Address & Contact

Our Address

تهران ، تهرانپارس ، خیابان دماوند ، داخل کوچه ی آزمایش ، نبش خیابان ششم ، شومینه ی نوین

Telephone

تولید کننده انواع شومینه گازی برقی دیواری و الکلی و باربیکیو شومینه نوین 

شومینه و باربیکیو شومینه نوین

🔥 طراحی اجرا و نصب انواع شومینه های گازی ، برقی ، دیواری و الکلی و انواع باربیکیو 🔥

🔥خانه ای زیبا گرم و راحت🔥
✨ زیبایی خانه تان را به ما بسپارید✨
✨طراحی و ساخت مرغوبترین شومینه و باربیکیو ✨

🔥 شومینه از گذشته تا به امروز به عنوان یک وسیله گرمایشی زیبا و جذاب مورد استفاده قرار گرفته است که نه تنها فضای خانه را گرم میکند بلکه به عنوان یک عنصر دکوراتیو زیبایی فضای اتاق را دو چندان می نماید یک روز سرد زمستانی را تصور کنید که کنار شومینه در حال نوشیدن قهوه هستید حسی که در این لحظه به شما دست میدهد دلپذیر و دوست داشتنی است و آرامش خاصی به شما می بخشد

اجرا و ساخت شومینه و باربیکیو و آجر نما مدرن نقش جهان

اجرا و ساخت شومینه و باربیکیو

🔥 انواع شومینه از نظر سوخت انرژی

با پیشرفت تکنولوژی، انواع شومینه با سوخت‌های متفاوتی در بازار موجود است. شما باید با توجه به متراژ فضا و شرایطی که دارید، مناسب‌ترین شومینه از نظر سوخت مصرفی را انتخاب کنید. 

انواع شومینه چوبی
انواع شومینه هیزمی
انواع شومینه گازی
انواع شومینه برقی
انواع شومینه الکلی

🔥 نکات مهم هنگام انتخاب شومینه

🔥 زیبایی در مقابل کاربرد

نکته حائز اهمیت این است که آیا به دنبال شومینه ای زیبا برای عمق بخشی به فضا هستید یا کاربرد و میزان گرمایی که تولید می کند، در کنار زیبایی آن برای شما مهم است. پیشنهاد ما این است با توجه به مکانی که در آن زندگی می کنید، بیشتر به کاربرد این المان توجه کنید و نوعی از آن را انتخاب کنید که از لحاظ مصرف انرژی مقرون به صرفه باشد.

🔥 ظاهر شومینه

الویت و نیازهای هر فرد برای انتخاب شومینه متفاوت می باشد و یک نوع از آن نمی تواند برای تمامی فضاها مناسب باشد. بعضی افراد ممکن است به دنبال مدل های شیشه ای و براق باشند، در حالی که بعضی دیگر به دنبال شکل طبیعی آن هستند. در این جا به معرفی لوازم جانبی که می توان از آن ها در زمان نصب استفاده کرد می پردازیم. توجه داشته باشید که بعضی از آن ها تنها جنبه تزئینی دارند و در مقابل انواع دیگر آن ممکن است کاربردی و اساسی باشند.

🔥 طاقچه های بالای شومینه

این گونه طاقچه ها سازه های از پیش ساخته شده ای هستند که می توان آن ها را به راحتی بالای سر شومینه ها نصب کرد. نکته مثبتی که درباره این طاقچه ها وجود دارد این است که انواع مختلفی دارند و می توان آن ها را بر روی دیوار یا گوشه های آن نصب کرد. برخی از این طاقچه ها تنها برای تعبیه شدن بالای شومینه ها ساخته شده اند. پیشنهاد ما این است که به جای خرید سازه های از پیش ساخته شده، زمانی که به ایده مطلوب برای ساخت این المان رسیدید به ساخت یک طاقچه مناسب بپردازید.

🔥 روش تهویه هوا

با وجود اهمیت روش های تهویه هوا، هنگام نصب شومینه از این موضوع غفلت می شود. مسئله ای که ممکن است ذهن افراد را در هنگام ساخت این المان مشغول کند این است که استفاده از لوله های تهویه ممکن است باعث ایجاد ظاهری بد شکل شود. این امر مربوط به سوخت این وسیله گرمایشی می باشد و باید در نظر داشت که این لوله های تهویه باید در نزدیک ترین قسمت ممکن به شومینه قرار گیرند. اولین انتخابی که باید از آن اجتناب کنید استفاده از سوخت های دوگانه می باشد.

این بدان معناست که از ورود گاز به شومینه هایی که با سوخت چوب کار می کنند خودداری شود. ممکن است که گرمای حاصل از این روش بیشتر باشد اما باید توجه داشته باشید که ممکن است خطراتی نیز به همراه داشته باشند. اگر از این روش استفاده کردید باید به یاد داشته باشید که همیشه در یا پنجره ای باید باز باشد و تنها در شرایطی خاص می توانید از شومینه استفاده کنید.

روش دوم دیگر استفاده از تهویه طبیعی بدون استفاده از دودکش و یا لوله تهویه می باشد. برای اجرای این روش نیاز به منطقه ای وسیع برای ایجاد شعله داریم.

چنین شومینه هایی را نمی توان با استفاده از ریموت، کنترل کرد. علاوه بر این در استفاده از آن ها نیاز به باز گذاشتن درب یا پنجره می باشد.

🔥 تجهیزات جانبی

حتی اگر در ساخت اکثر مدل ها از تجهیزات جانبی یکسانی استفاده شده باشد، هیچ الزامی برای پیروی از آن قاعده ها نیست و این امکان وجود دارد که از فریم های چوبی استفاده نشود. برای مثال می توانید از مصالحی ویژه و خام مانند فولادهای ضد زنگ و یا از رنگ دلخواه خود استفاده نمایید. با این حال توجه به مرحله آخر که به دکور شومینه مربوط می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که در این مرحله باید دقت داشته باشیم ظاهر را فدای کاربرد آن نکنیم.

شومیه و باربیکیو شومینه نوین

مدیریت : مهدی ممی پور

 

 

 

 

 

انواع شومینه , انواع شومینه سنگی , انواع شومینه هیزمی , انواع شومینه سنتی , انواع باربیکیو ,