Address & Contact

Our Address

قائمشهر ، ارطه ، بهارستان 48 ، پلاک 24

Telephone

شرکت نفیس گستر قائم طیور

? تولید جوجه های یکروزه ، اردک محلی

? پرورش و فروش طیور (اردک ، مرغ ، غاز و …)

? پرورش ماهی (کپور و آزاد)

? فروش جوجه اردک 1 روزه تا 2 ماهه/پرواری/مولد
? ارسال بار به تمام نقاط ایران
? صد در صد تضمینی
? کیفیت را با ما تجربه کنید


? وزن گیری مناسب
? اردک نیمچه
? پرورش و فروش اردک

شرکت نفیس گستر قائم طیور که با سرمایه ی اولیه بالغ بر یک میلیارد ریال در زمینه ی تولید جوجه های یکروزه و پروش 1000 قطعه اردک گوشتی (پرواری ) فعالیت خویش را آغاز نمود در ادامه ی فعالیت خویش اقدام به پرورش 3000 قطعه اردک گوشتی محلی و احداث استخر ماهی گرمابی و پرورش ماهی کپور و آزاد کرده است.
این شرکت درصدد است تا در آینده ای نزدیک نسبت به توسعه ی فعالیت خود و احداث گلخانه و پرورش گلهای زینتی و گیاهان دارویی اقدام نماید.
با تاسیس این شرکت تاکنون بالغ بر 7 نفر بطور مستقیم و ده ها نفر بصورت غیر مستقیم مشغول به کار شده اند که ان شاالله با توسعه ی ابعاد فعالیت این تعداد(بطور مستقیم ) به بیش از 10 نفر خواهد رسید.
خداوند توحیدم را سپاس میگویم که همواره یار و یاور ما در این راه خطیر بوده است.

موضوع فعالیت

انجام فعالیت کشاورزی مجاز از قبل زراعت ، باغداری ، گلخانه ای ، دامپروری ، تولید مرغ بومی و اردک گوشتی و جوجه ، تهیه و تبدیل ، بسته بندی و پخش محصولات کشاورزی مجاز و دامی و طیور مجاز ، تولید ، پرورش ، خرید و فروش و پخش و صادرات و واردات انواع گل و گیاه و کالاهای مجاز بازرگانی ، شرکت در مناقصات داخلی و خارجی
محمد رضائیان جویباری
مدیرعامل

 

مهندس اسفندیار علیپور مدیر تولید و فنی شرکت نفیس گستر قائم طیور

 

 

 

 

 

 

پردرآمدترین پرورش طیور , پرورش طیور , پرورش طیور ارگانیک , پرورش طیور پرسود , پرورش بوقلمون , پرورش بلدرچین , پرورش قرقاول , دوره پرورش مرغ ارگانیک , شرکت نفیس گستر قائم طیور , شرکت نفیس گستر قائم طیور در قائمشهر ,