگ های ورقه ای انواع متفاوتی دارند که هر یک از آن ها برای کاربری های مختلف می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از رایج ترین انواع سنگ ورقه ای عبارتند از:

✳️ سنگ ورقه ای میگون

🔲 سنگ ورقه ای مشکی میگون یکی از انواع مقاوم سنگ ورقه ای است که در ساخت ساختمان، سنگ فرش و شهرسازی کاربرد های فراوانی داردو این سنگ علاوه بر مقاومت بالا، از زیبایی چشمگیری نیز برخوردار است.

✳️ سنگ ورقه ای قرمز

🔲 یکی از انواع پرطرفدار سنگ ورقه ای، نوع قرمز آن است که به دلیل رنگ زیبا بیشتر از دیگر انواع سنگ های ورقه ای مورد استقبال قرار می گیرد. این سنگ ها مقاومت زیادی دارند و می توان از آن ها برای دیوار چینی، ساخت پله و سنگ فرش ها در بناهای مختلف استفاده کرد.

✳️ سنگ ورقه ای مالون

🔲 از دیگر انواع سنگ ورقه ای که از محبوبیت زیادی برخوردار است می توان به سنگ ورقه ای مالون اشاره کرد. این سنگ ها در ابعاد بزرگ استخراج شده و اغلب برای فضاهایی که به صورت قائم هستند مانند دیوار ها یا نمای ویلا مورد استفاده قرار می گیرند.

مدیریت  : علی عزیز دوست

شماره تماس :

09128451879

09109451879

 

 

قیمت سنگ ورقه ای , معدن سنگ ورقه ای , خرید سنگ ورقه ای , سنگ لاشه دیوار , قیمت هر تن سنگ ورقه ای , قیمت هر , تن سنگ لاشه ورقه ای اصفهان , سنگ ورقه ای مالون , سنگ ورقه ای کف ,