تولید کننده کنتورهای خانگی و کشاورزی گیلان انشعاب خزر در گیلان

✅تولیدکننده کنتورهای خانگی و کشاورزی

✅امروزه با توجه به کمبود آب شیرین، ضرورت ارزش گذاری و مدیریت مصرف آب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار گردیده است و سیاستگذاری های کلان دولت ها بر پایه حفظ این سرمایه گران بها استوار گردیده است. در همین راستا و در جهت بستر سازی و ایجاد امکان پایش میزان مصرف، استفاده از تجهیزات با کیفیت و قابل اعتماد جهت اندازه گیری مصرف آب در اولویت بسیاری از تصمیم گیران حوزه آب قرار گرفته است.

✅از جمله مهم ترین این زیرساخت ها و تجهیزاتی که می تواند در رسیدن به اهداف بلند مدت تامین و توزیع آب شرب بسیار تاثیر گذار باشد استفاده از کنتور هایی با کیفیت و دارای دقت سنجش قابل قبول می باشد، چراکه علاوه بر ایجاد امکان سنجش دقیق مصرف و جلوگیری از هدر رفت بی مورد این سرمایه با ارزش، از طریق ایجاد تناسب میان میزان مصرف و بهای پرداختی مصرف کننده، زمینه ساز صرفه جویی بیشتر در مصارف غیر ضروری خواهد بود.

ساختار کنتور آب:

بر اساس تعریف صورت گرفته در استاندارد OIML R49:2013 کنتور آب تجهیزی است جهت اندازه گیری پیوسته، ذخیره سازی اطلاعات و نمایش حجم آب عبوری از یک مسیر مشخص که شامل قسمت های اصلی ذیل می باشد:
۱- مکانیزم اندازه گیری
۲- مکانیزم تبدیل
۳- مکانیزم شمارنده

جریان آب عبوری از کنتور توسط مکانیزم اندازه گیری به علائم یا سیگنال های قابل شمارش تبدیل می گردد. این علائم به روش های مکانیکی یا مغناطیسی در اختیار مکانیزم تبدیل قرار گرفته و پس از پردازش توسط مکانیزم شمارنده قابل رویت خواهند بود.

??????????????????????????

?کنتورهای آب خانگی گیلان انشعاب خزر، دارنده کنتورهای اندازه گیری آب به صورت دیجیتال و مکانیکی با نازلترین قیمت به مشتریان عرضه می گردد?

 

به مدیریت : مظاهر امیدی

شماره تماس :
۰۹۱۲۵۳۶۵۷۳۱
۰۹۱۹۰۰۷۵۱۳۷
ارتباط از واتساپ:۰۹۳۵۴۲۷۰۹۳۷
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

??????????????????????????

 

 

 

 

 

شرکت کنتور آب  , ساختار کنتور آب , شرکت کنتور آب گیلان انشعاب خزر , شرکت کنتور آب گیلان انشعاب خزر در گیلان  , شرکت کنتور آب در گیلان , کنتور آب , تولیدکننده کنتورهای خانگی و کشاورزی در گیلان ,