Address & Contact

Our Address

تبریز ، شهرک صنعتی ساختمانی

Telephone

شرکت کمان رنگ شیمی تولید کننده انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی با برند قائم

نگسازی قائم کمان رنگ شیمی

✨ معرفی انواع رنگ ساختمان

۱- رنگ پلاستیک

یک نمونه رنگ ساختمان رایج از میان انواع رنگ ساختمان که از دیرباز تاکنون جز یکی از رنگ‌های بسیار کاربردی بوده، رنگ پلاستیک است. رنگ کردن دیوار با رنگ پلاستیک بسیار آسان است و از طرفی خشک شدن آن نیز به نسبت راحت است.

۲- رنگ روغنی

رنگ‌های روغنی نیز جز دسته رنگ‌هایی هستند که کاربرد بسیار زیادی برای رنگ‌آمیزی دیوارهای داخلی ساختمان دارند. رنگ‌های روغنی به سه دسته رنگ روغنی براق، رنگ روغنی نیمه مات و رنگ روغنی مات تقسیم می‌شود که هرکدام کاربرد خاص خودش را دارد. از رنگ روغنی به عنوان یکی از مصالح ساختمانی عایق و ضد زنگ نیز استفاده می‌شود در نتیجه انتخاب بسیار خوبی برای پوشش «دیوارهای داخلی» منزل است.

انواع رنگ روغنی ساختمان

۱- رنگ روغنی براق 

رنگ روغنی براق پوشش بسیار خوبی دارد و برای تمام دیوارها و حتی وسایل آهنی مانند نرده و یا قاب پنجره نیز می‌توان از آن استفاده کرد. علاوه بر این ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. معمولا از رنگ روغنی براق برای فضاهایی مانند پذیرایی که نیاز به روشنی بسیار دارد استفاده می‌شود. براق بودن سطح این رنگ کمک می‌کند تا نورهای محیطی به خوبی بر روی دیوار منعکس شوند و فضا بسیار روشن و لوکس جلوه کند. علاوه بر این رنگ روغنی براق کاملا قابل شست و شو است.

۲- رنگ روغنی نیمه مات و مات

به طور کلی شاید در نگاه اول تفاوت چندانی میان رنگ نیمه مات و مات دیده نشود اما تفاوت بارز آن‌ها در «انعکاس نور» است. رنگ روغنی نیمه مات نسبت به رنگ مات بیشتر نور را منعکس می‌کند و این در حالی است که رنگ روغنی مات به هیچ عنوان انعکاس نور را انجام نمی‌دهد. یکی از مزیت‌های رنگ مات این است که اگر پوشش گچ کاری دیوار ایراداتی داشته باشد، رنگ مات به هیچ عنوان آن را نمایان نمی‌کند ولی هر چه رنگ براق‌تر باشد بیشتر ایرادات را نشان می‌دهد. تنها ایرادی که می‌توان بر روی رنگ روغنی مات گذاشت، عدم قابلیت شست و شو آن و باقی ماندن اثر لکه بر روی آن است.

۳- رنگ اکریلیک

اگر با حوزه هنر آشنایی داشته باشید قطعا با رنگ اکریلیک آشنا هستید. از رنگ اکریلیک در نقاشی ساختمان معمولا برای نقش و نگار انداختن روی دیوار استفاده می‌شود. تنوع رنگی رنگ اکریلیک بسیار بالا است و از طرفی جز رنگ‌های انعطاف‌پذیر است و شما می‌توانید بر روی هر سطحی آن را اجرا کنید. پایه اصلی این رنگ آب است در نتیجه بسیاری از افراد که با پایه نفت موافق نیستند به سراغ رنگ اکریلیک می‌روند.

رنگ اکریلیک هم مانند رنگ روغنی انواع مختلفی دارد و به سه دسته براق، نیمه مات و مات تقسیم می‌شود و بیشتر برای دیوارهای اتاق خواب و هال خصوصی اجرا می‌شود. از مزایای رنگ اکریلیک می‌توان به قابل شست و شو بودن آن نیز اشاره کرد.

مدیریت : الله یاری

پوشرنگ های روغنی الوان آلکیدی
سفید
صورتی
مشکی
قهوه ای سوخته
آبی
قرمز
نارنجی
زرد 
سبز
بنفش
سورمه ای
قهوه ای روشن
✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

رنگ های روغنی مات در وزن های 
ربعی
یک کیلوئی
5کیلوئی
حلب
رنگ ها:
سفید مات
مشکی مات
قهوه ای مات
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
پوشش زیرین آلکیدی در وزن های
ربعی
یک کیلوئی
5کیلوئی
حلب
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
پوشرنگ صنعتی آلکیدی در وزن های
5کیلوئی
حلب
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
ضد زنگ طوسی در وزن های
ربعی
یک کیلوئی
5کیلوئی
حلب
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
ضد زنگ اخرائی استاندارد در وزن های
ربعی
یک کیلوئی
5 کیلوئی
حلب
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
رنگ اکلیلی طلائی در وزن های ربعی و یک کیلوئی
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
رنگ اکلیلی نقره ای در وزن های ربعی،یک کیلوئی،5کیلوئی

 

بتونه ممتاز آلکیدی
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
روغن جلای آلکیدی در وزن های ربعی و یک کیلوئی
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
پوشرنگ تمام پلاستیک استاندارد
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
پوشرنگ نیم پلاستیک ممتاز چاپ سورمه ای
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
پوشرنگ نیم پلاستیک چاپ زرد
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
پوشرنگ نیم پلاستیک چاپ آبی
✨✨✨✨✨✨✨✨✨

انواع رنگ پلاستیک ساختمان , بهترین رنگ برای دیوار گچی , انواع رنگ ساختمانی و صنعتی ,