Address & Contact

Our Address

کرج،کمال شهر،بلوار شورا،روبروی پارک آزادگان

Telephone

ارائه دهنده انواع سنگ های قروه مرمر و سنگ مزار افق

✳️انواع سنگ قبر و سنگ مزار

💫در ایران معمولا از انواع مختلفی از سنگ‌‌‌های مزار استفاده می‌شود که چند نوع از پرکاربردترین این سنگ‌ها را عنوان می‌کنیم:

💫سنگ قبر مرمر: این سنگ معمولا در رنگ‌‌‌های سفید، سبز، خاکستری و قرمز عرضه می‌شود. این سنگ معمولا سنگی گران قیمت به حساب می‌آید. بهترین نوع سنگ قبر مرمر از نوع سنگ مرمر هرات است که به صورت سفید و براق سفارش داده میشود.

💫سنگ قبر سیمین و نطنز اصفهان: معمولا سنگ‌‌‌های گرانیت از استحکام بالایی در برابر تابش نور و باراش باران و شرایط بد آب و هوایی برخوردار هستند.این سنگ‌ها به رنگ مشکی همراه با دانه‌‌‌های سفید هستند.

💫سنگ قبر شبق: دلیل محبوبیت این نوع سنگ در میان مردم درخشش و براقیت این سنگ است. بدون شک یکی از بهترین نوع سنگ گرانیت در بازار سنگ گرانیت شبق است. البته این سنگ یکی از سنگ‌‌‌های کمیاب و گران در بازار بحساب می‌آید.

💫سنگ گرانیت برزیلی: یکی دیگر از سنگ‌‌‌های قبر مرغوب در بازارهای ایران سنگ قبر برزیلی است که این سنگ‌ها جزو سنگ‌‌‌های وارداتی در ایران هستند. این سنگ‌ها قابلیت لیزر پذیری بهتری نسبت به سنگ‌‌‌های اصفهان دارند و معمولا به رنگ سیاه و براق در بازار یافت می‌شوند. البته در انتخاب این سنگ بایستی کمال دقت را بعمل آود چرا که در برخی موارد سنگ‌‌‌های چینی رنگ شده را به جای سنگ برزیلی بفروش می‌رسانند.

✳️کاربرد سنگ چینی قروه

🔺سنگ های قروه در برش های مختلف چون اسلب،تایل و کاشی تولید و فراوری میشوند. بسته به اندازه و فراروی این سنگ ها کاربرد دارند به عنوان مثال از کاشی های سنگ قروه میتوان در حمام و سرویس های بهداشتی استفاده کرد.سنگ های طولی و تایل از این سنگ ها را میتوان در اپن یا صفحه ی کابینت ، سنگ پله و یا حتی در نمای ساختمان استفاده کرد.

🔺اسلب چینی قروه نیز میتواند به عنوان کفپوش در تالار ، سالن های پذیرایی و سایر مکان های تجاری تفریحی استفاده شود.سنگ هایی که به شکل بوک مچ و فور مچ فراوری میشوند نیز در پروژه های لوکس و گران قیمت میتوانند به عنوان سنگ دیوار به کار گرفته شوند.از سنگ های نظیر میتوان به سنگ چینی ازنا و سنگ چینی الیگودرز اشاره کرد.

✳️مزایای سنگ قروه

🔸🔹رنگ های زیبا روشن و زیبا
🔸🔹جلاپذیری بالا و براق بودن و درخشندگی سطح سنگ
🔸🔹طرح های متنوع و زیبا( بوک مچ و فور مچ)
🔸🔹جذب اب بسیار پایینی دارند و در مکان های مرطوی مثله اشپزخانه و کابینت کاربرد دارند
🔸🔹مقاومت سایشی بالایی دارند و در برابر خراش مقاوم هستند
🔸🔹تراکم و وزن بالایی دارند

به مدیریت:جواد احمدی

 

ارائه دهنده انواع سنگ های قروه مرمر و سنگ مزار افق در کمالشهر , سنگ مزار افق در کمالشهر , انواع سنگ های قروه در کمالشهر , انواع سنگ مرمر در کمالشهر , قیمت سنگ قروه در کمالشهر , قیمت سنگ مرمر در کمالشهر , قیمت سنگ مزار در کمالشهر ,