خدمات و تعمیرات شیشه خم و آینه بغل و سانروف و بالابر خودرو برادران

✳️شیشه خم 

💫شیشه خم که Bent glass و Curved glass نیز نامیده می شود، در وسایل نقلیه (بسیاری از شیشه های جلو و برخی از چراغ های عقب اتومبیل با لبه خمیده) و همچنین در طرح های معماری از گنبدهای شیشه ای و نرده های دستی گرفته تا درهای گردان و ویترین ها می توان کاربرد آن را مشاهده کرد.

✳️مزایای شیشه خم 

💫شیشه خم مزایای بسیاری نسبت به شیشه معمولی دارد که یک مصالح ساختمانی همه کاره بادوام و ایمن است که به راحتی نگهداری می شود. در فرآیند تولید شیشه خم ضخامت شیشه را می توان کاهش داد و در نتیجه وزن معماری کاهش می یابد و در نتیجه هزینه کلی پروژه نیز کاهش خواهد یافت. سختی و استحکام اضافی شیشه خم نیز باعث آزادی بیشتر در طراحی ساختمانی می شود.

09142250907

 

💫 تعمیر سانروف💫

مشکلات اساسی که که معمولا صاحبان وسیله نقلیه با آنها مواجه می شوند و نیاز به تعمیر سانروف پیدا می کنند دلایل مختلفی دارد. مشکلاتی که ممکن است برای انواع سانروف ها پیش بیاید ممکن است یا خیلی ساده باشد و یا کمی پیچیده تر باشد. مثلا اگر سانروف دچار مشکلات ساده ای باشد، با اقداماتی نظیر صداگیری سانروف، آب بندی سانروف، رگلاژ سانروف تعمیر می شود.اما در برخی از موارد هم ممکن است مشکلات مکانیکی یا الکتریکی داشته باشند. بنابراین حضور یک فرد متخصص برای اقداماتی مانند تعمیر سانروف ضروری است. بنابراین اگر قصد دارید برای نصب یا تعمیر سانروف و نصب یا تعمیر یا خرید آینه ماشین اقدام کنید حتما به ما مراجعه کنید.

تعمیر سانروف انواع ماشین های خارجی و ایرانی و کار گذاشتن سانروف

 

💫 مشکلاتی که نیاز به تعمیر سانروف دارند

💫 مشکلات مکانیکی

مشکلات مکانیکی سانروف ها، مانند شکستگی یا شل شدن شیشه، می تواند با چند ابزار دستی تعمیر شوند، سفت کردن شیشه ها ،اغلب می تواند با تنظیم مهره ها و پیچ ها انجام شوند.
گاهی اوقات ممکن است، مشکل یک روغنکاری ساده باشد و با یک گریس کاری سیلیکونی از سایش و خراب شدنش جلوگیری شود. متأسفانه این مرحله ی تعمیر سانروف و نگهداری، اغلب نادیده گرفته می شوند تا زمانی که دیر شود و دچار خرابی بزرگ تری شود. اما برخی مواقع خرابی ها ممکن است پیچیده شوند و نیاز به یک تعمیر سنگین داشته باشند.

💫 مشکلات الکتریکی

اگر سانروف شما غیر قابل استفاده شده، ممکن است یک مشکل الکتریکی در کار باشد. احتمال دارد فیوز ترکیده باشد (احتمالا مربوط به عدم روغنکاری باشد)، یا سیم پاره شده باشد یا مربوط به موتور سانروف باشد. دسترسی به موتور سانروف، شاید سخت باشد، اما در بعضی خودروها، آن را در پشت کنسول جای می دهند، تا دسترسی به آن آسان شود، بنابراین تعمیر سانروف خود را حتما به افراد متخصص بسپارید.

تعمیر سانروف x22

 

 

تعمیر سانروف سوناتا

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫 تعمیر بالابر شیشه انواع خودرو💫

اگر خودروی شما مجهز به شیشه‌ بالابر برقی باشد، شاید با گذشت زمان شاهد از کار افتادن بخش‌هایی از آن و همچنین دکمه‌های مربوط به شیشه‌ بالابر باشید. اگر شیشه ناگهان از کار افتاده و اصلاً بالا یا پایین نرود شاید مشکل به سادگی تعویض یک فیوز یا اتصالات شیشه‌ بالابر باشد. همچنین احتمال دارد مشکل به سوئیچی معیوب مربوط باشد مخصوصاً اگر شیشه گاهی بالا یا پایین برود و گاهی هم اصلاً کار نکند.

 

09142250907 رزم پوش

09146583229 حاجی سالم 

تعمیر بالابر۲۰۶ 

تعمیر کلید های بالابر مخصوصا ماشین های کیا و هیوندا

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💫 تعمیرات آیینه انواع خودرو 💫

تعمیر شکستگی اینه بغل اسپورتج

تعمیر و ترمیم شکستگی کفی ایینه پرادو 

 تعویض قاب های ازرا

ترمیم و رفع شکستگی های ایینه بغل x22

 

تعمیر(ترمیم) شکستگی های ایینه سوناتا

ترمیم شکستگی های ایینه سوزوکی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
قطعات و لوازم ایینه بغل تمامی ماشین های ایرانی و خارجی الخصوص چینی (راهنما و پایه و زه و قاب )

 

به مدیریت:سجاد رزم پوش

 

 

خدمات و تعمیرات شیشه خم و آینه بغل و سانروف خوردو رزم پوش در تبریز , تعمیرات شیشه خم در تبریز , خدمات شیشه خم در تبریز , آینه بغل و سانروف خوردو در تبریز ,