Address & Contact

Our Address

مشهد ، بلوار آزادی ، آزادی 129 ، پلاک18

شرکت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی سناباد ماشین

? شرکت صنعتی سناباد ماشین از اوایل سال ۸۵ کار خود را در جهت طراحی و تولید ماشین آلات مخصوص صنایع غذایی آغاز نمود و در سال ۹۶-۹۷ به عنوان گروه نمونه کار در استان خراسان برگزیده شد.

? این شرکت با بهره‌گیری از علم و دانش روز دنیا همواره سعی در طراحی ماشین‌آلات به روز با قیمتی به مراتب پایین‌تر از نمونه‌های خارجی و کیفیتی هم‌رده با محصولات اروپایی داشته است و تلاش دارد این محصولات را با افتخار در اختیار تولید کنندگان زحمت‌کش این مرز و بوم قرار دهد.

? شرکت سناباد ماشین همواره تلاش داشته است که در کنار تولید مرغوب‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های صنعتی، حقوق مصرف‌کنندگان را نیز رعایت کرده و محصولات خود را با نازل‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه کند. به همین دلیل این شرکت کیفیت تمامی دستگاه‌ها و قطعات را تضمین می‌کند.

? تولیدات این شرکت در صنایع مختلفی به کار برده می‌شود. که از آن جمله می‌توان به صنایع زیر اشاره کرد:

? مواد غذایی (روغن، شربت، آبمیوه، و…)؛ مواد بهداشتی (شامپو، شوینده‌ها،مایع بهداشتی و …)؛ مواد دارویی (انواع شربت‌ها،آستون،الکل و…)؛ مواد صنعتی (انواع روغن‌های صنعتی،مواد شیمیایی، نفت، بنزین، و …)

? دستگاه‌های پرکن تولید شده توسط شرکت سناباد ماشین با مرغوب‌ترین مواد و قابل استفاده در همه‌ی مکان‌ها (مغازه، کارگاه و کارخانه، منازل) می‌باشند

مدیریت:آقای شریعت

 

 

پخش تجهیزات آرایشگاهی , مراکز فروش تجهیزات آرایشگاهی , وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه , صندلی آرایشگاه , دیجی کالا لوازم آرایشی مو , تجهیزات آرایشگاهی ,