شرکت سمپاشی و ضدعفونی بهمکان

در طی سال ها فعالیت شرکت بهمکان در عرصه مبارزه با حشرات و ناقلین از طریق رضایت مشتریان و ارائه خدمات با بهترین سموم روز دنیا و روش های نوین مبارزه به رشد و پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافت و اکنون با افتخار قادر به ارائه خدمات به سراسر کشور می باشد .

این شرکت با مجوز رسمی و مجاز شرکت سمپاشی و مبارزه با آفات و ناقلین از وزارت بهداشت افتخار دارد در تمامی مراحل اجرای عملیات مبارزه و سمپاشی آفات خانگی و آفات صنعتی و عمومی با اعزام و نظارت مستقیم کارشناسان و مهندسان با تجربه شرکت به شما عزیزان خدمات با کیفیت ارائه نمایند.

در این سایت ما سعی کردیم ضمن معرفی شرکت، شما عزیزان را تا حدودی با روشهای انجام سمپاشی و خطرات ناشی از سمپاشی غیر اصولی از طریق شرکت های غیر مجاز و نامعتبر آشنا کنیم.

 کاربرد آفت کش ها جهت سمپاشی

آفت کش ها موادی هستند که برای از بین بردن حیوانات وحشی، انواع حشرات خانگی، جوندگان(موش خانگی، موش بزرگ نروژی ،موش سقفی) قارچ ها و شته های انواع گیاهان کاربرد دارند.

هزاران سموم جهت سمپاشی در حال حاضر موجود است که در محیط های مختلف مانند سمپاشی منازل، سمپاشی مغازه ها، سمپاشی ادارات، سمپاشی رستوران، سمپاشی مدارس و مهد کودک ها، سمپاشی انبار ها، سمپاشی باغ، سمپاشی مزارع، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی هتل ،سمپاشی کشتارگاه ها و دیگر مکان ها استفاده می شود.

بیشتر آفت کش ها و سمومی که در حال حاضر استفاده می شود در کارخانه ها تولید شده و سپس در آزمایشگاه توسط متخصصان مورد آزمایش قرار می گیرند ولی اکثراً مواد شیمیایی هستند و برخی حتی بسیار خطرناک محسوب می‌شوند و برای انسان و سایر موجودات زنده مضر میباشند.

علاوه بر این سم ها برای زمین، هوا ،محصولات غذایی و منابع آبی نیز آلودگی ایجاد می‌کنند و از این جهت عدم آشنایی با علم سم شناسی می تواند خطرات بسیار جدی برای همه موجودات زنده در طبیعت به همراه داشته باشد در صورت استفاده نادرست از آفت کش ها و سموم خطرات جدی را برای ما تهدید می کند و از همه مهمتر سلامت افراد خانواده را به خطر می‌اندازد بنابراین قبل از اقدام به استفاده از هرگونه سم جهت سمپاشی با کارشناسان شرکت بهمکان جهت مشاوره سمپاشی تماس حاصل فرمایید.

✔️اطلاعیه جدید شرکت سمپاشی بهمکان✔️

با توجه به شیوع ویروس کرونا شرکت بهمکان تمامی تمهیدات لازم جهت حفظ بهداشت فردی اکیپ اعزامی به محل، (جهت سمپاشی ومهپاشی وضدعفونی کردن ویروس کرونا بامواد سوئیسی مخصوص کرونا ویروس با دستگاه فوگر (مهپاش) )
اعم از ماسک، دستکش، لباس مخصوص، چکمه و… به صورت کامل رعایت می شود و از طرفی تجهیزات سمپاشی ومهپاشی مانند دستگاه فوگر(مهپاش) قبل و بعد از ضد عفونی کردن با مواد ضدعفونی سوئیسی مخصوص ضد ویروس کرونا در جهت حفظ سلامت مشتریان ضدعفونی می شود.

ضدعفونی کردن محیطهای کاری توسط متخصصان این امر، میتواند به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل کار و حتی جلوگیری از انتقال آن به خانه کمک کند، حضور متخصصین ضدعفونی در محیطهای کاری و منازل موجب کاهش استفاده از مواد ضد عفونی شده و هزینه ها را نیز کاهش میدهد. البته با توجه به اینکه در مرحله حساسی از شیوع این ویروس قرار داریم، بهتر است عملیات ضدعفونی ادارات و محیطهای کسب وکار و همچنین منازل به صورت دوره ای انجام شود

? سمپاشی و مهپاشی حشرات منازل ، ادارات ، رستوران ها ، هتل ها ، دامداری ها و … 
? ضدعفونی کردن منازل و ادارات با مواد ضدعفونی کننده سوییسی مخصوص سارس کرونا ویروس و آنفولانزا و دیگر ویروس ها
? مبارزه با حشرات ساس ، سوسک و … 

? سمپاشی تخصصی بر علیه تمامی حشرات خانگی و سایر جانوران موذی
? اعزام نیروی متخصص ومجرب به سراسر کشور برای سمپاشی و ضد عفونی کردن منازل وسازمانها
? اعزام نیروی متخصص ومجرب به پایتخت ایران تهران برای سمپاشی وضد عفونی کردن سازمانهای بزرگ سازمانها ومنازل

مدیریت : مهندس وحید سرتکی -کارشناس بهداشت محیط

http://behmakanco.ir/
Image result for telegram    شماره پاسخگویی در تلگرام  : ۰۹۱۱۲۸۰۰۳۱۶-۰۹۱۱۵۱۱۱۷۳۸

 

 

 

 

 

مواد سوئیسی مخصوص کرونا ویروس
عملیات ضد عفونی کردن با دستگاه فوگر و مواد سوئیسی مخصوص کرونا ویروس

 

 

سمپاشی منازل , ساس , سوسک , مورچه , موش, کک , سمپاشی , ضدعفونی , مهپاشی ,  مازندران , گرگان ,  شمال , حشرات , ادارات , رستوران , هتل , دامداری , جانوران موذی , گرگان , ساری , قائمشهر , بابل , آمل , اعزام نیرو به سراسر کشور تهران پایتخت کرونا ویروس سارس سازمان سازمان های بزرگ , آفات خانگی , آفات صنعتی , آفات عمومی شرکت , سمپاشی , مهپاشی , ضد عفونی بهمکان , اعزام نیروی مجرب وحرفه ای به سراسر کشور , دستگاه فوگر , مواد سوئیسی مخصوص کرونا ویروس , متخصص بهداشت محیط , انواع حشرات خانگی , جوندگان , موش خانگی , موش بزرگ نروژی , موش سقفی , قارچ ها , منازل مغازه ها ادارات رستوران مدارس مهدکودک انبارها باغ مزارع بیمارستان هتل کشتارگاه هاتمامی مکان ها کارخانه ها , سمپاشی منزل , ضدعفونی کردن منزل , ایزوله کردن منازل , سمپاشی و ضدعفونی بهمکان در گرگان ساری گلستان مازندران تهران ,