شیرینی و کیک و دسر فرانسوی کوکی روژ

💫شیرینی و دسرهای فرانسوی جهانی هستند. فرانسه همیشه در صنعت آشپزی از بهترین ها بوده است. آنها با نان ها، پنیرها، دسر و غذاهای خودشان در جهان معروف هستند.

✳️معروف ترین دسرهای فرانسوی 

🔺کوکی روژ در فرمانیهکرم بروله | Crème brûlée: کرم بروله یکی از معروف ترین دسرهای فرانسوی است که رد پایش را در نقاط مختلف دنیا می توان دید. این دسر خوشمزه ترکیبی از خامه غلیظ و وانیلی و کاسترد است که با رویه ای کاراملی و قهوه ای رنگ تکمیل می شود.

 

 

🔺اکلر | Éclair: الکلر از دیگر دسرهای شناخته شده است که ریشه اش به فرانسه برمی گردد. این شیرینی نیز از خمیر پفی تهیه می شود اما شکلی کشیده و دراز دارد.

🔺کرم کارامل | Crème caramel: یکی دیگر از دسرهای معروف فرانسوی که محال است اسمش را نشنیده باشید، کرم کامل است. تهیه و سرو کرم کارامل ها نه تنها امروزه در بسیاری از کشورها باب است که حتا به راحتی آن را در بسیاری از رستوران ها در منوی دسرها خواهید یافت.

🔺موس شکلاتی | Chocolate Mousse: موس هم از آن دسرهای خوش طعم و سبک است که احتمالا با آن آشنایی داشته باشید.

🔺سوفله | Soufflé: سوفله نوعی دسر کیکی است که اساس پخت آن تخم مرغ است و تاریخچه آن به اوایل قرن هجدهم در فرانسه بر می گردد. تهیه سوفله شباهتی به موس دارد اما برخلاف موس، ترکیبی از بافت و طعم های متفاوت است.

🔺تارت تاتن | Tarte Tatin: تارت تاتن، نوعی تارت فرانسوی است که بر روی آن لایه ای از سیب کاراملی قرار می گیرد. جالب است بدانید نام و هویت این تارت از هتل تارتین گرفته شده است، جایی که برای اولین بار این تارت را پخت و به عنوان غذای مخصوص خود برای میهمانان سرو می کرد.

✳️لیست ده شیرینی معروف فرانسوی 

 

✨شیرینی پاریس برست: شیرینی پاریس برست، کیک با طعم بادام که کمی نرم هستند. آنها می توانند چند عطر و طعم مانند بادام، تمشک یا پسته داشته باشند

 

✨کیک اپرا(Opera): یکی از شیرینی های کلاسیک فرانسوی، کیک Opéra به دلیل داشتن لایه های نازک کیک با طعم قهوه شناخته شده است. این لایه های نازک بادام با لعابی از گاناش، قهوه و کره بسیار براق شده است.

 

به مدیریت:نشمیل حسن زاده

09122903741

 

 

 

 

 

انواع شیرینی و کیک و دسر فرانسوی کوکی روژ در فرمانیه , انواع شیرینی کوکی روژ در فرمانیه , انواع کیک کوکی روژ در فرمانیه , انواع دسر فرانسوی کوکی روژ در فرمانیه , شیرینی خانگی در فرمانیه , کیک خانگی فرانسوی در فرمانیه , دسر خانگی در فرمانیه , خرید شیرینی خانگی در فرمانیه , فروش شیرینی خانگی در فرمانیه , خرید دسر فرانسوی در فرمانیه , فروش دسر فرانسوی در فرمانیه ,