Address & Contact

Our Address

محمود آباد به سرخرود،ابتدای جاده اصلی،گلستان نهم

Telephone

شرکت ساختمانی بام گستران

شرکت ساختمانی بام گستران

🏡سرعت و کیفیت در انجام پروژه با کمترین هزینه

🏡بازدید اولیه هزینه ای ندارد به صورت رایگان است

🏡ساخت و اجرا ویلا صفر تا صد ویلا

🏡اجرا امور کار بنایی با اگیپ حرفه وساخت

🏡ساخت و اجرای صفر تا صد استخر

🏡ساخت آتشکده کباب پز شومینه و غیره

✳️ویلاسازی

🔸🔹اصولا ویلا به خانه های حیاط دار که حس طبیعت را به ما میدهد گفته میشود ویلاسازی خود یکی از بهترین راه ها برای دریافت آرامش در دوران بازنشستگی و سپری کردن تعطیلات در مکانی دنج و زیبا با هوایی فوق العاده تمیز و به دور از سرو صدا و نا هنجاری های شهری می باشد.

✳️محوطه سازی ویلا

🔸🔹محوطه سازی یک امر ضروری برای ساخت ویلا است، زیرا هدف از ساخت ویلا ارتباط با طبیعت و لذت بردن از آن است. در واقع محوطه سازی یا حیاط سازی ویلا به منظور تفکیک مرز ویلا از سایر زمین های مجاور صورت می گیرد.

🔸🔹محوطه سازی ویلا شامل گل کاری، نصب آلاچیق، نصب باربیکیو، ساخت استخر، نورپردازی محیط، نصب مجسمه و … است. محوطه ویلا تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت آن ایفا می کند از این رو باید به آن توجه ویژه معطوف گردد.

🔸🔹آلاچیق و باربیکیو از ملزومات ساخت یک ویلا می باشند، زیرا ویلا مکانی برای تفریح و گذراندن وقت با خانواده و دوستان است، از این رو افراد سعی می کنند بیشترین زمان را در محوطه و در آلاچیق صرف کنند.

✳️ساخت استخر

🔸🔹ساخت استخر(Build a pool) ایده بسیار خوبی است زیرا امروزه شنا یکی از بهترین مقاصد ورزشی و تفریحی است. ساخت استخر فرآیندی خاص است.

🔸🔹استخر نیز مکانی ایده آل برای آب تنی در روزهای گرم تابستان است و حضور آن در محوطه منجر به خنک شدن هوای اطراف می شود.مراحل ساخت استخر شامل گودبرداری، حاضرسازی کف، استفاده از بتن آب بند، عایق کاری کف و جداره، کاشی کاری، نصب سیستم تصویه آب و تجهیزات می باشد.

مدیریت:مهندس مسعود فلاح

شرکت ساختمانی بام گستران در محمودآباد مازندران , محوطه سازی ساختمانبام گستران در محمودآباد مازندران , پیمانکاری ساختمان بام گستران در محمودآباد مازندران, باغ ویلا ساختمان بام گستران در محمودآباد مازندران , آلاچیق ساختمان بام گستران در محمودآباد مازندران , بازسازی منازل ساختمان بام گستران در محمودآباد مازندران , بنایی ساختمانبام گستران در محمودآباد مازندران , معماری ساختمان بام گستران در محمودآباد مازندران , سنگ پله ساختمان بام گستران در محمودآباد مازندران ,