Address & Contact

Our Address

تهران،جاده ساوه،نسیم شهر،پایانه استان تهران،غرفه 214

Telephone

شرکت بهبهان بار در نسیم شهر تهران

💥 کالای تجاری ، کارخانجات ، انبارها ، بنگاه های بارانداز💥

شماره تماس:

09373091853
09121091853

💥اولین مورد درباره حمل کالا و اثاثیه منزل این است که شرکت مورد نظر شرایط اولیه برای جابجایی آن‌ها را به طور صحیح، سالم و در زمان تعیین شده انجام دهد. در بسیاری از شرایطی که ممکن است به علت شرایط پیش بینی نشده کالا دچار آسیب و یا نقص شود، بهتر است طبق قوانین و مقرراتی که در این مورد وجود دارد سرویس‌های اسباب کشی مسئولیت خود را بپذیرند

✳️هر چند مواردی نیز رخ می‌دهد که این موسسات در قبال آن مسئول نیستند. برخی از آن‌ها عبارت است از: 

🔸🔹آسیب دیدن کالاها و یا وسایلی که توسط صاحبان آن به صورت درست بسته بندی نشده است.

🔸🔹صدمه دیدن ابزار و وسایل مکانیکی یا الکترونیکی مانند ساعت، وسایل برقی و ابزار آلات موسیقی، صرف نظر از این که بسته بندی شده و یا نشده باشند. مگر اینکه شرکت حمل کالا و اثاثیه مسئولیت کاملی را درباره آن‌ها پذیرفته باشد.

🔸🔹قانون دیگری که لازم است توجه داشته باشید این است که سرویس‌های باربری هیچ مسئولیتی در رابطه با خسارت و یا ضررهای ایجاد شده در هنگام تحویل بار به شخص گیرنده نخواهد داشت.

🔸🔹به همین دلیل لازم است هنگامی که درباره زمان رسیدن کالا اطمینان حاصل می‌کنید در محل حضور داشته باشید.بنابراین با رعایت نکات و مسولیت‌پذیری رایج‌ترین اشتباهات در اسباب کشی‌‌ به حداقل می‌رسند.

🔸🔹به یاد داشته باشید که بارنامه صادر شده برای حمل اسباب و اثاثیه منزل باید دارای تاریخ و مدت زمان معین برای تحویل باشد. این مسئله می‌تواند به شما کمک کند تا به دور از هرگونه مشکل و نگرانی برای تحویل کالاهای خود اقدام کنید.

✳️قوانین و شرایط حمل کالا و اثاثیه منزل 

🌀مجموعه‌ای از قوانین درباره شرایط حمل و نقل اثاثیه منزل وجود دارد که شرکت موظف به رعایت آن می‌باشد.قوانینی وجود دارد که مبنی بر اساسنامه اتحادیه باربری، تمام شرکت‌های حمل و نقل کالا و اثاثیه موظف به انجام آن هستند.این قوانین بیان می‌کند که ارائه خدمات خارج از مقررات و شرایط عرف ممنوع خواهد بود.

🌀با این حال در برخی از موارد بارگیری کالاهای مجاز خارج از موضوع قرارداد به صورت توافقی و با دریافت هزینه‌های جداگانه به دور از اشکال می‌باشد.علاوه بر این قوانینی وجود دارد که بیان می‌کند حمل و نقل کالاهای بزرگ و یا شکننده و حساس نیاز است به کمک چند نفر جابجا شود.

🌀این لوازم مانند یخچال شیشه، میز، ناهارخوری، کمدهای لباسی سنگین، گاوصندوق و وسایل ورزشی به صورت توافقی شامل دریافت هزینه‌های جداگانه خواهد بود.

🌀 انبار ها

انبار، ساختمان یا محوطه‌ای است که با بهره‌برداری از یک سیستم صحیح، طبقه‌بندی و تنظیم می‌شود. از انبار برای نگهداری یک یا چند نوع کالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه، تولیدات و فرآورده‌های مختلف استفاده می‌شود. علاوه بر آن، به عنوان نقاط و تأسیساتی برای نگهداری موقت به منظور توزیع و تجمیع کالاها در سیستم‌های توزیع استفاده می‌شود. همچنین انبارهایی مانند یخچال هستند که در آن‌ها مقدار زیادی پروتیئن و مواد غذایی نگهداری بایگانی می‌شود.

🌀 انواع انبار

انبارها را از جهات گوناگون می‌توان دسته‌بندی کرد که عبارت‌اند از:

– نوع ساختمان

– نحوه انجام عملیات

– چگونگی و ماهیت عمل

– نوع کالایی که در آن نگهداری می‌شود

انبارها را از لحاظ ساختمان به سه گروه تقسیم می‌کنند:

انبار پوشیده: بعضی از اجناس به علت حساسیت و مواد خاصی که در ساختمان‌شان به کار رفته، باید در انباری که همه اطراف آن بسته و دارای سقف است نگهداری شوند.
انبار سرپوشیده: نوعی انبار که سقف دارد، ولی چهارطرف آن باز و فاقد حفاظ جانبی است. اقلام یا اجناسی که در مقابل نور مستقیم آفتاب و برف و باران خاصیت خود را از دست می‌دهند، در این انبارها نگهداری می‌شوند.
انبار باز: این انبار به صورت محوطه است و معمولاً اجناسی که در مقابل نور آفتاب و برف و باران خاصیت اولیه خود را از دست نمی‌دهند، با رعایت اصول انبارداری در آن نگهداری می‌شوند.
در واقع صنعتگران، واردکنندگان و صادرکنندگان کالاها، عمده فروشان و گمرک از استفاده‌کنندگان انبارها می‌باشند. انبارها معمولاً در شهرها، شهرک‌های صنعتی و کارخانجات ساخته می‌شوند، ولی ممکن است جهت سهولت در دریافت و صدور کالا، در کنار راه‌های اصلی، فرودگاه یا بنادر نیز ساخته شوند تا کالاها مستقیماً به انبار وارد یا از آن خارج گردد.

انبارها از لحاظ کاربری نیز ممکن است انواع گوناگونی داشته باشند مثل:

انبارهای کالای خطرناک مثل کالاهای آتش‌زا یا پرتوزا
انبار یا مخزن کالاهای گران‌قیمت
انبار کالا های زود فاسدشدنی
انبارهای دارای تجهیزات گرمایی و سرمایی
تقسیم انبار از دیگر جهات نیز قابل انجام است، مانند: یکپارچگی (متمرکز و غیر متمرکز) – نوع کالا – خاصیت کالا – کاربرد – دوران ساخت و بهره‌برداری و غیره.

🌀 کالای تجاری چیست؟

کالاهایی که به تشخیص گمرک ایران برای فروش، وارد یا صادر می شوند، اعم از اینکه به همان شکل یا پس از انجام عملیات (تولیدی، تفکیک و بسته بندی) به فروش برسند، کالای تجاری نامیده می شوند. بنابراین تاجر وارد کننده ی کالا، کالاهای تجاری را با توجه به محل های خرید و شرایط مربوطه که قبلاً از طرق مختلف پیش بینی و بررسی کرده است، خریداری می کند. نحوه خرید نیز از طریق بازارهای خارجی، نمایشگاه های بین المللی، بروشورهای تحقیقی و یا از طریق اینترنت انجام می گیرد.

🌀 چه کالایی تجاری تلقی نمی شود؟

کالای تجاری و تولیدی که جهت بررسی و آزمایش فقط در حدی که نمونه تلقی شود، به تشخیص گمرک ایران کالای تجاری به حساب نمی آید.
ماشین آلات، تجهیزات، اجزا و قطعات مربوط مورد نیاز واحدهای تولیدی که فاقد کارت بازرگانی هستند، اگر به صورت مستقیم توسط خود واحد تولیدی در موقع لزوم و در حد نیاز واحد باشد، با تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت در دسته کالاهای تجاری به شمار نمی آید.
عملیات ورود و صدور کالاهایی که توسط دستگاه های اجرایی صورت می گیرد و دارای ردیف بودجه منطبق با وظایف تعریف شده آن دستگاه اجرایی و در جهت نیل به اهداف آن باشد، جز کالاهای تجاری نبوده و با اطلاع وزارت صنعت و معدن و تجارت (صمت) برای تامین نیاز دستگاه، اقدامات لازم انجام می شود.
می دانید که در هر قانونی، مواردی استثناء و خاص وجود دارد. حوزه بازرگانی خارجی هم از این امر مستثنی نیست. استثنائاتی که تصمیم گیری آنها بر عهده سازمان های ذیصلاح است، موارد زیر هستند:

🌀 موارد خاص

چنانچه وزارت صنعت معدن و تجارت (صمت) تشخیص دهد که واردات کالایی برای عملیات تجاری است، ضمن توقف جریان عملیات ورود، مراتب را به هیئت دولت گزارش می نماید تا در این خصوص تصمیم گیری کنند.
صادرکنندگان مبتدی در ابتدای فعالیت خود، حداکثر برای یک دوره شش ماهه با دریافت مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت می توانند کالاهایی را صادر کنند.
وسایل و ملزومات مورد نیاز واحدهای تحقیقاتی، علمی ،پزشکی، آموزشی، آزمایشگاهی، کاتالوگ، بروشور، کتابچه فنی و تجاری کالا، نقشه های فنی و نمونه های فاقد بهای ذاتی یا کالاهای مورد نیاز پیمانکاران و مشاوران با تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت کالای تجاری محسوب نمی شوند.

🌀 کارخانجات

برای باربری و اتوبار کارخانه ، حمل بار کارخانه از تهران به شهرستان توسط ماشین های مجهز انجام می شود حمل بار شما متناسب با نوع بار توسط ماشین های رو باز و یا سرپوشیده حمل می شود.

به مدیریت:حسن رمضانزاده

 

 

 

 

 

شرکت حمل و نقل بهبهان بار در نسیم شهر تهران , شرکت حمل و نقل بهبهان بار , شرکت بهبهان بار , شرکت بهبهان بار در نسیم شهر , حمل و نقل بار در نسیم شهر , باربری در نسیم شهر , هزینه باربری در نسیم شهر ,