Address & Contact

Our Address

تهرانپارس،خیابان استخر،پلاک ۲۸۵

شرکت تابلوسازی مهدیان

✳️انواع تابلو نئون 

🔸🔹تابلو نئون پلاستیک 

🔸🔹تابلو نئون شیشه‌ای (نئون معمولی )

✳️تابلو نئون پلاستیک 

💥تابلو نئون پلاستیک ، تابلویی است که برای ساخت رویه و لبه‌های آن از نوعی پلاستیک شفاف به نام پلکسی استفاده می‌شود که مانند شیشه شفاف بوده اما نسبت به شیشه دوام بیشتری دارد و با انواع دستگاه‌های برش لیزری به آسانی برش داده می‌شوند.

💥تابلو نئون پلاستیکی از اولین تابلو‌های حروف برجسته در دنیا هستند که به عنوان تابلوی تبلیغاتی در سردر مغازه‌ها درخشش چشم گیری ایجاد می‌کنند.این تابلو توانایی انتشار نور به صورت یکنواخت و شفا را دارد و جلوه زیبایی ایجاد می‌شود.

✳️تابلو نئون شیشه ای 

💠تابلو نئون شیشه ای تابلویی است که با استفاده از گازهای مختلفی در شیشه‌های خام و خالی پر شده و با عبور جریان الکتریکی از خود نور منتشر می‌کند.

💠این تابلو به صورت حروف مورد نیاز هر مشتری طراحی می‌شود. نکته قابل توجه درباره تابلو نئون شیشه ای آن است که این تابلو در انواع رنگی، پودری و معمولی وجود دارد.

✳️تابلو نئون پلکسی 

✨تابلو نئونی با توجه به اینکه از گذشته تا به امروز توسط مشتریان در تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار گرفته اند دارای معایبی از جمله شکنندگی نئون ، شوک نئون ، نصب دشوار و مصرف زیاد برق می باشد که همه ی این موارد مهندسان و تولیدکنندگان را وادار کرد تا در عصر تکنولوژی موادی را تولید کنند که مزایا و برتری بیشتری نسبت به نئون داشته باشد.

✳️تابلو چلنیوم  

🌀اغلب افراد تابلوی تبلیغاتی را با نام تابلو چلنیوم می‌شناسند. تابلو چلنیوم از مشهورترین ابزارهای تبلیغاتی است که استفاده‌‌‌های بسیار گسترده ای دارد. رستوران‌ها , مغازه‌ها , بانک‌ها , مجتمع‌ها و طیف وسیعی از اماکن از تابلو چلنیوم استفاده می‌کنند.

🌀این تابلو که از محبوب ترین انواع تابلو تبلیغاتی نیز به شمار می‌آید دارای رنگ‌‌‌های متنوعی است و به دلیل نصب حروف برجسته بر روی آن به نام تابلوی حروف برجسته نیز شناخته می‌شوند.

✳️تابلو ترموود 

🌟در واقع به تابلو هایی چوبی که در سر در مغازه ها و فروشگاه ها به عنوان معرفی برند و تبلیغات شغلی نصب میشود گفته می شود.انواع مختلف و متفاوتی از لحاظ جنس به کار رفته در این نوع از تابلو های تبلیغاتی وجود دارد که تفاوت آنها صرفآ از لحاظ مواد تشکیل دهنده آن است و دامنه گسترده ای را از کامپوزیت و پلاستیک و فلز تا فلکسی و چوب شامل می شود.

🌟با توجه به گستردگی و همه گیر شدن چوب ترمووود و همچنین تبدیل شدن به مد روز نوع جدید آن که پایه و بیس تشکیل دهنده آناز چوب ترموود می باشد به شکل چشم گیری در ایران و کشورهای دیگر به کاربرده می شود.

✳️تابلو کامپوزیت  

🔺تابلو های کامپوزیت به صورت ساده یا ترکیبی از رنگ ها و متریال های مختلف ساخته می شود.استفاده از انواع تابلوهای کامپوزیت به علت مزیت های منحصر به فردش، بین مشاغل مختلف جایگاه ویژه ای دارد. از تابلوهای کامپوزیت برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی داخلی، خارجی و تابلوهای راهنمایی استفاده می شود.

به مدیریت:محمد شجاعی

 

 

شرکت تابلوسازی مهدیان در تهرانپارس , شرکت تابلوسازی مهدیان , تابلوسازی مهدیان , تابلوسازی مهدیان در تهرانپارس , هزینه تابلوسازی در تهرانپارس , بهترین شرکت تابلوسازی در تهرانپارس ,