Address & Contact

Our Address

یزد ، بلوار سرگل سامعی ، خیابان گلبهار

شرکت بال نایلون مشکی فراز

?تولید انواع نایلون مشکی?

?نایلون های رنگی از پرکاربردترین پلاستیک های بسته بندی می باشند. نایلون مشکی هم یکی از انواع نایلون های رنگی است. نایلون مشکی که در عموم به آن پلاستیک مشکی گفته می ‌شود

?نایلون مشکی انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به کیسه زباله، نایلون دسته رکابی، دسته موزی، دسته تقویت، دسته بندی، و انواع نایلکس و نایلون رولی اشاره کرد.

⭕️چگونه کیفیت پلاستیک مشکی را تشخیص دهیم؟

? یکی از معیارهای تعیین کننده کیفیت این محصول، میران رنگ پاشی و پوشش دهی رنگ مشکی در آن می باشد. یک آزمایش ساده جهت تشخیص کیفیت رنگ پاشی در نایلون مشکی این است که آن را در مقابل نور مستقیم بگیرید؛ هر چه میزان عبور نور بیشتر باشد کیفیت پایین تر است. دومین نکته ای که در رابطه با کیفیت پلاستیک مشکی باید به آن توجه شود، توجه به بوی آن است یعنی هر چه میزان بوی منتشر شده آن بیشتر باشد کیفیت رنگ و مواد پایین تر است. البته جالب است بدانید که بوی نامطبوع یا بوی خوب هر دو نشانه ضعف کیفیت محصول هستند چرا که متاسفانه برخی از تولیدکنندگان از مواد ضایعاتی برای تولید این محصول می کنند و سپس با استفاده از اسانس های خوش بوکننده تلاش می کنند تا بوی بد مواد ضایعاتی را از بین ببرند.

⭕️انواع نایلون مشکی (رولی – ساده)

? نایلون مشکی را می توان به دو شکل رولی و ساده تولید کرد. بسیاری از مشتریان برای استفاده راحت تر این نمونه را به صورت رولی سفارش می دهند. نایلون رولی مشکی به صورت طولی تولید شده و برگه های آن با پرفراژ و بدون بهم ریختگی به راحتی از یکدیگر جدا می شوند که این امر باعث سهولت در استفاده از آن می گردد. در مقابل، نایلون ساده مشکی که برگه های آن به صورت جدا از هم می باشند نیاز به پرفراژ ندارد.

به مدیریت : محبوبه فتاحی

شماره تماس :

۰۹۱۹۴۳۵۳۶۰۰?

۰۳۵۳۵۲۱۴۶۷۱☎️

۰۳۵۳۵۲۱۴۶۷۲☎️

۰۳۵۳۵۲۱۴۶۷۳☎️

 

 

 

شرکت بال نایلون مشکی فراز در یزد , تولید انواع نایلون مشکی در یزد ,  تولید نایلون در یزد , نایلون مشکی , قیمت نایلون در یزد , بهترین تولید کننده نایلون ,