Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی

Telephone

سیم پیچی و برق صنعتی آلفا در آذربایجان غربی

⚡️تمامی موتورها و ژنراتورهای تک فاز و سه فاز برای این که به درستی کار کنند نیاز به سیم پیچی دارند. این سیم پیچی در هسته روتور یا استاتور ماشین های الکتریکی انجام می گیرد که باعث تولید میدان مغناطیسی و در نتیجه طی فرایندی الکتریکی باعث چرخش روتور ماشین های الکتریکی می گردد.

 

 

☑️ برق صنعتی  Industrial power چیست؟

⚡️برق صنعتی ، به برقی که در صنعت به کار گرفته میشود یا علم و تخصصی که به کاربرد برق در صنعت می پردازد اشاره می کند. البته ، این تعریف گاهی دقیق به نظر نمی رسد زیرا در برق ساختمان ها نیز از ادوات و مدارهای برقی و حتی اتوماسیون صنعتی استفاده میشود ( مانند پمپ های آب و آسانسورها ). هنچنین، قسمتی از اتوماسیون صنعتی هم شامل برق صنعتی می شود؛ زیرا طبق تعریف اتوماسیون صنعتی که به معنی اتوماتیک کردن فرایندهای صنعتی با استفاده از کامپیوتر یا یکسری از ادوات مخصوص است ، میتوان گفت که در برق صنعتی هم این خودکار سازی فرایندها وجود دارد

☑️ کاربرد برق صنعتی

⚡️برق صنعتی دارای کاربرد های بسیاری است. مهم ترین کاربرد های برق صنعتی در کارخانجات جایگزینی سوخت فسیلی است. برق صنعتی باعث کاهش مصرف انرژی می شود و برای ساختمان های مسکونی و بیمارستانی نیز گرفته و برای تغییرات جزیی در آنها استفاده می شود. برق صنعتی می تواند میزان انرژی مورد نیاز تجهیزات سنگین و ابعاد بزرگ را پشتیبانی نماید. آسانسور های بزرگ و تجهیزات کارخانه ای و انواع اتصالات برق درون شهری و مخابرات از سایر کاربرد های برق صنعتی است.

☑️ تجهیزات برق صنعتی چیست

🔵 رله صنعتی

⚡️از جمله ابزار هایی است که برای سیگنالینگ و سیستم حفاظت استفاده می شود. از مهم ترین ویژگی آن می توان به تعداد کنتاکت های متغیر و سوییچ های مختلف اشاره نمود. می تواند روی سوکت ولتاژ بوئین نصب شود.

🔵 شاسی

⚡️از ابزار هایی است که برای کنترل و فرمان رله و کنتاکتور داخل تابلو برق صنعتی استفاده می شود.

🔵 ترانسفورماتور

⚡️از کلیدی ترین اجزا برق صنعتی هستند. ترانسفورماتور می تواند به عنوان وسیله ای برای تبدیل جریان متناوب استفاده شود.ترانسفورماتور انواع مختلفی دارد که از جمله می توان به ترانسفورماتور جدا کننده و ترانسفورماتور عایق و کنترل و منابع تغذیه اشاره نمود.

🔵 موتور الکتریکی تک فاز و سه فاز

⚡️موتور های الکتریکی تک فاز و سه فاز از تجهیزاتی هستند که در برق صنعتی استفاده می شود و می تواند انرژی الکتریکی را به جنبشی تبدیل نماید.

 مدیریت : نژاد نجف

 

 

 

 

موتور دو سیلندر لامبورگینی ایتالیایی درحد اک کوپ شده با دینام جوش اونان امریکایی
موتور خرمن‌کوب ژاپنی 13اسب فابریک با ژنراتور 7.5کیلوات فابریک مناسب برای باغ وکارگاه و….

 

موتور خرمن کوب ل13اسب با ژنراتور 7.5کاوا صفر کوپل ژاپنی صفر استارت نخورده

 

 

 

 

 

 

 

 

کتاب برق صنعتی , تجهیزات برق صنعتی , رشته برق صنعتی ,