تولیدی سه میل رنگی و هایگلاس ماهان چوب

💫بدون کوچکترین تاب با دستگاه فوق پیشرفته💫

💥دستگاه لیزر و حکاکی غیر فلزات💥

✨تولیدی سه میل رنگی و هایگلاس، سه میل پیرینتی
خام 6میل 8میل، با مغز واناچای، مولتی استایل ، اسپاندباند اکلیلی  ام دی اف خام و رنگی و ….✨
✨تولیدی سه میل رنگی با برش رایگان ۴ تیکه✨
✨تولید کننده سه میل رنگی ، سه میل پیرینتی ، خام ، با مغز واناچای مولتی استایل ، اسپاندبانداکلیلی و….
مخصوص دستگاه برش لیزر و حکاکی و تابلو سازی و …✨

شماره های تماس:

09011595147

09193897482

09196826637

به مدیریت:آقایان نیکزاد و طلوعی

 

 

✳️ام دی اف هایگلاس چیست؟

🔹🔸ام دی اف هایگلاس در واقع همان ام دی اف با روکش ملامینه است که با یک لایه پلکسی گلاس (نوعی پلاستیک که از شیشه مقاوم تر و سبک‌تر است) پوشانده شده است و بسیار درخشنده و براق است.

🔹🔸برخلاف تصور رایج ام دی اف هایگلاس همیشه براق و سفید نیست و شامل طرح‌های مات با رنگ‌های تیره هم می‌شود که بسیار زیباست و علاقمندان مخصوص به خود را دارد.

🔹🔸روی ورق‌های ام دی اف هایگلاس معمولا بوسیله یک لایه پلاستیکی سلفون مانند پوشیده شده که وظیفه آن جلوگیری از ایجاد خط و خش در حین حمل و نقل است. این لایه سلفونی معمولا منقش به لوگوی شرکت سازنده است و تا پایان مراحل نصب محصول نهایی بر روی آن باقی می‌ماند.

🔹🔸از ام دی اف هایگلاس در ساخت اشیای چوبی مانند کابینت آشپزخانه، شلف و باکس دیواری، قفسه کتاب، میز و … استفاده می‌شود اما شاید معروف‌ترین کاربرد این محصول در ساخت کابینت آشپزخانه باشد.

✳️ورق ام دی اف ۳ میل  

💫ورق های ام دی اف سه میلیمتری یکی از پر استفاده ترین ابعاد MDF در کشور می باشد. این محصولات در ضخامت 3Mil و به صورت خام و روکش شده به فروش می رسند. ابعاد ۲۴۴×۱۸۳ بیشترین تولید و استفاده را در بازار ایران دارند.

💫به غیر از این ابعاد نیز ممکن است کارخانه های مختلف ام دی اف های ۳ میل را با سایز های سفارشی نیز عرضه کنند. کارخانه های ایرانی برای تولیدات ابعاد مخصوص حجم و تیراژ حداقلی را تعیین می کنند. معمولاً عرض ۱۸۳ در تولیدات ثابت بوده و طول آن قابل تغییر می باشد.

💫ام دی اف های سه میل به راحتی با اشعه لیزرهای برش حکاکی می شوند. به همین دلیل در تولیدات تزئینی و تابلوها و مواردی از این قبیل نیز استفاده بسیار زیادی دارند. به لحاظ نوع روکش زنی این محصولات دارای دو نوع پرینتی و رویه کشی هستند. نوع رویه کشی شده این محصولات نیز خود به سه گروه کلی تقسیم می شود.

💫صفحات گلاسه، سه میل های یو پی و ۳MiL ملامین. به غیر از ورق های ۳ میل ملامینه و نوع پرینتی، گونه های دیگر این محصولات تولید و استفاده چندانی ندارند. می توان گفت که در حال حاضر فقط دو نوع سه میل در بازار خرید و فروش می شود.

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

 

تولیدی سه میل رنگی و هایگلاس ماهان چوب در تهران , تولیدی سه میل رنگی در تهران , تولید هایگلاس در تهران , هایگلاس ماهان چوب در تهران , تولیدی سه میل رنگی ماهان چوب در تهران , قیمت سه میل رنگی , قیمت هایگلاس ,