Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی

شرکت نگین بذر

? فروش بذریونجه نیکشهری ، رنجر امریکایی، همدانی،قره یونجه،بغدادی و بذر پیاز هفت پوست اناری قرمزبناب و زردزرگان

? مقاومت یونجه نیکشهری از یونجه در برابر گرما بیش از سایر ارقام ایرانی است و تا دمای حدود ۵۰ درجه سانتی گراد را بخوبی تحمل می کند ولی در سرمای ۵- سانتی گراد از بین می رود. یونجه نیکشهری نیاز آبی و غذایی بالایی دارد و در شرایط خوب زراعی تا ۲۰ تن علوفه خشک نیز می توان تولید کرد.

? رقم یونجه رنجر از ارقام یونجه چند ساله می باشد و مرکز اصلی آن کشور آمریکا است. در اصل ترکیبی از یونجه های هند و ترکیه و آمریکاست. این رقم در مقابل سرما مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. شکل ظاهری این رقم بسیار شبیه به رقم یونجه همدانی است. ریشه این رقم در برابر بیماری ها از جمله نماتود ریشه یونجه مقاوم است. ارتفاع یونجه رنجر از همدانی نیز کمتر می باشد. تعداد چین آن نیز از یونجه همدانی بیشتر است.

? رقم یونجه همدانی در برابر سرما مقاوم بوده و ارتفاع آن بیش از سایر ارقام سردسیری و نیمه گرمسیری است. به طوری که ارتفاع ساقه به ۹۰ تا ۱۰۰ سانتی متر می رسد. برگ های آن کوچک تر و نازک تر و باریک تر از سایر ارقام است. این رقم در ارتفاعات زیاد بخوبی رشد می کند. رنگ گل یونجه همدانی به رنگ بنفش می باشد. و برای کشت در مناطق سرد و مرتفع مناسب است. 

? بذر یونجه بغدادی برای اولین بار از کشور عراق وارد ایران شد. یکی از ویژگی های بارز این رقم، مقاومت بالای آن در برابر شوری است. همچنین این رقم نیاز آبی بالایی دارد. در صورتی که از آب شور برای آبیاری استفاده کنیم، دور آبیاری را باید دو تا سه روز در نظر گرفته شود.

 

 

قیمت بذر یونجه رنجر امریکایی , فروش بذر یونجه نیکشهری , قیمت بذر یونجه درجه یک , قیمت بذر یونجه در بازار , خرید بذر یونجه , قیمت بذر یونجه بغدادی ,