طراحی و نظارت اجرا و فروش انواع کاغذ دیواری پارکت سنگ آنتیک در بندرعباس بهشت بندر


کلیک کنید?

https://digipostal.ir/cvz0z0c

https://digipostal.ir/cwc9r36

https://digipostal.ir/c8fq8cx


?مجموعه خدمات:

⚡️کاغذ دیواری، پارکت دکوراتیو کناف ، سنگ آنتیک  کاشی شیشه ای بین کابینت سقف کاذب آسمان مجازی سه بعدی، نور پردازی کابینت ام دی اف pvc طراحی و اجرا صفر تا صد

?تولید کننده سقف کاذب و قرنیز پلی استایرن و PVC می باشد.

?کاغذ دیواری ۱۰۰% قابل شستشو، سقف کاذب ۶۰*۶۰ گچی و PVC، پارکت، کفپوش،

?دکوراتیو کناف، سنگ آنتیک و نقاشی ساختمان، ساخت و نصب کابینت تمام MDF

مدیرعامل:مهندس کاظمی نژاد

شماره تماس

۰۹۱۷۳۶۷۶۳۰۱
۰۷۶۳۳۶۶۶۹۸۱

?طراحی دکوراسیون داخلی خانه

✳️وقتی به طراحی دکوراسیون داخلی خانه فکر می کنید، معمولا کلماتی مانند خلاقیت و ذوق بلافاصله به ذهن خطور می کنند. اما لازم است بدانید که در طراحی داخلی خانه، علاوه بر خلاقیمت، توجه به امور طراحی نیز بسیار مهم می باشد.
سبک خود را تعیین کنید

✳️ سبک های زیادی برای دکور و طراحی داخلی وجود دارد که شما می توانید بر اساس وسایل منزل خود و همچنین سلیقه یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

✳️برای تعریف سلیقه خود، اگر در زمینه دکوراسیون داخلی هیچ ایده ای ندارید و قصد دریافت مشاوره و راهنمایی از طراحان با سابقه را دارید، باید ابتدا سلیقه و نظر خود را به آن ها نشان دهید، تا بتوانند راحت تر شما را راهنمایی کنند.

?وسایل را متناسب با فضا انتخاب کنید:

✳️اگر قصد طراحی و دکوراسیون منزل با وسایل جدید را دارید، بهتر است که در انتخاب وسایل مورد نیاز برای خانه خود، نهایت دقت را به خرج داده و آن ها متناسب با فضای خود انتخاب نمایید.

?از وسایل قیمتی و یا معمولی به طور ترکیبی استفاده کنید:

✳️بهترین کار برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل این است که از اشیاع قیمتی و معمولی به میزان مناسب در فضا استفاده کنید. 

?طراحی دکوراسیون اداره و شرکت

✳️برای داشتن طراحی و دکوراسیون اداره و شرکت باید حساسیت های لازم را خرج کرد و از طراحان و متخصصانی در این زمینه استفاده کنید که مهارت کافی داشته باشند تا بتوانند محیطی خاص و زیبا برای شما خلق کنند.

?دکوراسیون اداری

✳️طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و دیزاین آن به صورت کاملا تخصصی و متناسب با خواسته های کارفرما و برای هر کارفرما به شکل کاملا منحصربه فرد انجام می شود.

?دکوراسیون اداره

✳️از جمله مواردی که باید در طراحی دکوراسیون یک اداره در نظر بگیریم براساس الویت ها اصل فنگ شویی، نور، فرم، رنگ، نوع مبلمان کمد و کتابخانه و نوع قرار گرفتن و چیدمان آن ها در فضای اداره می باشد.

?دکوراسیون شرکت

✳️طراحی دکوراسیون یک شرکت، همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که دکوراسیون داخلی یک شرکت، به طور خاصی بر روی حس اعتماد مخاطبین نسبت به آن شرکت تاثیر گذار می باشد.

?دکوراسیون دفترکار

✳️از جمله عواملی که در ساختار یک دکوراسیون خوب و مناسب برای دفترکار نقش دارد نوع و سبک معماری به کار رفته در طراحی فضای دفتر کار می باشد.

?دکوراسیون دفتر مدیریت

✳️اتاق مدیریت و ریاست یکی از مهمترین قسمت های یک فضای اداری می باشد  برای طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت می توان از سبک های کلاسیک و مدرن استفاده کرد.

?طراحی مطب و کلینیک

✳️امروزه با پیشرفت سطح فرهنگ و سطح سلیقه‌ی مردم، طراحان باید طراحی های کاربردی و منحصر به فردی را برای  طراحی مطب و کلینیک نجام بدهند. زیرا فضاهای درمانی بر خلاف  دفاتر کار و طراحی های داخلی دیگر به حساسیت بیشتری نیاز دارند.

این به خاطر این است که هنگامی که  فردی بیمار و یا مریضی وارد مطب می شود نیاز به آرامش دارد و نباید فضای مطب در او استرس و تشویش ایجاد کند. بلکه باید علاوه بر تسکین درد فرد، به او احساس آرامش را منتقل کند. نکته‌ی قابل توجه این است که طراحی دکوراسیون مطب و کلینیک نباید یاد آور فضای استرس زای بیمارستان برای بیمار باشد. 
 

?نکات کلیدی در طراحی مطب و کلینیک

1- مهم ترین فاکتور در طراحی مطب و یا کلینیک ایجاد تناسب، میان توجه به زیبایی فضا و توجه به عملکرد و کاربردی بودن فضا می باشد.

2- اگر طراحی و دکوراسیون فضای درمانی ساده تر باشد، مسلماً بهتر است. سعی کنید از به کار بردن جزئیات و عواملی که در فضا نقش مهم و کاربردی ندارند جلوگیری کنید. زیرا فضای شلوغ و مغتشش بیمار را آشفته و او را نا آرام می سازد.

3- نور پردازی صحیح، نور باید در جهت مناسبی در اتاق معاینه بتابد تا بتواند روشنایی لازم برای معاینه را فراهم کند.

4- متریال های استفاده شده در طراحی سقف، دیوارها و کف پوش ها، از عوامل و اصول دیگر در طراحی مطب و کلینیک می باشند.

5- یک نکته‌ ظریف در طراحی مطب و طراحی کلینیک این است که در سالن های انتظار فضایی به قفسه و یا کتابخانه ایی کوچک اختصاص داده شود، تا افرادی که در سالن انتظار قرار دارند، با مطالعه زمان خود را سپری کنند.

6- میز پذیرش، قسمتی از سالن انتظار می باشد که بیشتر از جاهای دیگر به چشم می آید، پس طراحی یک میز پذیرش خاص و خارق العاده می تواند در دکوراسیون مطب پزشکان تاثیر زیادی داشته باشد.

برای طراحی فضای یک آشپزخانه، موارد مختلفی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. مثلا این که آیا شما آشپزخانه رویایی خود را از ابتدا طراحی می کنید یا فقط می خواهید یک آشپزخانه اجاره ای ناجور را کارآمدتر کنید؟ برای طراحی آشپزخانه خود در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

معمولا برخی افراد، در تجسم طرح های پیشنهادی از جانب طراحان دکوراسیون داخلی، با مشکل مواجه می شوند و نمی توانند طرح های ارائه شده را به خوبی تجسم نمایند.


?توجه به طراحی کف:

محیط آشپزخانه یکی از پرتردد ترین مکان های خانه می باشد که به دلیل وجود مواد غذایی در آن، احتمال کثیف شدن کف در آن بسیار بالا می باشد.

?انتخاب معماری مناسب برای دیوار ها و فضای خالی بین کابینت ها

هنگامی که شما قصد طراحی کابینت ها مناسب برای فضای آشپرخانه خود را داشته باشید، باید به فضای خالی موجود در آشپزخانه نیز توجه کنید.

?بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه، یکی از مهم ترین بخش های بازسازی و طراحی در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. زیرا آشپزخانه یکی از مهمترین اجزای هر خانه می باشد که معمولا در خرید و فروش خانه توجه فراوانی به آن می گردد.

?چیدمان آشپزخانه

قبل از هر چیزی شما باید مدتی را صرف کشف چیدمان جدید آشپزخانه خود کنید. شما باید فضای خود را به طور دقیق اندازه گیری کنید و اندازه گیری ها را برای ایجاد یک طرح در یک برنامه طراحی قرار دهید.

با تعیین ایستگاه های اصلی آشپزخانه خود شروع کنید. ایستگاه به محیط هایی در آشپزخانه گفته می شود که تردد در آن ها زیاد می باشد؛ مثل ایستگاه پخت و پز، یخچال، فریزر و سینک ظرفشویی.

?خرید های بزرگ

بیشتر طراحی ها با انتخاب کابینت شروع می شوند. ابتدا در نظر بگیرید که کدام سبک را برای محیط آشپزخانه خود می پسندید. سپس توجه داشته باشید که باید رنگ متناسب با بقیه موارد را برای کابینت های خود انتخاب کنید.

?خرید های کوچک:

خرید های کوچک می تواند شامل صندلی های مناسب برای ناهارخوری و جزیره طراحی شده در آشپزخانه باشد.
انتخاب قالیچه های مناسب برای فضای آشپزخانه نیز جزء خرید های نهایی محسوب می شود.

 

دفتر مرکزی: بندر عباس ،بلوار امام خمینی،گلشهر،بهشت بندر،کوی نواب، نبش نواب۷

 

 

 

 

 

 

 

 

دکوراسیون داخلی اورانوس در بندرعباس , دکوراسیون داخلی در بندرعباس , دکوراسیون داخلی , اجرای انواع خدمات دکوراسیون داخلی در بندرعباس , پارکت , کناف , کاغذ دیواری , فروش کاغذ دیواری در بندرعباس , سنگ آنتیک , نقاشی ساختمان , کناف دکوراتیو در بندرعباس , خدمات سقف کاذب , دکوراسیون منزل , دکوراسیون اداری , نورپردازی ساختمان , اجرا کابینت و کمد دیواری در بندرعباس ,