شرکت حمل و نقل مهیار آزما در تهران

شرکت حمل و نقل باربری تضمینی صمدی

 

🔻قبول حمل کالا از تهران و حومه تهران به تمام نقاط کشور و شهری

🔻انواع ماشین های خاور، تک ، ده چرخ ، انواع تریلی های بغلدار، ترانزیت چادری و تریلی های ترافیکی

🔻شرکت حمل و نقل باربری صمدی با تجربه فراوان در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل و جهیزیه و همچنین مبلمان ، با کادری مجرب و با تجربه و همچنین دارای کامیون هایی با تجهیزات مدرن بسته بندی در خدمت همشهریان محترم همچنین سایر شهرستان ها می باشد .

🔻شرکت حمل و نقل باربری صمدی استفاده از پرسنل مجرب و کارگران حمل بار توانسته با استفاده از بهترین امکانات و انواع ماشین های باربری مختلف ، انواع خدمات باربری را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

🔻انجام کلیه امور اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان را برای شما به بهترین نحو انجام خواهیم داد.

🔻برای حمل بار و تضمین سلامت اثاثیه در زمان جابجایی، تعداد و نوع جعبه ها اهیمت دارند. همچنین، تفکیک کردن وسایل، وسایل مورد نیاز بسته بندی، مدت زمان مورد نیاز و خیلی فاکتورهای دیگر در امر بسته بندی نیاز به توجه دارند.

شماره های تماس :
09121321874
09351321874
02155264420
02155264421
🔵خاور

🔻کامیونی که با نام خاور از آن نام برده می شود محصول شرکت مرسدس بنز بوده و نام کامل آن مرسدس بنز ال پی ۶۸۰ (LP680) می باشد. تولید اولین خاور نیز به سال ۱۹۶۵ میلادی باز می گردد. با ورود این کامیون مکعبی به بازار کشورمان گروه صنعتی خاور (زیرمجموعه ی ایران خودرو) مسئولیت مونتاژ و عرضه آن را به عهده گرفت و این کامیون ها در ایران به خاور معروف شدند.

🔵کامیون تک

🔻کامیون هایی در قسمت انتهایی دارای یک محور هستند را اصطلاحاً کامیون تک می نامند که این نوع کامیون توانایی حمل بار تا ظرفیت 10 تن را دارد. از دیگر نام های این نوع کامیون می توان به کامیون 10 تن ، کامیون 6 چرخ و کامیون تک اشاره کرد. طول اتاق کامیون تک معمولا بین 5.7 متر الی 6 متر است. 

🔵تریلی بغلدار

🔻تریلی بغلدار همانطور از نامش پیداست همان تریلی کفی میباشد که برایش دیواره با ابعاد ۸۰ سانت تا ۱۲۰ سانت درست کرده اند تا برای جابجائی بارهای حجیم مثل بارهای فله و بارهائی که روی تریلی کفی نمی توان از آن استفاده کرد از تریلی برای حمل از تهران به تمام شهرستان ها مورد استفاده قرار میگیرد

🔵ترانزیت چادری

🔻تریلی های مسقف را اصطلاحا تریلی ترانزیت یا همان تریلی چادری می نامند. نام تراتزیت به این دلیل است که از این نوع ماشین برای بارهای گمرکی و صادراتی استفاده میشود. بارکش این ماشین که توسط برزنت پوشیده شده و برای حمل انواع بارهای سنگین و همچنین بارهایی که نیاز به پلمپ دارند استفاده می شود.

🔵کامیون 10 چرخ باری

🔻کامیون باری در هر دو نوع ۶ چرخ و ۱۰ چرخ از متداول ترین مدلی می باشد که برای حمل و نقل بار استفاده می شود. این کامیون ها معمولا یک جعبه بار ساده دارند که کاملا روباز است و برای حمل بارهایی مثل میوه ها (در مسافت کوتاه)، آهن آلات و مصالح ساختمانی بکار می روند.

🔵تریلی ترافیکی

خاور مسقف

🔻خاور مسقف از لحاظ امنیت در اسباب کشی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است . استفاده از محیط امن داخل کابین خاور برای جابجایی اسباب و اثاثیه ی منازل و ادارات شما اساسی می باشد خصوصا در فصل سرما وبا افزایش احتمال بارش برف و باران و وزش باد این وسیله در نهایت امنیت و اطمینان قادر به جابجایی وسایل می باشد. محیط بسته و نفوذ ناپذیر کابین احتمال پرت شدن اشیا یا خیس و خراب شدن آنها را به صفر میرساند. در کنار این عوامل وجود کارگران ورزیده و پتوهای مخصوص برای حفظ اثاثیه باعث افزایش ضریب ایمنی در حمل و جابجایی کالا است .اگرچه با وانت و کامیونت های روباز هم با کشیدن چادر حمل مبل و اثاث منزل صورت میگیرد ولی میزان ایمنی و اطمینان در انها کم بوده و احتمال اسیب دیدن وسایل و اسباب منزل بسیار زیاد میباشد.

به مدیریت : داوود صمدی

 

 

باربری تضمینی درتهران

 

 

 

 

 

 

✳️قوانین و شرایط حمل کالا و اثاثیه منزل 

🔻مجموعه‌ای از قوانین درباره شرایط حمل و نقل اثاثیه منزل وجود دارد که شرکت مهیار آزما موظف به رعایت آن می‌باشد.قوانینی وجود دارد که مبنی بر اساسنامه اتحادیه باربری، تمام شرکت‌های حمل و نقل کالا و اثاثیه موظف به انجام آن هستند.این قوانین بیان می‌کند که ارائه خدمات خارج از مقررات و شرایط عرف ممنوع خواهد بود.

 

 

🔻با این حال در برخی از موارد بارگیری کالاهای مجاز خارج از موضوع قرارداد به صورت توافقی و با دریافت هزینه‌های جداگانه به دور از اشکال می‌باشد.علاوه بر این قوانینی وجود دارد که بیان می‌کند حمل و نقل کالاهای بزرگ و یا شکننده و حساس نیاز است به کمک چند نفر جابجا شود.

🔻این لوازم مانند یخچال شیشه، میز، ناهارخوری، کمدهای لباسی سنگین، گاوصندوق و وسایل ورزشی به صورت توافقی شامل دریافت هزینه‌های جداگانه خواهد بود.

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

شرکت حمل و نقل باربری تضمینی صمدی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

شرکت حمل و نقل باربری تضمینی صمدی در تهران , شرکت حمل و نقل در تهران , شرکت حمل و نقل مهیار آزما در تهران , باربری  , ماشین خاور، ده چرخ ،  تریلی بغلدار , ترانزیت چادری , تریلی های ترافیکی ,شرکت حمل و نقل باربری صمدی , حمل بار  , اسباب کشی , حمل کالا از تهران و حومه تهران به تمام نقاط کشور و شهری  , باربری تضمینی در تهران , مهیار آزما , شرکت حمل و نقل باربری تضمینی صمدی