Address & Contact

Our Address

دزفول بلوار پیام آوران _نبش مقاومت 12

Telephone

شیشه سکوریت و کرکره برقی احمدی

💠 نصب و اجرای انواع شیشه سکوریت و کرکره برقی💠

❇️شیشه سکوریت:

شیشه سکوریت یا شیشه میرال یکی از مقاوم ترین شیشه های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد. این محصول مقاوم و ایمن طی یک فرایند و عملیات حرارت دهی به دست می آید. شیشه معمولی استحکام و ایمنی لازم برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان را ندارد. بنابراین باید با طی کردن فرایند هایی از آن یک محصول مقاوم و مستحکم ایجاد کرد.قبل از سکوریت کردن، شیشه های خام را به اندازه های دلخواه برش باید داد. امکان برش و شکل دهی یا سوراخ کردن شیشه بعد از وارد شدن شیشه به کوره عملا وجود ندارد.

❇️کرکره برقی

💠 نصب در کرکره برقی بدلیل تنوع در رنگ و طرح های مختلف،زیبایی و آراستگی را برای ساختمان به ارمغان می آورد. درب کرکره ای برقی مناسب با شرایط مختلف آب و هوایی می باشد و در صورت قطع برق امکان باز و بسته شدن توسط دست را دارند.نصب صحیح از طرف نصاب کاردان تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر موتور و تیغه دارد. به طوری که این امر میتواند طول عمر یک جنس درجه سه را با یک نصب درست و اصولی، حتی بیشتر از طول عمر یک جنس درجه یک اما با نصب غیر اصولی نماید. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در طول عمر محصول، تناسب بین کار درخواستی و محصول انتخابی میباشد. این بدان معناست که اگر محصولی که انتخاب میکنید متناسب با شرایط استفاده و کارکردی شما نباشد عملا آن محصول نهایت بازده خود را نخواهد داشت.

مدیریت:کرامت احمدی

09168542412

 

شیشه , انواع شیشه , شیشه سکوریت , مرکر نصب و اجرای شیشه سکوریت اسمینا در دزفول , اجرا و نصب کرکره برقی در دزفول , کرکره برقی , هزینه نصب و اجرای انواع کرکره برقی در دزفول , هزینه نصب و اجرای انواع شیشه سکوریت در دزفول ,مجموعه اسمینا در دزفول ,