Address & Contact

Our Address

بابل،جاده شهید صالحی گتاب،بالا گتاب،فروشگاه حبیب زاده

Telephone

فروش شید گلخانه،توری سایبان،کیسه پرتقال حبیب زاده

▪️ محدوده کارمن شید گلخانه و توری سایبان و کیسه پرتقال وسیب زمینی وپیاز کلم وفروش نایلون گلخانه وسبد پلاستیکی وروزنامه و توری محافظ دام وسایبان پارکینگ وپوشش استخر ماهی وسایبان زمین ورزشی وتوری نمای ساختمان وتوری حصاری

▪️توری شید گلخانه یا توری سایبان سبز، به منظور ایجاد سایه و جلوگیری از تابش بیش از حد نور آفتاب به عنوان توری سایبان حیاط و یا روی گلخانه، استخر پرورش ماهی، دامداری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

☑️ شید گلخانه (توری سایبان) چیست؟

▪️ استفاده از توری های سایبان گلخانه (شید) به دلیل عمر طولانی- وزن کم و قیمت اقتصادی به جرئت بهترین سبک حفاظت از گیاهان در داخل و خارج گلخانه ها در مقابل نور مستقیم خورشید می باشد. این سبک استفاده از توری های پلیمری نسبت به روش های قدیمی همچون پهن کردن حصیر بر روی شیشه گلخانه ها بسیار اقتصادی تر بوده وهمچنین میزان تولید و برداشت را در طول فصل افزایش می دهد.

▪️ سایه بان گلخانه اغلب در گلخانه های بزرگ استفاده می شود و می توان گفت که این محصول از جمله تجهیزاتی است که وجودش در گلخانه ها ضروری می باشد. سایبان گلخانه ای سایه اندازی روی گیاهان را انجام داده و موجب می شود به آنها هیچ آسیبی نرسد.

▪️ با استفاده از این محصول، هزینه های گلخانه و تبخیر آب روی گیاهان نیز کاهش می یابد. همچنین با استفاده از این نوع سایه بان دیگر لازم نیست نگران حشرات موذی باشید. سایبان گلخانه ای در هوای بارانی از ورود باران و تگرگ به گلخانه جلوگیری می کند و به این روش از گیاهان، به طور کامل محافظت می کند.

▪️ با استفاده از توری های سایبان گلخانه ای به علت عمر بسیار طولانی آن و وزن کمی که دارد و همچنین قیمت به صرفه و اقتصادی آن بهترین راه حفاظت از گیاهان را در داخل یا خارج گلخانه به کار گرفته اید.اگر بخواهیم این روش را با روش های قدیمی مقایسه کنیم می ‌بینیم که استفاده از توری های سایبان گلخانه بسیار اقتصادی تر می باشد و مزایای بسیاری دارد. با این روش پراکندگی یکنواخت نور به راحتی قابل کنترل است.

▪️ مواد به کار رفته در این محصول به گونه ای است که در برابر نور خورشید و استرس‌های دمایی و همچنین برف و باران ایستای خود را کاملا حفظ کرده و ثابت می ماند. همان طور که می دانید نور خورشید برای رشد گیاهان سالم بسیار ضروری می باشد اما بسیاری از گیاهان هستند که به نور کامل خورشید نیاز ندارند.

به مدیریت:  صمد حبیب زاده

شماره تماس : ۰۹۱۰۱۰۰۱۳۴۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید شید گلخانه , قیمت شید گلخانه ۵۰ درصد , قیمت شید گلخانه , فروش اینترنتی شید گلخانه ,