ارائه خدمات تنظیم روشنایی،سیستم سرمایشی و گرمایشی،امنیت تماس ها،سیستم های صوتی تصویری،آبیاری گیاهان به صورت اتوماتیک،کنترل از راه دور از طریق موبایل و تبلت در آبادان و خرمشهر

?زندگی در مد هدایت خودکار است،پیشرفت روز افزون در عرصه صنعت هوشمندسازی ساختمان، آسایش و رفاه خانه را همراه با صرفه جویی در مصرف انرژی به ارمغان آورده است.خانه ای که مانند یک خدمتکار تمامی سعی و تلاش خود را می کند تا بیشترین خدمت را برای شما انجام دهد و شما بیشترین لذت را از داشتن آن بچشید.

?خانه حضور شما را حس می کند ، تغییرات گرمایشی و سرمایشی را متوجه می شود ، علایق و سلایق شما را میداند و خود به صورت خودکار به عنوان دستیار شما فرامین لازم را به اثاثه خانه صادر می کند. خانه هوشمند عادت سرمایی و گرمایی شما را خوب می شناسد و قبل از اینکه از سرما یا گرما کلافه شوید دمای مورد نظر شما را فراهم می سازد.

?این امکان باعث می شود تا وقتی در منزل نیستید انرژی با ارزش هدر نرود. پس ساختمان شما به نوعی صرفه جویی هم می کند. حتی می توانید میزان مصرف انرژی خود را مشاهده کنید و یا هنگامی که سیم کشی منزل شما دچار مشکل شود و بار اضافی وجود دارد از آن مطلع شوید

?روز سختی داشتید؟نظرتان با تماشای یک فیلم جذاب چیست؟ می خواهید بروید پرده ها را بکشید و چراغ های اضافی را خاموش کنید تا نور به میزان نیاز شود؟ دنبال کنترل تلویزون می گردید؟ صبر کنید این همه کار لازم نیست! شاید میپرسید چرا؟ خب پس هنوز نمی دانید خانه هوشمند شما چه کارهای خارق العاده ای می تواند بکند. در کمال آرامش روی کاناپه لم دهید و با فشردن یک دکمه معجزه هوشمند سازی را ببینید. تمام این سناریو توسط خانه هوشمند شما اجرا می شود.

?سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند

⚡️ تأمین شرایط آسایش برای ساکنین از نظرکیفیت هوا (درجه حرارت،رطوبت و …) در ساختمان بر عهده تأسیسات مکانیکی ساختمان می باشد.عمده ترین وظیفه این سیستم ها تأمین حرارت و برودت مورد نیاز ساختمان می باشد که به طور معمول و به ترتیب توسط بویلر و چیلر تأمین می گردد.

⚡️ استفاده از سیستم های کنترل هوشمند دما در خانه هوشمند علاوه بر امکان کنترل دستی و هوشمند و ارائه گزارش از دمای نقاط مختلف ساختمان این امکان را میدهد , تا زمانی که در یا پنجره ها باز هستند و باعث اتلاف انرژی میشوند با اعلام هشدار شما را مطلع کند و در صورت عدم توجه به هشدار سیستم به صورت خودکار خاموش میشود.

⚡️ با استفاده از نرم افزار هوشمند انعطاف پذیر می توان صفحات متناسب با هر سیستم را تعریف نموده و با برنامه ریزی دقیق محیطی آرام و دلپذیر را بوجود آورد. بطور مثال می توان حالات مختلف دمایی را برای خواب، میهمانی، صرف غذا، مسافرت، جلسات، ورزش و… تعریف کرد که بصورت خودکار و در ساعات تعریف شده اعمال گردند.کنترل سیستمهای سرمایش و گرمایش اگر با تنظیم دمای محیط در موقعیت و ساعات مختلف همراه گردد می تواند ضمن صرفه جویی مناسب در هزینه های انرژی راحتی و آسایش بسیاری را با خود به دنبال داشته باشد.

⚡️ علاوه بر مطالب ذکر شده میتوان این سیستم را از راه دور واز هرنقطه از جهان کنترل نمود برای مثال میتوان قبل از ورود به منزل با تلفن هوشمند سیستم را فعال نمود و محیط خانه را به دمای مطلوب رساند.

?روشنایی هوشمند

? در این سیستم، روشن و خاموش شدن لامپها بصورت کاملا خودکار و هوشمند انجام می شود.سیستم روشنایی هوشمند با این سبک بیشتر برای مکانهایی که تنها دارای رفت و آمد می باشند مانند راه پله ها و راهروها استفاده می شود ، چرا که در این مکانها اتلاف انرژی برق و افزایش هزینه آن وجود دارد.

?آبیاری هوشمند

? یک دستگاه آبیاری هوشمند با سنسورهای مختلفی در رابطه است و بر اساس اطلاعاتی که از سنسور ها دریافت میکند آبیاری را مدیریت میکند. این سنسور ها می تواند به دستگاه مرکزی اطلاعاتی مثل بارانی بودن یا نبودن هوا و دمای محیط و همچنین میزان رطوبت خاک و یا شدت وزش باد را اطلاع دهدند.

? مزیتی که این سیستم نسبت به کنترل های آبیاری تایمردارد میزان تأثیر آن در مصرف آب است. زیرا فقط و فقط وقتی آبیاری انجام میشود که درختان و گیاهان شما به آب نیاز داشته باشند.

به مدیریت آقای مهندس احمدی نسب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نصب دوربین مدار بسته در منزل , پکیج آموزش نصب دوربین مدار بسته , آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه , فیلم آموزش نصب دوربین مدار بسته , آموزش نصب دوربین مدار بسته pdf , لیست شرکتهای نصب دوربین مدار بسته , نحوه نصب دوربین مدار بسته به کامپیوتر , قیمت نصب دوربین مدار بسته , ارائه خدمات تنظیم روشنایی , سیستم سرمایشی و گرمایشی , امنیت تماس ها , سیستم های صوتی تصویری , آبیاری گیاهان به صورت اتوماتیک , کنترل از راه دور از طریق موبایل و تبلت در آبادان و خرمشهر , شرکت اندیشه بیدار الوند هوشمندسازی ساختمان در آبادان و خرمشهر ,