Address & Contact

Our Address

تهران ابتدای یافت آباد میدان الغدیر به سمت آزادگان کارگاه آهن سازه

Telephone

شرکت آهن سازه 

 

 

 

?درب آکاردئونی به نوعی حفاظ گفته میشود که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی واحدهای آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازها و انباری ها و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. شاکله اصلی درب آکاردئونی تسمه های فلزی بوده که توسط پیم های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار میگیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت میکند از این رو کمترین فضا را در راه پله ها اشغال کرده و مزاحمتی ایجاد نمیکند. درب آکاردئونی های مختلفی در بازار عرضه گردیده است که نامهای مختلفی نیز به خود اختصاص داده اند اما متداولترین مدل از آنها موسوم به مدل سه گل یا سه لوزی میباشد که ۹۰ درصد امنیت مورد نظر را برقرار مینماید لذا جهت افزایش امنیت میتوان از قفل های مخفی که در بدنه درب طراحی میگردد و همینطور تعداد حلقه های قفل بیشتر استفاده نمود.
درب آکاردئونی همان طور که از اسمش پیدا است برگرفته از ساز آکاردئون می باشد و طراحی و ساخت آن الهام گرفته از این ساز می باشد. البته نام های دیگری چون درب کشوئی، درب کره کره ای و… نیز به این نوع از درب به شکل عامیانه گفته می شود. هدف اصلی از ساخت و طراحی درب های آکاردئونی استفاده نمودن بهینه از فضا، حفظ امنیت می باشد. درب های آکاردئونی با توجه به این که تاشو می باشند پس از جمع شدن جای کمی را گرفته و به این ترتیب فضای بسیار کمی را اشغال می نمایند که سبب بهینه سازی فضای خواهد شد.

? درب های آکاردئونی به راحتی با دست جابجا شده و علت آن نیز شبکه ای بودن آن است. این اجناس در ابعاد برابر با درب فلزی وزن کمتری را دارا هستند و می توان آن ها را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که علاوه بر وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند حتی می توان ریموت را روی این درب ها متصل نمود و مسئله باز و بسته شدن دستی را بدین طریق از بین برد.

✔️ ساخت حفاظ اکاردونی در ابعاد مختلف
✔️ ساخت حفاظ پشت پنجره
✔️ ساخت حفاظ نرده روی دیوار_شاخ گوزنی
✔️ حفاظ های اکاردونی با تسمه ضخامت بالا و پروفیل سنگین
✔️ انواع حفاظ ساده و خم دار

http://ahansaze.com

http://ahanhefaz.com

https://www.ahansazee.com

http://شادآباد.بازار

صفحه اصلی

حفاظ پنجره نرده فرفوژه

شرکت آهن سازه حدود ۳ دهه در زمینه طراحی انواع حفاظ پنجره و بالکن یا تراس فعالیت دارد و با استفاده از بهترین متریال موجود بازار در زمینه ساخت و رنگ آمیزی انواع محافظ خانه فعالیت میکند.
شرکت آهن سازه با استفاده از طراحان مبتکر همواره در زمینه طراحی و نوآوری گلنرده های فرفورژه و حفاظ پنجره راه پله و بالکن یا تزاس یکی از پیشگامان این صنعت بشمار میرود.

طراحی حفاظ پنجره

یکی از راهایی که سارقان به راحتی میتوانند از آن طریق وارد خانه شوند پنجره است.
امروزه پنجرهای دوجداره یا UPVC بدلیل عایق حرارتی و همین طور عایق صدا بودن بسیار باب شده.
اما این نوع پنجرها بدلیل اینکه بسیار باز کردن آنها بدون شکستن شیشه و تولید صدای اضافه راحت بوده بهترین گزینه برای ورود سارقان به خانه شما می باشند. نصب این نوع پنجرها به صورتی است که یک کلاف قوطی ۴۰ در ۸۰ در داخل دیوار کار شده و پنجرها بروی آن پیچ می شوند.اگر در حال ساخت خانه هستید و هنوز به مرحله نما رسیده اید بهتر است برای نصب حفاظ پنجره قبل از نما کاری از آن کلاف ساپورت گرفته شود تا پس از کار سنگ نما حفاظ پنجره به آن جوش داده شود، اما اگر که کار از کار گذشته است و شما خانه ای خریداری کرده اید که کار نما کاری به پایان رسیده و متوجه شده اید سارقان از آن پنجره میتوانند به خانه شما ورود کنند و به فکر حفاظ پنجره افتاده اید، ما با ارسال کارشناس طریقه نصب را به شما توضیح خواهیم داد.
در اکثر موارد یک قاب یا طاقچه ای در دور تا دور پنجره موجود می باشد که با استفاده از آن و کوبیدن میلگرد همانند میخ در آن میتوان حفاظ پنجره را به آن محکم کرد.

در موارد خاصی رول بولت باید استفاده کرد!
مواردی که در زمان نصب باید به آن توجه نمود شیشهای دوجداره هستند.این نوع شیشه ها بسیار حساس بوده و با ریخته شدن برادهای جوش کاری و سنگ فرز کاری بروی آنها در زمان نصب حفاظ پنجره امکان آن وجود دارد که این شیشه ها بسوزند و باید حتما قبل از کار با آب ریکا آنها را خیس کرد و ترجیحا کاغذ روزنامه و یا هر نو کاغذ مقاومی را به آنها چسباند.

۱:حفاظ های پنجره از نوع پروفیلی.
۲: حفاظ های پنجره از نوع فرفورژه.
۳: حفاظ های پنجره از نوع استیل.

طراحی بسیار ساده از نرده حفاظ پنجره

 

در خصوص مورد اول معمولا با استفاده از پروفیل ۲۰ در۲۰ و کلاف دور پروفیل ۲۰ در ۴۰ حفاظ های پنجره در طرح ها و شکل های مختلف ساخته می شوند. در این نوع طرح بهتر است که فاصله ی میله های عمودی حد اکثر ۱۱ سانتی متر بوده و در ارتفاع هر۷۰ سانتیمتر یک میله یا پروفیل افقی نصب و جوش داده شوند تا حفاظ پنجره از استقامت کافی و لازم برخوردار شوند. البته قابل ذکر است که این نوع طرح از حفاظ پنجره با وجود ظاهری ساده و مصالح ساده در طرح ها و نقش های متنوع و وسوسه انگیزی وجود دارند. و همین طور از قیمت مناسبی برخوردارند .
حفاظ های فرفورژه از نوع بعدی حفاظ های پنجره می باشد که متنوع ترین طرهای این نوع حفاظ را برخوردار می باشند، این نوع حفاظ ها تشکیل شده از گلنردهای چدنی و در بعضی مواقع آلومینیومی می باشند و همچنین با چهار پهلوهای فرفورژه می توانند در اشکال مختلفی مثلا شکل یک درخت یا هر شکلی که قابل طراحی باشد ساخته شود. حفاظ های پنجره فرفورژه هم میتوانند بسیار مقاوم باشند و هم بسیار ضعیف! استقامت این نوع طرح را شما با انتخابتون تعیین خواهید کرد! و البته کارشناسان ما در صنایع فلزی آهن سازان ضریب اطمینان این نوع حفاظ ها را به شما تشریح خواهند کرد.لازم بذکر است که بیشترین انتخاب مشتریان ما حفاظ های فرفورژه برای پنجره می باشد.
مورد بعدی حفاظ های پنجره حفاظ های نوع استیل خواهند بود این نوع حفاظ ها در دو نوع استیل معمولی و استیل مصلح تولید شده استیل مصلح  که به آن استیل بانکی نیز گفته می شنود نوعی ازنرده پنجره هستند که در آنها لوله با قطر کمتر و یا میلگرد کار شده است، که استقامت نرده را تضمین میکند. نردهای استیل غیر مصلح با پیچ رول پلاک به دیوار محکم شده! که این موضوع باعث شده حفاظ کاملا غیر ایمن باشد.
این نوع حفاظ ها با ظاهری براق زیبایی خاصی به نمای خانه شما میافزایند. و از لحاظ ایمنی درسطوح پایینی قرار دارند.

 

حفاظ شاخ گوزنی | نرده شاخ گوزنی

 

درست مانند تمامی قسمت‌های دیگر نمای ساختمان، رنگ‌آمیزی حفاظ شاخ گوزنی نیز بسیار حائز اهمیت است. رنگ‌آمیزی حفاظ شاخ گوزنی، جدای از زیباسازی نمای ساختمان، از زنگ زدن و خوردگی حفاظ شاخ گوزنی جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و طول عمر آن می‌شود. این محصول در رنگ‌های مختلف و با توجه به نمای ساختمان، نصب و استفاده می‌شوند. با این وجود طبیعی است که رنگ سفید طرفدار بیشتری دارد.مانند رنگ‌آمیزی سایر فلزات، در رنگ‌آمیزی حفاظ شاخگوزنی نیز نکاتی وجود دارد که تعیین کننده‌ی کیفیت رنگ‌آمیزی است.

پیش از رنگ‌آمیزی، سطح حفاظ شاخ گوزنی باید کاملاً صاف و بدون خلل و فرج، سطوح زائد، برجستگی و زنگ‌ زدگی باشد تا رنگ‌آمیزی با

کیفیت خوبی انجام شود. برای از بین رفتن خلل و فرج و برجستگی‌ها معمولاً ابتدا سمباده کشیده می‌شود و در صورت نیاز بتونه‌کاری نیز خواهد شد. سپس رنگ‌آمیزی انجام می‌شود.

حفاظ شاخ گوزنی در تهران, نصب حفاظ در تهران, نرده دیوار در تهران, تولید حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ پنجره  , حفاظ روی دیوار , نرده آهنی , حفاظ دیواری , حفاظ آکاردئونی , حفاظ فرفورژه , جفاظ کله گوزنی