Address & Contact

Our Address

نیشابور ، پنج راه ، روبروی جمهوری 6 ، ساختمان تجاری امید ، طبقه دوم

شرکت ایده پردازان کسب و کار فروغ دانش

? معرفی شرکت

? شرکت ایده پردازان کسب و کار فروغ دانش خراسان با شماره ثبت ۴۷۳۰ در راستای استفاده کارا و ثمر بخش از دانش کارآفرینی با محوریت آموزش و اجرا در جهت تحقق اهداف، نوآوری، شکوفایی، توسعه و سودآوری کسب وکار در خراسان بزرگ ایجاد گردید و فعالیت خود را رسما آغاز نموده است. در راستای اجرای بند ۴۴ قانون اساسی و با الزام به رعایت مقررات موضوعه کشور، شرکت ایده پردازان کسب و کار با هدف ترفیع و ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال زایی و آموزش فنون خوداشتغالی به افراد جامعه و با تکیه بر کادر حرفه ای و به کارگیری توان علمی و عملی آنان امید دارد در عرصه آموزش و اجرای کارآفرینی در شرق کشور گام های بلند و مفیدی بردارد.

? شرکت ایده پردازان کسب و کار با تکیه بر تجربه اساتید، نخبگان و صنعت گران برجسته و با توان و تلاش جوانان علاقمند به کارآفرینی مسیری طولانی در جهت تحقق اهداف با شعار از ایده تا عمل راهی به جز تدبیر نیست را برداشته و از شما تقاضای همکاری را خواستار است.

? چشم اندازهای شرکت

? شرکت ایده پردازان کسب و کار با سابقه و تجربه بیش از یک دهه در تغییر، توسعه و تحول در کسب و کارها مسیری پر پیچ و خم در اقتصاد را برداشته و با تجارب گذشته و تخصص مدیران و امید به آینده مسیری روشن را پیش بینی می نماید و تا پایان سال ۱۴۰۰، این شرکت به عنوان بزرگترین و اولین مرکز کارآفرینی و اشتغال زایی در مسیر توسعه، رونق و بهبود کسب وکار ها و مشاغل پایدار گامی بلند و محکم خواهد برداشت.

? شرکت ایده پردازان کسب و کار با توسعه شعب در شرق کشور به عنوان بزرگترین کلینیک فوق تخصصی کسب وکار در جهت ارتباط بین صاحبان ایده، صاحبان سرمایه و صاحبان تخصص و مهارت نقش آفرینی می نماید و با شناخت و شناسایی فرصت های شغلی و ظرفیت های موجود هر شهرستان در راستای بهبود کسب و کار و رونق اقتصادی هر شهرستان ایفای نقش می نماید.

? اهداف شرکت

۱- ارتباط بین صاحبان سرمایه ، صاحبان ایده و صاحبان تخصص و مهارت

۲- فراهم نمودن یک درک وسیع در زمینه کارآفرینی و اشتغال زایی

۳- کسب مهارت در تحلیل فرصت های اقتصادی و ترکیب برنامه های عملیاتی و اجرایی

۴- شناسایی و تقویت استعدادها و مهارت های کارآفرینی

۵- القای مخاطره پذیری با استفاده از فنون تحلیلی و کاربردی

۶- پرورش و تقویت نیروهای متخصص و کارامد

۷- کشف فرصت های جدید و مشاغل نو پا و استارت آپی ها

۸- تبادل اطلاعات و ارتباطات اقتصادی بین کشورهای همسایه

۹- خلاقیت و نوآوری و تکنولوژی های جدید کسب و کار

۱۰- تحلیل و طراحی سیستم های اطلاعاتی و مدل های کسب و کار

۱۱- شناسایی و نیازسنجی هر شهرستان در زمینه اقتصادی و توسعه کسب و کار

? برنامه های شرکت

? در گام اول شرکت ایده پردازان در نظر دارد در زمینه آموزش و پرورش نیروهای کارآمد و متخصص در شعب خود در شرق کشور بستری مساعد را فراهم نماید تا نیازهای متقاضیان را به نحو احسن برطرف نماید. لذا در این گام تمرکز شرکت بر محوریت آموزش بر پرسنل و نماینده های فعال در جهت پاسخگویی به متقاضیان بوده است.

? گام دوم: فعال نمودن تمامی شعب در شرق کشور و فعال نمودن کارگروه های کلینیک کسب و کار در جهت بهره وری بیشتر.

? گام سوم: اجرایی نمودن برنامه های شرکت در رسیدن به اهداف بلند مدت با استراتژی و برنامه مدون و منظم

مدیریت سید مرتضی قدمگاهی
شماره تماس مدیریت ۰۹۱۵۸۵۳۳۴۵۳