فایبرگلاس و پارچه های نسوز و نمدهای صنعتی شرکت پیشرو صنعت نسوز نیکان

✳️ مرکز پخش انواع فراوردهای نسوز،پارچه های نسوز، نخ نسوز، ورق های کلینگریت، نمدهای صنعتی، فایبرگلاس، پکینگ های ptfe✳️

پارچه نسوز سیلیکونی

 

✳️ نوار نسوز فایبرگلاس

یکی از پر طرف دارترین و مهمترین نوارهای نسوز، می توان نوار نسوز فایبرگلاس را معرفی کرد. این نوار نسوز به نام های نوار نقاله نسوز، نوار برزنتی نسوز و نوار نسوز الیاف شیشه نیز شناخته می شود. نوار نسوز فایبرگلاس از الیاف شیشه ای که در آن فیبرهای فایبرگلاس به عنوان تقویت کننده و مواد پلیمری به عنوان مادۀ زمینه می باشد تهیه می شود.

✳️ ساختار الیاف شیشه ای

یکی از مشهورترین تقویت‌کننده ها در صنعت کامپوزیت الیاف شیشه ای می‌باشد. این الیاف نسوز از تارهای باریک شیشه ی مذاب با قطر حدود ۵ تا ۲۵ میکرون و با طولی نامحدود برخوردار است .

مقاومت بالای کششی و حرارتی بسیار خوب از ویژگی های الیاف های شیشه ای مصرفی در این نوار نسوز می باشد. به همین دلیل این الیاف جهت جلوگیری از زنگ زدگی، خوردگی و سایر موارد ایمنی و در تقویت و بالا بردن کیفیت کامپوزیت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این در الیاف شیشه ای مقاومت مکانیکی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی و رطوبت و استحکام کششی خیلی بالا، انعطاف پذیری مناسبی را می توان مشاهده نمود. خاصیت عایق الکتریکی بودن باعث استفاده این الیاف در ساخت قطعات الکتریکی می شود.

نخ نسوز
✳️ فیبر فایبرگلاس

فایبرگلاس استفاده شده در نوار نسوز فایبرگلاس، کامپوزیتی از الیاف شیشه ای به عنوان مادۀ تقویت کننده و مواد زمینه هم رده مواد پلیمری محسوب می شود. کامپوزیت ها متشکل از دو بخش به نام­های ماتریس (زمینه) و تقویت کننده (الیاف) می باشند. این کامپوزیت ها به صورت ورق­هایی در ساخت مخازن، گل­خانه، پارکینگ، استخر بکار برده شده اند تا آنها را از صدمات محیطی دراثربالا رفتن دما ورطوبت حفظ نماید. همچنین در صنایع الکتریکی، لوازم بهداشتی، صنایع دریایی و صنایع نفت از این کامپوزیتها بهره برداری می شود.

✳️ کاربرد نوار نسوز فایبرگلاس

نوار نسوز فایبرگلاس از مقاومت حرارتی و مقاومت مکانیکی بالایی بر خوردار است. از دیگر مزایای این نوار نسوز می توان عایق الکتریکی و استحکام و مقاومت کششی در برابر پوسیدگی و فرسودگی را بیان کرد.

✳️ تحمل بالای حرارتی ۴۵۰ تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد این نوار نسوز از ویژگی های بسیار مهم آن می باشد. به همین سبب این نوار نسوز در عایق کاری اگزوز انواع ماشین های سنگین و هدرز انواع اتوموبیل های سواری و یا انواع موتور های سیکلت و ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید نوارهای نقاله سوز و در انواع دیگ های بخار و عایق بندی ساختمان ها و ماشین آلات الکتریکی این نوار نسوز خیلی کاربرد دارد.

پکینگ گرافیت خالص

✳️ در آب بندی مخازن، شفت ها، در بسته بندی های حرارتی در پتروشیمی ها، نیروگاه ها، مخازن سوختی نوار نسوز فایبرگلاس مورد استفاده می باشد. از دیگر کاربردهای این نوار نسوز در تولید لباس های نسوز ، دستکش و کیسه های نسوز، لباس های آتشنشانان، انواع کاور بسیار مفید می باشد.

یکی دیگر از ویژگی این نوار نسوز مقاومت بسیار زیاد آن در برابر انواع اشعه های فرا بنفش و مادون قرمز می باشد و مواد معدنی که در آن به کار برده شده باعث شده غیر قابل اشتعال باشد.

 

 

مدیریت : محمدرضا اعیان فرد

09192462939

 

ورق آزبست هندی درجه یک

طناب نسوز

پارچه نسوز فایبر فلون چسب دار

نوار نسوز

آزبست تفلون

پارچه نسوز فایبر گلاس

نوار نسوز

پارچه نسوز سیلیکونی

گرافیت خالص

نخ نسوز آرامید گرافیت

نخ نسوز تفلونی

طناب نسوز آزبست
نوار نسوز
پارچه نسوز فایبرگلاس
نوار نسوز
پکینگ نسوز ptfe
پارچه نسوز فایبر فلون چسب دار
طناب نسوز
پکینگ گرافیتی هندی
ورق های آزبست هندی
پکینگ ptfe

 

پارچه نسوز , نوار نسوز فایبرگلاس , پارچه نسوز فایبرگلاس , نوار نسوز ازبست , نوار نسوز کوره ,