Address & Contact

Our Address

اصفهان ، منطقه صنعتی خوانسار ، فاز یک

قطعات اصلی خودرو با محصولات چیرهکو

⚙️بزرگترین تولید کننده قطعات محوری خودرو

⚙️تولید کننده انواع دیسک ترمز و کاسه چرخ خودرو های سبک

⚙️تولید کننده  توپی و محور و سیلندر ترمز خودرو های سواری

🎁🎁چرا #چیره؟؟

✅️ قیمت به صرفه و اقتصادی

✅️ برخورداری از شرایط پرداخت اعتباری

✅️ ارسال رایگان محصولات

✅️ کیفیت بینظیر و مثال زدنی

✅️ ارسال به موقع سفارشات

✅️ سبدی کامل از محصولات تولیدی

✅️ خریدی آسان و تضمینی

✅️ ضمانت بی قید و شرط

✅️ توانایی تامین و تولید قطعات در تیراژ بالا

✅️ بسته بندی ممتاز و شکیل

✅️ تخفیفات خرید کالا

✅️ پرسنلی فعال و آماده و در دسترس

✅️ متریال اصلی و ممتاز (مقاوم در برابر حرارت بالا و فشار ناشی از ترمزگیری مداوم)

✅️ کیفیت بالای ترمز گیری همراه با طول عمر مناسب قطعات

✅️ حذف واسطه ها

✅️ دریافت هدایای تبلیغاتی روی هر سفارش و برگذاری جشنواره های مناسبتیو …

 

⚡️دیسک ترمز چیست؟

?نام دیگر این قطعه دیسک چرخ است و با توجه محل قرار گیری آن که ما بین چرخ‌ها و لنت ترمز است ظاهری دایره‌ای شکل دارد. این قطعه را از جنس آلومینیوم، فولاد، چدن یا آهن می‌سازند و لنت ترمز با ایجاد اصطکاک بر روی آن‌ها به کمتر شدن سرعت یا توقف کامل اتومبیل کمک می‌کنند. دیسک را توسط چند پیچ به قسمت مربوط به خود بسته‌اند که این کار به سادگی صورت گرفته است. همچنین از دیگر قطعات به کار رفته در این بخش می‌توان به کالیپر ترمز و سیلندر اصلی اشاره کرد.

?درک عملکرد این بخش زیاد هم سخت نیست، هنگامی که پدال ترمز فشرده شود پدهای لنت با دیسک چرخ برخورد می‌کنند و این کار باعث ایجاد اصطکاک و کم شدن سرعت چرخش دیسک ترمز می‌شود. به این ترتیب با کاهش سرعت دیسک ترمز سرعت چرخ‌ها هم کم می‌شود تا در نهایت اتومبیل به توقف کامل برسد.

⚡️سیستم ترمز کاسه ای

⚜️سیستم ترمز کاسه ای بر روی محور عقب خودرو استفاده می شود. این سیستم شامل طبق ثابت محور، دو عدد کفشکی آهنی هلالی شکل، دو عدد لنت، سیلندر چرخ، فنر و مکانیزم خودکار می باشد. لنت ها بر روی کفشکی ها پرچ می شوند و روی طبق ثابت محور نصب می شوند. کاسه ترمز نیز به چرخ متصل می شود. زمانی که راننده خودرو پدال ترمز را فشار می دهد، روغن ترمز با فشار وارد سیلندر چرخ می شود و در نتیجه پیستونها از هم فاصله گرفته و کفشکی ها به طرف کاسه ترمز حرکت می کنند

?دیسک چرخ:

?قطعه ای که ما بین لنت ها قرار می گیرند، که با ایجاد اصطهکاک لنت ها باعث کاهش سرعت می گردد.

?کاسه چرخ:

?قطعه ای کاسه ای شکل که عموما در خودرو های سواری در چرخ های عقب قرار می گیرد.که با کمک لنت های کفشکی باعث کاهش سرعت و نگه داری خودرو می شوند.عمر کاسه و دیسک چرخ بستگی به تعویض به موقع لنت های خودرو دارد.برای افزایش عمر این دو قطعه سعی کنید لنت های خودرو را سر موقع تعویض نمایید.تولید دیسک ها امروزه بیشتر به سمت دیسک های هوا خنک رفته تا دیر تر دیسک ها داغ شوند.و گرفتن ترمز با اطمینان بیشتری اتفاق بیافتد.در داخل دیسک چرخ ها برای حرکت روان تر بلبرینگ قرار می گیرید، تا ایجاد اصطهکاک کم شود.ترمز های دیسکی دارای پیچیدگی بیشتر نسبت با کاسه ای می باشد.که همین امر باعث افزایش وزن این نوع ترمز ها می شود.

 

 

 

 

شرکت قطعه سازان چیرهکو تولید کننده تخصصی قطعات محوری خودرو در اصفهان , شرکت چیره , شرکت چیره در اصفهان  , تولید قطعات محوری خودرو در اصفهان  ,  بزرگترین تولید کننده قطعات محوری خودرو , دیسک کاسه توپی محور سیلندر , دیسک ترمز زانتیا , کاسه چرخ عقب پژو , تولید قطعات خودرو , نمایندگی شرکت چیره در شیراز , نمایندگی شرکت چیره در مشهد , نمایندگی شرکت چیره در زنجان , نمایندگی شرکت قطعه سازان چیرهکو در شاهپور قدیم اصفهان , نمایندگی شرکت قطعه سازان چیرهکو در تهران  ,  نمایندگی شرکت چیره در قزوین , نمایندگی شرکت قطعه سازان چیرهکو در قم ,