Address & Contact

Our Address

یزد،اردکان،بلوار شهید بهشتی،نبش کوچه 35

Telephone

بازسازی پنجره های قدیمی دوجداره و تک جداره افخمی در اردکان یزد

✨تولیدی شیشه دوجداره و توری معمولی پنجره upvc
✨بازسازی انواع پنجره های قدیمی تک جداره و دو جداره

💎ویژگی­‌‌‌های پنجره upvc:

❇️کاملا سالم و بهداشتی

🔸پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره‌‌‌های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

❇️ضد آب

🔸 در پنجره‌‌‌های upvc گوشه­‌ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می‌شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی‌دهند.

💎 مهمترین معیار‌ها برای انتخاب درب و پنجره یو پی وی سی عبارت است از:

🔹محل و موقعیت ساختمان
🔹اندازه اتاق
🔹شرایط آب و هوایی
🔹کاربری ساختمان
🔹نوع نماسازی معماری

💎شیشه دوجداره چیست؟

🔸شیشه دوجداره از به هم چسباندن یک یا چند قاب شیشه ای موازی برای به وجود آوردن یک واحد غیر قابل نفوذ تشکیل میشود که اصل آن برای به وجود آوردن محفظه ای همگن از هوای خشک یا با گاز که بین یک یا چند جداره پر میشود استوار است.

🔸محفظه خالی همگن در بین دو شیشه با استفاده از پروفیل آلومینیومی ظریف که از ماده رطوبت گیرپر شده است ایجاد میگردد. بدین ترتیب میزان انتقال گرما و سرما و نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش میابد.

🔸تزریق گازها به درون این محفظه خالی شیشه دوجداره را به یک عایق ایده آل حرارتی و صوتی تبدیل مینماید.شیشه دو جداره که به صورت چشمگیری باعث کاهش اتلاف انرژی میشود یکی از مهمترین روشها برای ذخیره گرمایش و سرمایش و نیز کنترل صدا در ساختمانها میباشد.

به مدیریت:افخمی

 

 

پنجره , پنجره دوجداره , انواع پنجره تک جداره و دوجداره در یزد , توری معمولی پنجره , تولیدی شیشه دوجداره در اردکان یزد , تولیدی شیشه دوجداره و توری معمولی upvc افخمی در اردکان یزد , بازسازی پنجره های قدیمی دوجداره و تک جداره افخمی در اردکان یزد , قیمت شیشه دوجداره در یزد ,