?انواع لوازم شیک آشپزخانه

✳️آشپزخانه، برای همه ما به عنوان قلب خانه است. سپری کردن ساعت های زیاد در این بخش از خانه، باعث می شود تا ما به دنبال راحتی و زیبایی هر چه بیشتر آن باشیم. لوازم آشپزخانه از ضروری ترین تجهیزات در آشپزخانه محسوب میشند که باید در تهیه آنها دقت کنیم.

?در کنار ظروف غذاخوری، شیشه و بلور که در همه آشپزخانه ها وجود دارند، باید به تهیه وسایل و ابزار ضروری دیگری برای نیاز روزانه و آشپزی نیز فکر کنید.

✳️بدون شک وسایل آشپزخانه یکی از دقیقترین(ریزترین) اقلام در لیست جهیزیه است. هر فردی که درحال فکر، برنامه‌ریزی و یا خرید برای ازدواج است نیاز به این لیست دارد. انواع ظروف، قاشق چایخوری، کارد پنیر، پیش بند و بسیاری از وسایل دیگر مورد نیاز است. علاوه بر اینها برای دکوراسیون آشپزخانه نیز محصولاتی وجود دارد که زیباترین نما را به خانه شما می‌دهد.

?انواع مختلفی از جا ادویه ای ها

?مدل دیواری

?ست جای ادویه ای دیواری همانند نام خود از قابلیت نصب بر روی دیوار آشپزخانه شما برخوردار هستند.

?استفاده از این مدل جا ادویه ای ها بسیار راحت و سبب زیبایی بیشتر آشپزخانه شما می شود.

?مدل ایستاده

?به ست جای ادویه ای ایستاده در اصطلاح پا سماوری نیز گفته می شود.این نوع از محصولات نیز دارای جذابیت های ظاهری خود می باشند.از این مدل جا ادویه ای ها می توان در داخل کشو و یا کابینت های آشپزخانه نیز به شرط وجود فضای کافی استفاده نمود.


?نکات مهم هنگام خرید ست جای ادویه

?انتخاب نوع

✳️نخستین نکته در خصوص خرید ست جای ادویه مربوط به انتخاب نوع آن می شود که برای این منظور شما خانم های کدبانو و یا احیانا آقایان آشپز بایستی از میان مدل های دیواری و ایستاده یکی را متناسب با میزان فضای آشپزخانه خود انتخاب نمایید.

?اندازه و وزن محصول

✳️بعد از اینکه نوع محصول مورد نیاز خود را انتخاب کردید، حال باید به سراغ تعیین اندازه و وزن آن بروید. بهتر است وزن ست جای ادویه ای شما سبک باشد تا بتوانید به راحتی آن را در دست بگیرید. در خصوص اندازه کلی محصول نیز بایستی همچون نکته قبل به کوچکی یا بزرگی فضای آشپزخانه ای خود توجه نمایید.

?جنس بدنه ست

✳️مورد سوم در انتخاب و خرید ست جای ادویه ای مربوط به جنس بدنه محصول می شود که می تواند از نوع چوبی، پلاستیکی، فلزی، شیشه ای، سرامیکی و … باشد. یادتان باشد جنس بدنه جای ادویه ای شما از هر چیزی که باشد، بایستی در وهله اول ضد آب و در وهله دوم ترجیحا مقاوم در برابر فشار و ضربه باشد!

?تعداد و ظرفیت هر بطری

✳️به تعداد ظرف های موجود در ست انتخابی تان به انضمام فضا یا همان ظرفیت داخلی هر یک از آن ها توجه داشته باشید. اگر از دسته ایرانی هایی هستید که باید در خانه همیشه از انواع و اقسام ادویه ها برخوردار شوید به سراغ خرید محصولاتی بروید که دارای تعداد ظروف بیشتری می باشند.

?جنس درب (سَری)

✳️همانند جنس بدنه توجه به جنس درب یا همان سری ست جای ادویه ای نیز از دیگر موارد حائز اهمیتی است که باید به آن توجه لازم را داشته باشید. فراموش نکنید که راحت باز و بسته شدن درب محصول انتخابی تان در عین صحیح بسته شدن آن از اهمیت فراوانی در این خصوص برخوردار است.

?نوع و نحوه بسته شدن درب

✳️درب جا ادویه ای شما می تواند از نوع ساده و یا دارای منافذی جهت ریختن تدریجی ادویه ها از داخل خود با قابلیت تنظیم اندازه این منافذ باشد که انتخاب در این زمینه بسته به نظر و سلیقه خودِ شما خریداران عزیز دارد. همچنین به طریقه بسته شدن درب ظرف ادویه ای خود نیز بی التفات نباشید که می تواند از نوع پیچی، فشاری و یا چفتی باشد.

?رنگ و طرح کلی محصول

✳️انتخاب رنگ و طرح این ست آشپزخانه ای نیز همچون دیگر ملزومات و ظروف مورد استفاده تان در محیط آشپزخانه بسته به سلیقه و نوع نظر خودتان دارد؛ با این حال اما پیشنهاد می کنیم در صورتی که قرار است از ست جای ادویه خود بر روی پیشخوان آشپزخانه و یا اوپن آن استفاده نمایید، حتما به تناسب ظاهر و رنگ آن با دیگر وسایل موجود در این قسمت از خانه تان توجه لازم را داشته باشید.

?نحوه شستشوی کالا

✳️تمامی ست های موجود در بازار از قابلیت شستشوی با ماشین ظرفشویی برخوردار نیستند و از طرفی چنانچه شما بخواهید مثلا در ظرفی که قبلا دارچین وجود داشته و الان می خواهید سماق در آن بریزید، شستن و تمیزی کامل محصول از اهمیت بسیاری زیادی برایتان برخوردار است که در این صورت توصیه می کنیم حتما به نحوه شستشوی کالا نیز گوشه چشمی داشته باشید.

به مدیریت : احمدرضا توکلی زاده

 

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

 

شرکت لوازم آشپزخانه مینا در تهران , لوازم آشپزخانه , لوکس ترین لوازم منزل و آشپزخانه , طراح و تولید کننده لوازم آشپزخانه  , لوازم آشپزخانه در تهران , تولید کننده لوازم آشپزخانه در تهران ,  انواع لوازم آشپزخانه , قیمت لوازم آشپزخانه ,