?اجرای انواع خدمات:?

⭐نظافت منازل ، ساختمان ها ، ادارات، باشگاه ها، دفاتر و…

⭐تامین نیروی انسانی ادارات ،کارخانه ها و…

⭐اعزام نگهبان و نظافتچی برای مجتمع های مسکونی و تجاری با قراداد رسمی و معتبر

⭐مراقبت از سالمندان و کودکان در منزل شما

و…

? ویژگی‌های یک شرکت نظافتی مناسب

❇️به طور کلی کمک گرفتن از شرکت‌های خدمات نظافتی کار ایمن‌تری است. گرچه ممکن است بسیاری از ما افردای را برای نظافت منزل بشناسیم که هم به آن‌ها اعتماد داشته باشیم و هم هزینه‌‍ی کمتری دریافت کنند، اما یادمان باشد که در صورت اتفاق افتادن هر حادثه یا مشکلی، تضمینی برای کار این افراد وجود ندارد.

? انواع نظافت
?نظافت استاندارد

?نظافت استاندرد معمولاً شامل کارهایی مثل: مرتب کردن خانه، گردگیری، جارو و تی کشیدن کف خانه، نظافت اتاق‌ها، آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی می‌شود.

?شست‌وشوی درها، دیوارها و پنجره‌ها

?بعضی از افراد به طور خاص نظافت درها و دیوارها و پنجره‌ها را مد نظر دارند که برای این کار معمولاً از نیروهای خدماتی آقا استفاده می‌شود.

?نظافت خانه تکانی

?یعنی نظافت از صفر تا صد تمام خانه. این نوع نظافت معمولاً مخصوص روزهای پایانی سال است و خیلی وقت‌ها بیش از هشت ساعت طول کشیده و طی چندین روز انجام می‌شود.

?‌چه انتظاراتی باید از یک نیروی نظافتی مناسب داشته باشیم؟

⚡️انتظارات ما برای نظافت خانه از نیروهای نظافتی بستگی به شرایط خودمان دارد. اما به طور کلی شرکت‌های نظافتی نیروهای خدماتی خود را به صورت ۴ ساعته و یا ۸ ساعته در اختیار ما می‌گذارند. بسته به نوع کاری که داریم می‌توانیم درخواست نیروی خدماتی خانم یا آقا داشته باشیم.

⚡️ برای کارهای سخت و سنگین مثل شست‌وشوی دیوارها و پنجره‌ها معمولاً نیروهای آقا مناسب‌ترند. ضمن این‌که به علت زیادتر بودن تعدادشان هزینه‌ی کمتری هم نسبت به نیروهای خدماتی خانم دریافت می‌کنند. اما برای کارهای سبک مثل مرتب کردن خانه یا گردگیری وسایل، و یا در شرایط ویژه مثل وقتی که خانمی‌در خانه تنهاست، استفاده از نیروهای خدماتی خانم گزینه‌ی مناسب‌تری است.

⚡️در صورتی که کارمان در مدت زمان ۸ ساعت تمام نشد باید برای ادامه‌ی کار حتماً با شرکت‌ نظافتی هماهنگ کنیم. بعضی از افراد با خود نیروهای خماتی به توافق می‌رسند و ترجیح می‌دهند به شرکت اطلاع ندهند. باید بدانیم که در این صورت شرکت مسئولیت هیچ یک از اتفاقات که در ساعات اضافه افتاده است را قبول نخواهد کرد.

⚡️در هر صورت ما باید قبل از شروع به کار در مورد نوع کارهای موردنظرمان و دستمزد با نظافتچی به توافق برسیم.بسته به نوع نظافتی که مد نظرمان است می‌توانیم تعیین کتیم که چه قسمت‌هایی از خانه نیاز به تمیز کردن دارند. البته باید حواسمان به زمان هم باشد. یعنی وظایف نظافتچی رو جوری تعیین کنیم که در زمان توافق شده به پایان برسد.

?نگهداری از سالمند

?نگهداری از سالمند همیشه برای خانواده مساله ای بحث انگیز به شمار می‌رود. فرزندان و اطرافیان تمایل دارند بهترین خدمات را از نظر درمانی و مراقبتی به سالمند ارائه دهند.

?از نظر سالمندان بهترین مکان برای نگهداری از سالمند خانه ی اوست. زیرا او در این خانه سال‌ها زندگی کرده است و انجا خاطرات زیادی دارد و آشنا بودن محیط نیز به آرامش روانی سالمند نیز کمک می‌کند. این موضوع کنارآمدن با تغییرات زندگی را برای سالمند در این دوران قابل تحمل می‌کند.

?از این رو خانواده‌ها برای نگهداری از سالمند در خانه تلاش زیادی می‌کنند. همسر و فرزندان مراقبینی هستند که در نگهداری از سالمند همیشه درگیر بوده اند اما این موضوع در سالمندان تنها و یا سالمندانی که با همسران سالمند و ناتوان خود زندگی می‌کنند متفاوت خواهد بود.

?در این صورت می‌توان از خدمات مراقبت در منزل برای سالمندان استفاده کرد. این خدمات توسط مراقبین و پرستاران متخصص در زمینه نگهداری ومراقبت از سالمند درمنزل انجام میشود.

? شعبه1:تبریز،آبرسان،به طرف عباسی،خیابان بیلانکوه شرقی،بعد از مسجد ولایت فقیه،پلاک 363
? شعبه2:تبریز،سه راهی ولیعصر،اول خیابان سعدی،ولیعصر جنوبی،پلاک 40،طبقه اول

به مدیریت: مهندس یوسفی

شماره های تماس:

09142443014
09146902970
04136552089
04136558514

 

 

شرکت خدماتی , شرکت خدماتی نظافتی در تبریز , شرکت خدماتی ائویم تبریز , انجام انواع خدمات نظافتی در تبریز , نظافت راه پله , نظافت ساختمان , نظافت منزل , شستشوی در و دیوار , خانه تکانی , نگهداری از سالمند , نظافت واحدهای تجاری , هزینه خدمات نظافتی در تبریز , نگهداری از کودک و سالمندان در تبریز , استخدام نگهبان و نظافتچی ,