Address & Contact

Our Address

قم ،جاده جعفریه، روبروی پارکینگ سینا

Telephone

تولید تجهیزات فروشگاهی شرکت مدرن زرین یاس

شرکت مدرن زرین یاس
◾️این روز ها متناسب با بیشتر شدن البسه باید به مسئله ی چگونگی مرتب کردن و قرار گیری آن ها هم توجه کرد،که لباس ها را در چه محیطی و یا در چه ابزاری آویزان کنیم که آسیب کمتری وارد کند .بنابر این پیش فرض ابراز های بسیاری تولید شده است که می توانیم با کمک ان ها لباس های خودمان را چه در منازل چه در فروشگاه ها به بهترین نحو از آن ها نگهداری شود.رگال بهترین گزینه میباشد.

☑️ رگال قوطی

◾️امروزه یکی از انواع پرطرفدار رگال است و در بسیاری از فروشگاه‌ها و منازل برای آویزان کردن لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رگال یا رخت آویز سیار به‌عنوان یک وسیله کاربردی برای مرتب کردن و نظم دادن به لباس‌ها کاربرد دارد و در جنس‌های مختلفی مانند فلزی استیل، میله‌های قوطی، پلاستیک، چوب و غیره تولید می‌شود‌. از لحاظ ظاهری رگال‌ها طراحی ساده‌ای دارند اما نقش بسزایی در مرتب بودن لباس‌ها ایفا می‌کنند.

در بسیاری از فروشگاه‌ها و منازل برای افزایش جذابیت بصری از رگال قوطی طلایی استفاده می‌شود. از مزایای مهم استفاده از رگال می‌توان به جاگیر نبودن، سبک بودن، امکان جا به جایی آسان، زیبایی ظاهری، طرح‌های متنوع، نصب راحت و قیمت مناسب اشاره کرد.

☑️ رگال تیله ای (ساچمه ای) دیواری

🔻یکی از انواع بسیار ساده و کوچک رگال دیواری، رگال تیله ای یا ساچمه ای است که هم نصب آن بسیار راحت است،

🔻هم فضای بسیار کمی را اشغال می کند و هم قیمت ارزانی دارد.

🔻این رگال از یک میله استیل تشکیل شده است که این میله ممکن است صاف و یا منحنی و قوس دار باشد.

🔻بر روی این میله تعدادی گلوله از جنس خود میله یعنی استیل وجود دارد که باعث می شود وقتی چوب لباسی بر روی رگال آویزان می شود، لیز نخورد و به زمین نیافتد.

🔻این رگال ها معمولا دارای ۹ تیله هستند و فضای بین هر تیله برای آویزان کردن یک عدد چوب لباسی در نظر گرفته شده

🔻اما اگر تعداد لباس های بیشتری دارید، ۲ تا ۳ چوب لباسی هم می توانید در هر فضا آویزان کنید.

☑️ مانکن

◾️یکی از مهم ترین ابزار تبلیغاتی برای مغازه های تجاری، مخصوصاً صنایع ارائه دهنده لباس و زیور آلات می باشد.

انواع مانکن های تولید شده موجود در حال حاضر به قدری متنوع می باشند که شما برای هر صنف و شغلی و هر محصولی می بایست نمونه مربوط به آن را تهیه نموده و برای عرضه محصولات خود در ویترین از آن استفاده نمایید.

آشنایی با انواع مانکن و تأثیرات آنها بر روی تجارت شما می تواند تبدیل به یک شگفتی و معجزه در میزان فروش شما شده و بهترین تبلیغات را برای شما رقم بزند.

مدیریت : مهندس شیوندی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸بسه قوطی🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸رخت آویز لباس🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸پایه مبل🔸🔹🔸🔹🔸

 

  شرکت مدرن زرین یاس  , تولیدکننده رگال قوطی و چرخ   , سبد فروشگاهی در قم  , تولید کننده انواع رگال , تولید کننده انواع رگال های سالنی , تولید کننده رگال ساچمه ای , تولیدرگال ساچمه ای , تولیدکننده رگال ساچمه ای , رگال , رگال ۹ تیله دیواری , رگال تیله ای , رگال دیواری , رگال ساچمه ای , رگال ساچمه ای (تیله ای) ستونی , شرکت مدرن زرین یاس ,