Address & Contact

Our Address

شیراز ، فرهنگ شهر ،نرسیده به آتشنشانی ،پلاک 109

شرکت خدماتی و نظافتی دیبا رابین ایکاد

?نظافت منزل ، ادره ، شرکت و….

?ارسال نیروی آشپز برای رستوران و هتل و……

?پرستاری کودک و سالمند در منزل

?ارسال نیروی پیک موتوری

?استخدام نیرو منشی

شماره های تماس:

09032076777
09176032983

?ویژگی‌های یک شرکت نظافتی مناسب

به طور کلی کمک گرفتن از شرکت‌های خدمات نظافتی کار ایمن‌تری است. گرچه ممکن است بسیاری از ما افردای را برای نظافت منزل بشناسیم که هم به آن‌ها اعتماد داشته باشیم و هم هزینه‌‍ی کمتری دریافت کنند، اما یادمان باشد که در صورت اتفاق افتادن هر حادثه یا مشکلی، تضمینی برای کار این افراد وجود ندارد. در صورتی که یکی از مهم‌ترین امتیازات شرکت‌های نظافتی بیمه‌ی آن‌هاست. البته در صورت انتخاب این شرکت‌ها باید وضعیت و شرایط دقیق بیمه و مجوز آن‌ها بررسی شود.

✳️انواع نظافت

?نظافت استاندارد

نظافت استاندرد معمولاً شامل کارهایی مثل: مرتب کردن خانه، گردگیری، جارو و تی کشیدن کف خانه، نظافت اتاق‌ها، آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی می‌شود.

?شست‌ وشوی درها، دیوارها و پنجره‌ها

بعضی از افراد به طور خاص نظافت درها و دیوارها و پنجره‌ها را مد نظر دارند که برای این کار معمولاً از نیروهای خدماتی آقا استفاده می‌شود.

?نظافت خانه تکانی

یعنی نظافت از صفر تا صد تمام خانه. این نوع نظافت معمولاً مخصوص روزهای پایانی سال است و خیلی وقت‌ها بیش از هشت ساعت طول کشیده و طی چندین روز انجام می‌شود.

??????????????

?مزایای استفاده از خدمات نظافتی

?در زیر مهمترین دلایلی را ذکر می کنیم که نشان می دهد چرا باید همیشه برای تمیز کردن محل زندگی و کار خود از خدمات مربوط به این حیطه و مجموعه های فعال در این زمینه استفاده کنید.

?صرفه جوی در انرژی

?استفاده از انواع خدمات نظافتی علاوه بر صرفه جویی در هزینه به صرفه جویی در انرژی شما و کاهش خستگی کمک می کند.همچنین باعث می شود تا استرس و دغدغه تمیز کردن را مدام همراه خود نداشته باشید. بدون ابزار و تجهیزات مناسب، تمیز کردن می تواند یک کار بسیار چالش برانگیز باشد که می تواند انرژی زیادی از شما بگیرد.. گذراندن ساعت ها برای نظافت در هنگام خستگی می تواند عواقب گسترده ای بر سلامتی شما داشته باشد، بنابراین به نفع شماست که نظافت را به متخصصان بسپارید.

?یک نظافتچی حرفه ای ترفندها و نکات ارزشمندی را می داند که علاوه بر صرفه جویی در وقت، برای انجام کار به انرژی کمتری نیز نیاز دارد. این ترفندها باعث می شود که در کمتر از زمانی که خودتان این کار را انجام می دهید،بتوانند مکان مدنظر را تمیز کنند. بنابراین در حالی که نظافتچی شما مشغول کار است، می توانید تایم آخر هفته خود را برای استراحت مورد نیاز و کسب انرژی صرف کنید.

?صرفه جویی در زمان

?استفاده از خدمات نظافتی در اولین گام باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. برای بیشتر افرادی که ساعتهای طولانی کار می کنند، یافتن زمانی برای انجام تمیزکاری عمومی منزل یا محل کار یک چالش بسیار بزرگ است.

?همچنین مکان هایی در هر ساختمان وجود دارد که برای تمیز کردن و از بین بردن لکه هایی وجود دارد نیاز به توجه ویژه دارند و گاهی دور از دسترس است و سختی به همراه دارد.

?اینجاست که یک نظافتچی خانه وارد می شود و بار را از دوش شما بر می دارد. با استفاده از تکنیک های خاص و ابزار تمیز کننده مناسب، نظافتچی های حرفه ای می توانند مکان مورد نظر شما را در کمترین زمان در شکل عالی تمیز کنند.

?بسیاری از شرکت های نظافت، خدمات ۲۴ ساعته ای را انجام می دهند، این امر باعث می شود در هر زمان از روز بتوانید برای استخدام نظافتچی تماس بگیرید. اگر وقت شما برای شما معنی زیادی دارد، استفاده از خدمات نظافت به هر قیمتی می ارزد!

?کمک به سلامت

?استفاده از خدمات نظافت در کنار موارد فوق یک مزیت بزرگ دیگر هم دارد و آن مزیت بزرگ این است که فضای زندگی و کار شما را سالم و بدون آلرژی می کند.نظافت منظم و حرفه ای منازل و دفاتر کار باعث سلامتی نیز خواهد شد. گرد و غبار یک ماده حساسیت زای رایج است که هم در جوانان و هم در بزرگسالان باعث برخی بیماری ها می شود.

?چشم، بینی و گلو را تحریک می کند، اما می توان با تمیز کردن منظم این اثرات را برطرف کرد. تقریباً غیرممکن است که وقتی یک برنامه کاری شلوغ دارید وقت را برای دور نگه داشتن گرد و غبار اختصاص دهید.

?یک نظافتچی هفتگی یا دو بار در هفته به شما در تمیز و سالم نگه داشتن خانه یا محل کار خود کمک می کند. مطمئن باشید هر چقدر هم که قیمت خدمات نظافتی بالا باشد، از هزینه ای که برای درمان این نوع حساسیت ها باید صرف کرد کمتر است.

شماره های تماس:

09032076777
09176032983

?تمیز بودن همیشگی

?خدمات نظافتی به شما کمک می کند تا خانه و محل کار خود را در شرایط بکر نگه دارید. برای تمیز بودن همیشگی خانه کافیست هر دو هفته یکبار یا هر ماه از اینگونه خدمات استفاده کنید.

?البته این برنامه به طور خاص برای یک فضای مسکونی طراحی شده است، اما برای دفاتر، به دلیل گستردگی فعالیت ها، تعداد بالای نیروی شاغل و رفت و آمد زیاد، بهتر است یک برنامه روزانه یا هفتگی داشته باشید. داشتن این نوع برنامه این اطمینان را می دهد که خانه یا محل کار شما هرگز در وضعیت اسفناکی قرار نمی گیرد.

??????????????

✨نگهداری از سالمند

?نگهداری از سالمند همیشه برای خانواده مساله ای بحث انگیز به شمار می رود. فرزندان و اطرافیان تمایل دارند بهترین خدمات را از نظر درمانی و مراقبتی به سالمند ارائه دهند.

?از نظر سالمندان بهترین مکان برای نگهداری از سالمند خانه ی اوست. زیرا او در این خانه سال ها زندگی کرده است و انجا خاطرات زیادی دارد و آشنا بودن محیط نیز به آرامش روانی سالمند نیز کمک می کند. این موضوع کنارآمدن با تغییرات زندگی را برای سالمند در این دوران قابل تحمل می کند.

?از این رو خانواده ها برای نگهداری از سالمند در خانه تلاش زیادی می کنند. همسر و فرزندان مراقبینی هستند که در نگهداری از سالمند همیشه درگیر بوده اند اما این موضوع در سالمندان تنها و یا سالمندانی که با همسران سالمند و ناتوان خود زندگی می کنند متفاوت خواهد بود.

?در این صورت می توان از خدمات مراقبت در منزل برای سالمندان استفاده کرد. این خدمات توسط مراقبین و پرستاران متخصص در زمینه نگهداری ومراقبت از سالمند درمنزل انجام میشود

??????????????

⚜️خدمات پرستاری چیست؟

?خدمات پرستاری شامل خدماتی می شود که برای رسیدگی به شرایط فیزیکی و سلامت بیماران و یا افراد سالمند در منزل ارائه می شوند. کمک در پیگیری مراحل درمان، رسیدگی به وضع ظاهری و بهداشت شخصی فرد بیمار، تهیه غذا و خوراکی مناسب برای دوران نقاهت، همراهی و کمک به بیمار برای حفظ روحیه او و بسیاری از موارد دیگر شامل خدمات پرستاری می شوند.

?همانطور که می بینید، پرستاری در منزل با پرستاری در بیمارستان کمی تفاوت دارد و خدمات متنوع تری را شامل می شود. در عین حال پرستارانی که در منزل کار می کنند درست مانند پرستاران بیمارستانی، از دانش و مهارت پزشکی نیز برخوردار هستند و می توانند مراقبت های پزشکی را نیز به نحو احسن انجام دهند

⚜️مزایای خدمات پرستاری

✳️تقریبا همه افراد ترجیح می دهند وقتی که مریض می شوند و یا به واسطه پیری توانایی های فیزیکی آن ها کاهش می یابد، به جای آن که در بیمارستان بستری شوند و یا در خانه سالمندان سکونت کنند، در منزل خود بمانند. بنابراین می شود گفت مهم ترین مزیت خدمات حرفه ای پرستاری این است که به شما این امکان را می دهد تا در منزل خود روند درمان و بهبودی را طی کنید

به مدیریت : خانم فروزان

شماره های تماس:

09032076777
09176032983

 

 

شرکت خدماتی و نظافتی دیبا رابین ایکاد , شرکت خدماتی و نظافتی در فرهنگ شهر شیراز  , بهترین شرکت خدماتی و نظافتی , نظافت منزل , نظافت ادره , نظافت شرکت , پرستاری کودک و سالمند , ارسال نیروی آشپز , استخدام نیرو منشی , ارسال نیروی پیک موتوری  ,