Address & Contact

Our Address

جهرم،مصلی ،به سمت فلکه گاز،خیابان نبش کوچه بوستان ۸

Telephone

شرکت خدماتی تاسیساتی کارگشایان شهرفیروزه ای جهرم

شرکت خدماتی تاسیساتی کارگشایان

✅تامین نیروی انسانی جهت حفظ و نگهداری و تعمیر کلیه تاسیسات ساختمانی
✅انجام کلیه کارهای تاسیسات ساختمان ادارات و مغازه ها

✳️فعالیت شرکت خدماتی تاسیساتی کارگشایان:

✔️اسباب کشی منزل
✔️نظافت منزل
✔️نگهداری از کودک
✔️پرستاری از سالمند
✔️خرید منزل
✔️خدمات جوشکاری لوله کشی برق کشی
✔️پیک موتوری
✔️پیمانکاری ساختمان
✔️کارگر بنا
✔️کارگر ساده
💥مجوز نگهداری فضای سبز و امور آشپزخانه مجوز راننده با ماشین مجوز راننده بدون ماشین💥

💥کلیه کارهای لوله کشی تاسیسات ساختمان تاسیسات ادارات و مغازه ها درجهرم و شهرستان ها انجام می شود.

💥اگر به دنبال تعمیر و سرویس و کلیه کارهای تاسیسات ساختمان ادارات مغازه ها و غیره در جهرم و شهرستان ها هستید در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با ما در تماس باشید.

✳️تاسیساتی کارگشایان شهرفیروزه ای جهرم

🔹تاسیسات ساختمان شامل سیستم‌های لوله کشی آب و فاضلاب، سیستم برق کشی، لوله کشی گاز، سیستم تهویه مطبوع و از همه مهم‌تر سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی آن ساختمان می‌شود.

🔸یکی از خدمات تاسیساتی ساختمان ها که مرتبط با مشاعات است، نظافت راه پله، حیاط، لابی و سایر قسمت‌های مشترک است. نظافت مشاعات شامل تمامی مناطق مشترک یک ساختمان می‌شود از راه پله‌ها گرفته تا حیاط، پارکینگ، پشت بام و… همگی قسمتی از مشاعات یک ساختمان و مجتمع هستند و الزامی است که یک تصمیم جمعی برای نظافت آنها گرفته شود.

🔹ممکن است گفته شود نظافت پارکینگ و پشت بام به اندازه نظافت راه پله اهمیت ندارد و نیاز باشد در فاصله زمانی بیشتری تمیز شود، اما نظافت حیاط از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا به خاطر باد و باران و رفت و آمد، حیاط و راه پله به سرعت کثیف شده و به نظافت نیاز دارند. یکی دیگر از خدمات تاسیسات در ساختمان که مرتبط با مشاعات است، خدمات تاسیسات مربوط به موتورخانه است. این خدمات هم شامل چک کردن فشار و دمای اجزای موتورخانه و هم تعویض و تعمیر یک بویلر و سایر موارد می‌شود.

🔸نکته‌ای که باید در خدمات تاسیساتی ساختمان ها به آن توجه داشته باشید این است که هر موتورخانه‌ای پس از راه‌اندازی و گذشت زمان، به نگهداری نیاز دارد تا اگر هرگونه مشکلی در آن بروز پیدا کرد، تعمیر یا تعویض شود. آسانسور هم یکی دیگر از مواردی است که در طول سال نیاز به رسیدگی و تعمیر دارد. چیزی که مشخص است این است که تمام اعضای ساختمان باید در پرداخت هزینه‌های تاسیسات مشارکت نمایند.

مدیریت:فرخیان

خدمات تاسیساتی ساختمان ها موتورخانه پمپ آب خانگی ,  منبع کولر گازی پکیج رادیاتور ,  شوفاژ بخاری وان حمام ,  جکوزی  کولر آبی , شیرآلات ساختمانی سرویس بهداشتی ,