🌟تعمیر و نگهداری ساختمان در لواسان،فشم و تهران🌟

⭐️آرامش مالک،کیفیت ماندگار ساختمان⭐️

۱_رهایی از دغدغه های زمانبر و پرهزینه

۲_جلوگیری از روند پوسیدگی و تخریب ساختمان


۳_جلوگیری از آسیبهای جزئی و کلی در اثر شرایط آب و هوایی و نحوه بهره برداری

💫ما ساختمان شما را گارانتی میکنیم💫

✳️تعمیر و نگهداری ساختمان:

🔸🔹تعمیر و نگهداری ساختمان فرایندی است که برای جلوگیری از خرابی و همچنین به منظور تعمیر خرابی به وقوع پیوسته در ساختمان صورت می گیرد. خسارت ها زمانی به وقوع می پیوندد که بخشی از ساختمان عملکرد مناسبی نداشته باشد. خرابی های ساختمان مانند سیستم برق، منبع آب، کف، سقف، سیستم تخلیه و دیوارها، انواع مختلفی از آسیب ها هستند.

🔸🔹اگر به ساختمان خود مرتب رسیدگی کنید و در صورت بروز نقصی، فوراً در جهت برطرف کردن و تعمیر آن اقدام کنید، از هزینه‌های گزاف تعمیر در سطح وسیع جلوگیری کرده و به لحاظ اقتصادی صرفه‌جویی کرده‌اید.در کشورهای توسعه‌یافته، سالانه هزینه‌های بالایی برای تعمیر و نگهداری ساختمان اختصاص داده‌ می‌شود. ولی متأسفانه در کشور ما به این مسئله بهای چندانی داده‌نمی‌شود.

🔸🔹به همین دلیل طول عمر مفید ساختمان‌های ما خیلی پایین‌تر است؛ پس از مدتی، ایمنی ساختمان‌ها کم شده‌ و خطرات جدی و هزینه‌های تعمیرات وسیع، گریبان ما را می‌گیرد.طبق آمار، در ایران عمر مفید ساختمان ۲۰ تا ۳۰ سال است در صورتیکه در بسیاری کشورهای دیگر، این رقم چند برابر عمر مفید در ایران است. این یعنی ما چندین برابر آن‌ها در زمینه ساخت و ساز هزینه می‌کنیم.

🔸🔹تعمیر و نگهداری ساختمان، شامل مجموعه کارهایی است که برای جلوگیری از خرابی ساختمان انجام می‌شود. علاوه بر این، تعمیر و نگهداری ساختمان برای برطرف کردن خرابی‌هایی که از قبل به وقوع پیوسته نیز صورت می‌گیرد.

🔸🔹خرابی‌های زیادی مانند: خرابی سیستم برق، آب، کف، سقف، سیستم تخلیه و دیوارها ممکن است حادث شود. در صورتی که به این خرابی‌ها به موقع رسیدگی شود، بخش‌های مختلف ساختمان می‌توانند، عملکرد خوبی داشته باشند و از گسترش آسیب هم جلوگیری کرد.

 

کاتالوگ شرکت

 

💫خدمات شرکت مهندسی بام پی💫
بخش معماری

 

بخش سازه

 

بخش آسانسور

 

بخش تاسیسات مکانیکال

 

بخش تاسیسات الكتريكال