Address & Contact

Our Address

تبریز ، شهرک صنعتی ساختمانی

Telephone

شرکت سانا آروند شیمی تولید کننده انواع اسپری رنگ و اسپری های محافظتی خودرو 

برند Racon 

💠 اسپری رنگهای الوان
💠 اسپری رنگهای طلائی و نقره ای
💠 اسپری چسب اعلامیه(همه کاره)

اسپری چسب اعلامیه یک اسپری همه کاره است که دارای چسبندگی بالایی است و کاربرد گسترده ای دارد. این اسپری با توجه به شفاف بودنش دارای کاربرد زیادی است و برای چسباندن کاغذ، مقوا، چوب، یونولیت، چرم، تراکت، موکت، اسفنج، پارچه، شیشه و … می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

💠 اسپری انژکتورشور

اسپری انژکتور شور خودرو یکی از بهترین راه های تمیز کردن آلودگی ‌ها به شکل سریع و راحت در قسمت انژکتور است. انژکتور به مرور زمان دچار آلودگی می ‌شود و اگر تمیز نشود احتراق در آن و سایر قسمت های سوخت رسانی به‌ صورت کامل انجام نشده و باعث کاهش قدرت و شتاب خودرو می‌ شود. این محصول با از بین بردن آلودگی ها، عملکرد سیستم سوخت ‌رسانی را بهبود بخشیده و افزایش عمر آن را موجب می شود. همچنین با از بین رفتن آلودگی ‌ها، قدرت و شتاب موتور خودرو نیز افزایش می ‌یابد.

💠 اسپری داشبورد

شستن داخل کابین خودرو علاوه بر اینکه به جلا و زیبایی بیشتر خودرو کمک می کند، باعث از بین بردن آلودگی ها و باکتری‌ها از داخل کابین خودرو می شود. داخل کابین اتومبیل از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده است که مهم‌ترین آن‌ها داشبورد می باشد. برای تمیز کردن داشبورد خودرو باید ابتدا گردگیری اولیه را انجام داد سپس از مواد شوینده تخصصی استفاده کرد و بعد از آن از واکس مخصوص داشبورد استفاده کرد. محصولات تخصصی داشبورد ماشین شامل انواع تمیزکننده داشبورد، محافظ و براق کننده داشبورد، مات کننده و خوشبوکننده آن می باشد.

💠 اسپری خوشبو کننده هوا

استفاده از خوشبو کننده هوا علاوه بر تازه کردن هوای اتاق حس طراوت و تازگی را به افراد خانه القا می‌کند. بوی خوب فضای اتاق، محل کار یا هر فضایی که در آن هستید به محیط شخصیت خاصی می‌دهد. و باعث می‌شودافرادی که برای اولین بار وارد این فضا می‌شوند حس خوشایندی نسبت به محل یا مکان مورد نظر پیدا کنند. براساس اصول روان شناسی رایحه خوب می تواند یکی از اصول اولیه جلب مشتری نیز به حساب بیاید.

شما می‌توانید با توجه به فصل و آب و هوا فضای خانه، محل کار، رستوران، کافی شاپ و … را به محیطی دلنشین و دنج تبدیل نمایید که حس آرامش، تازگی، صمیمیت و یا خاص بودن را انتقال دهد.

💠 اسپری رنگ براق کننده کلیر

اسپری کیلر نوعی ماده ی پوشش دهنده است که لایه ی شفاف و شیشه ای بسیار نازکی بر روی سطوح مختلف چوبی، سفالی، سرامیکی، عملکردی مانند وارنیش و کریستال سرورنیک دارد. یک لایه نازک و کاملا شفاف روی سطح ایجاد می کند. علاوه بر محافظت سطح نسبت به خراش، سایش و تاثیرات محیطی و نور خورشید، باعث براقیت بیشتر و یا باعث مات شدن می شود.

💠 ژل واکس مخصوص داشبورد و درهای خودرو

یکی از لوازم جانبی محافظت از خودرو را می‌توان واکس مخصوصی دانست که به منظور پاکسازی و براق کردن داشبورد و قسمت‌های چرمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. واکس داشبورد از جذب گرد غبار جلوگیری نموده و استفاده مداوم از آن باعث محافظت از داشبورد و کلیه سطوح چرمی و پلاستیکی اتومبیل می‌شود.

💠 اسپری واکس تایر

یکی از مهم‌ترین و البته جذاب‌ترین قسمت‌های هر خودرو مطمئنا قسمت چرخ‌ها یا بهتر است بگوییم رینگ و تایرهای خودرو است که می‌توانید فارغ از نوع و مدل خودرو شما به زیبایی خودرو کمک شایانی کند. تایرها علاوه بر اینکه همیشه در خودرو جلب توجه می‌کنند و زیر نظر هستند یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های خودرو به شمار می‌روند که تمیز کردن مرتب آن ها علاوه بر زیبایی به سلامت و عملکرد خودرو هم کمک می‌کند. واکس لاستیک با تکیه بر تکنولوژی نانو علاوه بر تمیزی و براقی چشمگیر لاستیک‌های خودروی شما ماندگاری مفید 15 تا 30 روزه دارد. مواد نانو باعث می‌شود که گرد و غبار کمتر جذب لاستیک شده و نیاز به واکس زدن مداوم لاستیک کاهش یابد.

💠 اسپری کف تایر

 این محصول براقیت و تمیزی را به تایر های خودرو شما باز می گرداند. اسپری لاستیک کف  پس از انجام اسپری بروی تایر خودرو شما با ایجاد کف فراوان با قدرت نفوذپذیری بالا کلیه آلودگی ها و اثرات آن را کاملا پاک کرده و پس از محو شدن کف، لاستیک را کاملا براق می نماید.

با استفاده از اسپری لاستیک کف دیگر لاستیک های خودرو شما ترک های ریز برنداشته و مقاومت و طول عمر آنها افزایش می یابد.  اسپری لاستیک کف ، تمیز‌کننده و براق‌کننده‌ی لاستیک، که بعد از اسپری کردن آن بر روی لاستیک بصورت کف خارج می شود و سطح لاستیک خودروی شما را تمیز کرده و براقیت قابل توجهی به تایر لاستیک ماشین شما می دهد.

 

مدیریت : الله یاری

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

اسپری رنگهای الوان
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
محصولات شرکت سانا آروند شیمی با برند راکن
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
اسپری رنگهای طلائی و نقره ای
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
اسپری چسب اعلامیه(همه کاره)
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
اسپری انژکتورشور
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
اسپری داشبورد در 4رایحه
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
اسپری خوشبو کننده هوا در 4رایحه
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
اسپری رنگ براق کننده کلیر
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
ژل واکس مخصوص داشبورد و درهای خودرو
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
اسپری واکس تایر
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
اسپری کف تایر

 

 

اسپری رنگ , اسپری رنگ پلاستیک , اسپری رنگ مطابق با کد رنگ , اسپری رنگ نوک مدادی , خرید اینترنتی اسپری رنگ , اسپری رنگ سفید ,