Address & Contact

Our Address

گرگان

سنگ های مهندسی کوارتز و سنگ کورین سلن استون

✅اولین طراح و نماینده مجری صفحات کوارتز سایلستون اسپانیا در استان گلستان

✅انواع سنگ های مهندسی کوارتز،دکتون و پرسلان

✅انواع سنگ های طبیعی لاکچری و ممتاز

✅طراحی،تولید،مشاوره و اجرا

✅انواع سازه های چوبی

✅دکوراسیون داخلی

✅انواع سنگ های مهندسی کوارتز طبیعی و مصنوعی

✅ظرافت صداقت و کیفیت شعار ماست

سنگ های مهندسی شده (Engineered stone ) یا به اصطلاح سنگهای کوارتز کابینت چیست ؟

از ۸۵% تا ۹۳% صفحات کابینت Quartz را سیلیس تشکیل داده است. این ماده یکی از سخت ترین و مقاوم ترین مواد طبیعی است که درجه سختی آن ( Mohs 7 ) می باشد ( درج سختی الماس Mohs 9 ).سیلیس به صورت پودر میکرونیزه دانه بندی های ریز و نوعی رزین مخصوص طی فرآیند تولید تبدیل به سنگی یکپارچه می گردد. بدین ترتیب با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته ، خواص سیلیس به محصول منتقل شده و موجب می گردد سنگ کوارتز در برابر خراش سائیدگی و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد.

?به دلیل عدم وجود خلل و فرج در صفحات کابینت کوارتز ، امکان رشد و تکثیر باکتری و میکروب مخصوصا در مکان های مرطوب وجود ندارد و از اینرو صفحات سنگ کوارتز را آنتی باکتریال می نامند.سطوح سنگ کوارتز سطوحی ضد باکتری می باشند. بدین معنا که این سطوح نفوذ ناپذیر بوده و فاقد هر گونه خلل و فرج جهت ورود و رشد باکتری می باشند. از اینرو این سطوح در کلیه محیط هایی که اهمیت عدم وجود میکروب احساس می گردد. چون هتل ها ، سالن های غذاخوری ، آشپزخانه ها ، سرویس های بهداشتی و مراکز تجاری پر تردد توصیه می شود.

کورین چیست؟

کورین نام متریالی است که به سنگ مصنوعی شهرت دارد.این متریال در سال ۱۹۶۷ توسط دانشمندان یک کمپانی آمریکایی ساخته و روانه ی بازار شدمواد اصلی و تشکیل دهنده ی کورین پلیمر اکریلیک، آلومینیوم (دارای سه تا مولکول آب) و سنگ معدن بوکسیت است.

سنگ مصنوعی کورین در کنار ظاهری زیبا دارای ویژگی های کاربردی منحصر به فردی می باشد , دوام بالا ضد لک،ضد آب ، شستشوی آسان و تعمیرات فوری همه از ویژگی های این محصولات به شمار می رود.

کورین را نسبت به میزان ضخامتی که دارد در دمای ۱۴۹ درجه سانتیگراد می توان تا شعاع ۲۵ میلی متر خم کرد و فرم های منحصر به فردی را به وجود آورد.

به مدیریت:آقای آخوندی فر

 

 

 

 

 

 

 

سنگ ,  انواع سنگ ,  سنگ های مهندسی شده ,  سنگ مهندسی کوارتز ,  سنگ مهندسی کورین ,  سنگ های مهندسی شده در گرگان و گلستان ,  کاربرد سنگ کوارتز , کاربرد سنگ کورین ,  اسلب سنگ مصنوعی ,  دکوراسیون داخلی در گرگان ,  انواع سازه های چوبی , سنگ طبیعی در گرگان ,  صفحات کوارتز ,  سنگ های مهندسی کوارتز و سنگ کورین سلن استون در گرگان و گلستان , کابینت آشپزخانه , کابینت , کابینت مدرن , کابینت کلاسیک , کابینت mdf , کابینت آشپزخانه , لاکچری , ساختمان , ساختمان سازی , ساختمان سازی نما , لوکس , دکور , دکوراسیون منزل , سنگ کورین , سنگ کوارتز , سنگ مصنوعی , اجرا سنگ مصنوعی , اجرا سنگ کورین , اجرا سنگ کوارتز , سنگ کورین در گرگان , سنگ کوارتز در گرگان , سنگ مصنوعی در گرگان , اجرا سنگ مصنوعی در گرگان , اجرا سنگ کورین در گرگان , اجرا سنگ کوارتز در گرگان , سنگ کورین در گلستان , سنگ کوارتز در گلستان , سنگ مصنوعی در گلستان , اجرا سنگ مصنوعی در گلستان , اجرا سنگ کورین در گلستان , اجرا سنگ کوارتز در گلستان , کمد دیواری در گرگان , کمد دیواری در گلستان , کابینت در گرگان , کابینت در گلستان , ام دی اف در گرگان , ام دی اف در گلستان , روشویی در گرگان , روشویی در گلستان , کابینت ام دی اف در گرگان , کابینت ام دی اف در گلستان , کمد دیواری ام دی اف در گرگان , کمد دیواری ام دی اف در گلستان ,