شرکت تولیدی سانا رادیاتور 

? شرکت تولیدی سانا رادیاتور تولید کننده حوله خشک کن در انواع سایز لوله ای و فلت 

? سایزهای ۵۰*۶۰ ، ۵۰*۸۰ ، ۵۰*۱۰۰ ، ۵۰*۱۲۰

? تولید کننده تخصصی محصولات رادیاتوری و حوله خشک کن

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:
۰۹۱۹۶۴۳۸۴۳۰

? همگام با مدل های روز دنیا در محصولات رادیاتور

? نکات مهم انتخاب و خرید انواع حوله خشک کن

حوله خشک کن ها نوعی از رادیاتورها هستند که اغلب در فضای حمام و یا سرویس های بهداشتی نصب می شوند و علاوه بر گرم کردن فضای مذکور به عنوان یکی از لوازم دکوری هم شناخته می شوند، چرا که ظاهر آن ها با رادیاتورهای معمولی تفاوت دارد و زیباتر هستند. این وسیله به گونه ای طراحی گردیده که به راحتی قابل نصب بر روی دیواری می باشد. از حوله خشک کن ها می توان برای خشک کردن حوله ها، دستمال ها و لباس های کوچک استفاده کرد.

? اجزای تشکیل دهنده حوله خشک کن ها

رادیاتور حوله خشک کن از لوله هایی تشکیل شده است که در میان آن ها آب گرم در گردش است که تبادل حرارت بین لوله ها و محیط سبب گرم شدن محیط حمام و یا سرویس های بهداشتی می شود. مزیت حوله خشک کن ها این است که همزمان با گرم کردن حمام و یا سرویس بهداشتی، رطوبت موجود در آن را نیز از بین می برند.

? نحوه کار حوله خشک کن ها

حوله خشک کن ها گرمای مورد نیاز خود را عموما از آبگرم موجود در سیستم گرمایش ساختمان که می تواند موتورخانه مرکزی و یا پکیج باشد تامین نماید. در واقع انتخاب نوع مناسب حوله خشک کن ها بر اساس سیستم های گرمایشی ساختمان تعیین می شوند.

? انواع حوله خشک کن ها بر اساس جنس

حوله خشک کن ها از نظر جنس به انواع حوله خشک کن های شیشه ای، آلومینیومی و فولادی یا همان استیل طبقه بندی می شوند.

? حوله خشک کن های شیشه ای

این نوع حوله خشک کن ها دارای بدنه ای تقریبا شفاف هستند و از انواع شیشه های حرارتی در ساخت آن ها استفاده می شود، این نوع حوله خشک کن ها به نسبت دیگر انواع آن دارای وزن سبک تری هستند و مدت زمان نصب آن ها هم به نسبت بقیه انواع آن کمتر است. لازم به ذکر است که حوله خشک کن های شیشه دارای تنوع رنگی زیادی هستند.

? حوله خشک کن های آلومینیومی

همان طور که از نام آن ها پیدا است در ساخت این نوع حوله خشک کن ها از ورقه های آلومینیومی استفاده شده است که مزیت آن ها نسبت به حوله خشک کن های فولادی داشتن وزن سبک تر می باشد و البته فراموش نشود که قیمت خرید مدل های آلومینیومی کمتر از مدل های استیل و فولادی آنها است.

? حوله خشک کن های استیل (فولادی)

این نوع حوله خشک کن ها معمول ترین نوع حوله خشک کن هستند و در ساخت آن ها از فولاد ضد زنگ استفاده می شود که کمی به نسبت دیگر انواع سنگین تر و مدت زمان بیشتری هم برای نصب زمان می برند.

حوله خشک کن بر اساس اندازه محیط حمام دارای لوله های متعددی می باشند که برای حمام های کوچک معمولا اندازه ۸ لوله ای کافیست و برای حمام های بزرگ ۱۴ لوله می تواند گزینه ای مناسب باشد. امروزه در بازار حوله خشک کن رقابت زیادی بین نوع جنس و کشور سازنده وجود دارد. اگر می خواهید از حوله خشک کن ها در دکوراسیون حمام تان استفاده کنید، باید به این نکته توجه کنید که اگر نوع رنگ نخورده آن را تهیه کنید ممکن است بعد از مدت کوتاهی با زنگ زدگی آن ها مواجه شوید. پس بهتر است کاملا در موقع خرید به جنس و رنگ آن ها توجه کنید.

رادیاتور چیست؟
رادیاتور وسیله فلزی یا نیمه فلزی است که جنس آن بسته به نوع کاربردش می‌تواند متفاوت باشد، اغلب رادیاتورها به عنوان ناقل دمای آب عمل می‌کنند.
یکی از کاربردهای رادیاتور در خودروها جهت خنک کردن آب برگشتی از موتور است.
استفاده آن در منازل جهت انتقال حرارت آب گرم رسیده از بویلر به داخل ساختمان است.

جنس رادیاتورها متفاوت است، از جمله می‌توان به رادیاتورهای آلومینیومی، فولادی، مسی و چدنی اشاره کرد. به‌طور کلی رادیاتور منازل یک نوع مبدل حرارتی است که گرما را از سیال یعنی آب داغ در سیستم حرارتی گرفته و به محیط از طریق تماس سطحی با هوا و از طریق تابش گرمایی انتقال می‌دهد. از لحاظ انتقال حرارت مس بهترین انتقال را دارد اما به دلیل گرانی مقرون به صرفه نیست. پس از مس بهترین فلز آلومینیوم می‌باشد که بیشترین بازده حرارتی را دارا بوده و زنگ نمی‌زند. در تولید رادیاتورهای آلومینیومی دو روش تولید وجوددارد✅

رادیاتور آلومینیومی که گاه همراه با ترکیبی از سرب می‌باشد، برای انتقال گرما  در مصارف متفاوتی استفاده می‌شود. از جمله کاربردهای رادیاتورهای آلومینیومی می‌توان به استفاده از آن در سیستم گرمایشی شوفاژ منازل و اماکن جهت گرم کردن محیط اشاره کرد. آلومینیوم بعد از طلا، نقره و مس، از نظر میزان رسانایی چهارمین فلزی به حساب می‌آید. این فلز در طبیعت به وفور یافت می‌شود و قیمت مناسبی نیز دارد. رادیاتورهای آلومینیومی، سبکتر، زیباتر از سایر رادیاتورها بوده و ضریب هدایت حرارتی بالاتری نسبت به انواع فولادی دارند. از دیگر مزایای رادیاتور آلومینیومی طول عمر بالا و عدم زنگ زدگی  آن است✅

رادیاتور حوله خشک کن

حوله خشک کن‌ها نوعی از رادیاتورها هستند که اغلب در فضا حمام یا سرویس‌های بهداشتی نصب می‌شوند و علاوه بر گرم کردن فضای حمام به عنوان یکی از لوازم دکوری هم شناخته می‌شوند، ظاهر آن‌ها با رادیاتورهای معمولی فرق دارد و زیباتر هستند. این وسیله برای تأمین گرمایش مورد نیاز حمام، یا آشپزخانه‌های کوچک است و به گونه ای طراحی گردیده که به راحتی قابل نصب بر روی دیواری می‌باشد. از حوله خشک کن‌ها می‌توان برای خشک کردن حوله‌ها، دستمال‌ها و لباس‌های کوچکی که جای زیادی هم نمی‌گیرند استفاده کرد.
حوله خشک کن از لوله‌های آتش خوار تشکیل شده‌است، قابل نصب به صورت یک طرفه بوده و مزیت این حوله خشک کن‌ها این است که در عین گرم کردن حمام رطوبت موجود در آن را هم از بین می‌برند.
حوله خشک کن‌ها یا آبی هستند یا برقی و انواع آبی آن‌ها به وسیله سیستم‌های حرارت مرکزی ساختمان‌ها مانند پکیج یا موتور خانه کار می‌کنند در واقع انتخاب نوع مناسب حوله خشک کن‌ها بر اساس سیستم‌های گرمایشی ساختمان تعیین می‌شوند.
حوله خشک کن‌ها از نظر جنس به انواع حول خشک کن‌های شیشه ای، آلومینیومی و فولادی یا همان استیل طبقه‌بندی می‌شوند.
حوله خشک کن‌های استیل (فولادی (معمول‌ترین نوع حوله خشک کن هستند و در ساخت آن‌ها از فولاد ضدزنگ استفاده می‌شود که کمی به نسبت دیگر انواع سنگین تر و مدت زمان بیشتری هم برای نصب زمان می‌برند.
حوله خشک کن بر اساس اندازه محیط حمام دارای لوله‌های متعددی می‌باشند که برای حمام‌های کوچک معمولاً ۶ لوله ای کافیست و برای حمام‌های بزرگ ۱۴ لوله را می‌توان انتخاب کرد✅

?شرکت سنا رادیاتور اولین تولید کننده محصول رادیاتورآلومینیومی،فولادی واستیل و حوله خشک کن در ایران است.
این شرکت با تکیه سالیان سال تجربه و بکار گیری گروهی متخصص در کارخانه مجهز همواره سعی بر این داشته محصولی در حد و اندازه سلیقه ایرانی ارائه کند.
امروزه شکر خدا رادیاتور ها و حوله خشک کن های شرکت سنا رادیاتور با کیفیتی قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی و قیمتی به مراتب پایین تر عرضه می شود.?

مزایای رادیاتور آلومینیومی :
رادیاتور آلومینیومی به دلیل جنس فلز مورد استفاده بسیار سبک میباشد.
رادیاتور آلومینیومی دارای طول عمر بالا و مقاوم در برابر ترک خوردگی و یا خم شدن میباشد.
رادیاتور آلومینیومی بسیار سازگار با محیط زیست میباشد چراکه آلومینیوم یک فلز قابل بازیافت است.
امکان کاهش یا افزایش پره رادیاتور ها و در نتیجه امکان افزایش توان گرمادهی بلوک رادیاتور.
امکان تعویض پره‌های آسیب دیده ( اگر یک پره سوراخ شد یا به هر دلیل آسیب دید ، امکان آنکه فقط همان پره را تعویض کرد وجود دارد.) البته گاهی هزینه بازکردن بلوک و تعویض یک پره بالاتر از خرید و تعویض کل بلوک رادیاتور می‌باشد.
راندمان انتقال حرارت بالاتر رادیاتور های آلومینیومی نسبت به رادیاتورهای فولادی
زنگ نزدن رادیاتور های آلومینیومی در دراز مدت حتی در محیط های مرطوب مانند حمام

به طورکلی میتوان گفت رادیاتور آلومینیومی سبک تر ، زیباتر و ضریب هدایت حرارتی بالاتری نسبت به رادیاتور فولادی دارد، ولی از لحاظ قیمت گرانتر می‌باشد.

رادیاتور های آلومینیومی از نظر روش تولید به سه دسته تقسیم می شوند:
رادیاتورهای تمام دایکاست
رادیاتورهای اکسترود
رادیاتورهای دایکاست اکسترود

رادیاتورهای آلومینیومی تمام دایکاست دارای مرغوبترین روش تولید بوده و هر پره از رادیاتور بصورت یکپارچه در قالب دایکاست تولید می شود که پس از عملیات تست , فینیشینگ و رنگ آمیزی به هم متصل شده و بصورت بلوک های ۵ پره – ۷ پره و ۱۰ پره در بسته بندی قرار گرفته و عرضه می شوند.( برای استفاده از بلوک رادیاتور با تعداد پره های متفاوت باید در محل نصب به پره ها افزوده شود.)

به استثناء رادیاتورهای اکسترود یا پروفیلی مانند انواع آلفام یا کریستال که پره های آنها ثابت و غیرقابل افزایش یا کاهش است در مورد دیگر انواع رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست تعداد پره های بلوکها قابل تغییر در محل می باشد.مثلا برای تهیه یک بلوک رادیاتور ۱۵ پره ناگزیر یک رادیاتور ۵ پره و یک ۱۰ پره به هم متصل می شوند و یا برای ۲۰ پره دو بلوک ۱۰ پره را نصاب در زمان نصب به هم متصل می نماید.

در رادیاتورهای دایکاست اکسترود روش تولید تلفیقی از هر دو روش فوق می باشد ، به این ترتیب که قسمت بالا و پایین هر پره به روش دایکاست تولید می شود و قسمت وسط هر پره به روش اکسترود و سپس قطعه بالا ، وسط و پایین به هم متصل می شوند.

رادیاتورهای استیل

استنلیس استیل یا فولاد ضد زنگ چیست؟

استنلیس استیل یا فولاد ضد زنگ محبوب ترین جنس در ساخت رادیاتور و حوله خشک کن های امروزی است.
همچنین رادیاتور های ساخته شده از جنس استنلیس استیل در بازار امروز بسیار به وفور خرید و فروش می شود.

معرفی استنلس استیل

فولاد زنگ نزن یا استنلس استیل به فولادهایی با مقدار عناصر آلیاژی بالا گفته می‌شود که توانایی مقاومت به خوردگی در اتمسفرهای خورنده و دماهای بالا را داشته باشند. فولادهای ضد زنگ معمولی حاوی حداقل ۱۱ درصد کروم هستند که عامل اصلی مقاومت به خوردگی آنهاست. افزایش کروم و مولیبدن باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی می‌شود. افزایش تیتانیوم و نیوبیوم نیز خاصیت جوش پذیری را افزایش می‌دهد. فولاد ضد زنگ حساس‌شده، فولاد زنگ نزنی است که با فرایند گرمایی اتم‌های کروم آن از حلالیت خارج و بصورت کاربید و زیگما در مرزدانه رسوب کرده‌اند.

گروه اصلی:
استنلس نگیر یا غیر مغناطیسی: آلیاژ آهن – کروم- نیکل با کربن کمتر از ۰٫۱٪ (شامل انواع۱٫۴۳۰۱/۳۰۴که معمولاً به عنوان ۸/۱۸ و۱۰/۱۸ نیز نام برده می‌شوند) در حالت استفاده نشده خاصیت غیر آهن‌ربایی دارد و بیش از ۶۵ درصد مصرف جهانی استنلس را به خود اختصاص داده‌است.
استنلس بگیر یا مغناطیسی: آلیاژ آهن – کروم با کربن کمتر از ۰٫۱٪ همراه با خاصیت آهن‌ربایی.
استنلس مارتنزیت: آلیاژآهن – کروم با کربن بالای ۰۱٪ و خاصیت آهن‌ربایی و سختی پذیر.
استیل دوپلکس Super Duplex stainless steel :آلیاژ آهن-کروم و نیکل با ساختمانی از ترکیب استیل‌های مغناطیسی و غیر مغناطیسی و خاصیت آهن‌ربایی.

استیل‌های سری ۳۰۰
رایجترین نوع فولاد ضدزنگ استیل‌های سری ۳۰۰ هستند که خود به انواع مختلفی مثل ۳۰۳، ۳۰۴، ۳۰۵، ۳۱۶، ۳۲۱ و ۳۴۷ تقسیم می‌شوند و در بین آن‌ها استیل ۳۰۴ با اختلاف قابل توجهی از بقیه پرکاربردتر و رایج‌تر است.
استیل ۳۰۴ و تعداد دیگری از استیل‌های این سری شامل ۱۸ درصد کروم و ۸ درصد نیکل هستند و به همین دلیل به نام استیل ۸–۱۸ هم شناخته می‌شوند.
البته نام استیل ۸–۱۸ اشاره به نوع خاصی از استیل ندارد چون فقط درصد دو آلیاژ نیکل و کروم را نشان می‌دهد.
علاوه بر این کربن این استیل‌ها کمتر از ۰٫۰۸ درصد است و خاصیت آهنربایی ندارند.

استیل ۳۱۶ پس از استیل ۳۰۴ دومین استیل رایج در بین استیل‌های آستنیتی است.

این استیل که به «استیل ضدزنگ گرید دریایی» هم معروف است و معمولاً شامل ۱۶ درصد کروم، ۱۰ درصد نیکل و ۲ درصد مولیبدن است و به همین دلیل به استیل ۱۰–۱۸ هم معروف است.
تغییر در نسبت کروم و نیکل و افزودن مولیبدن باعث شده تا این استیل مقاومت بیشتری در مقابل فرسایش، به‌ویژه فرسایش ناشی از کلر داشته باشد و به همین دلیل برای وسایلی که باید در تماس زیاد با عوامل فرساینده مانند مواد شیمیایی، حلال‌ها، و آب شور باشند، مناسب است.
این نوع از استیل معمولاً در ساخت کاردها و ابزارهای برنده و لوازم مرغوب آشپزخانه استفاده می‌شود و برای تاسیات دریایی نیز مناسب است.
کاربرد
استنلس استیل یا همان فولاد ضد زنگ کاربردهای بسیار متفاوت و متنوعی دارد. یکی از این موارد که اکثر خانواده‌ها از آن استفاده می‌کنند و شاید خودشان از این موضوع مطلع نباشند، سینک ظرفشویی است.

 

 

 

 

 

 

مدیریت : آقای یاری

 

 

 حوله خشک کن , نصب حوله خشک کن , حوله خشک کن استیل , حوله خشک کن برقی کم مصرف , قیمت حوله خشک کن , مرکز فروش حوله خشک کن ,