Address & Contact

Our Address

تهران،امیرکبیر،انتهای ناظم الاطبای جنوبی،جنب پارکینگ سعدی،بلوک ۱۳ ،پلاک ۸

Telephone

 

 

شیلنگ تخلیه گازوئیل

شیلنگ تخلیه گازوئیل

 

 

 

 

 

بورس انواع شیلنگ و اتصالات آهن و استیل بخار شاهان

✳️انواع اتصالات و کاربرد آنها   

💫زانو: ایجاد تغییر جهت جریان میان دو لوله 

💫کاهنده: کاهش حجم جریان از لوله بزرگ به لوله کوچک

💫سه راه: استفاده به منظور تجمیع کردن دو جریان ورودی در یک جریان خروجی که شکل این اتصال به شکل T است.

💫چهار راه: به منظور متصل کردن چهار لوله در یک محل مورد استفاده قرار می‌گیرد که به شکل صلیب است‌.

💫کوپلینگ(بوشن): اتصال لوله‌ هایی با قطر یکسان به یکدیگر به کمک این اتصال صورت می‌گیرد که دارای دو نوع لغزنده ( حاوی دو لوله که داخل یکدیگر قرار دارند و لوله درونی قادر است به اندازه طول خودش به سمت بیرون حرکت کند) و فشاری(مستقر شدن بین دو لوله و جلوگیری از نشتی) است.

✳️اتصالات استیل 

🔻اتصالات نقش عمده و حیاتی در صنعت دارند. در لوله کشی های هر کارخانه ای اگر اتصالات استیل و یا هر فلز دیگری وجود نداشته باشد, ما نمیتوانیم بسیاری از سیستم لوله کشی را در ارتباط با لوله ها و ورق و یا حتی شیرآلات استیل در یک مسیر مستقیم پیش ببریم چه برسد به سیستم لوله کشی پیچیده.

🔻امروزه اتصالهای استیل کاربردهای زیادی در لوله کشی صنعتی دارند که از مهمترین آنها میتوان به تغییر جهت، شاخه گذاری، و یا تغییر قطر خط لوله اشاره کرد.به طور کلی جنس استیل به دلیل خواص ضد رسوب، مقاومت در برابر آب و آتش و همچنین قابلیت تحمل وزن بالا و قابل بازیافت بودن در صنعت جایگاه ویژه ای دارد.

🔸🔹انواع اتصالات استیل 
🔸🔹اتصالات لب جوش (Butt Weld)
🔸🔹اتصالات ساکت ولد (Socket Weld)
🔸🔹اتصالات رزوه ای (THD) 

به مدیریت:داوود خسروی

 

 

 

بورس انواع اتصالات آهن و استیل بخار شاهان در تهران , بورس انواع اتصالات آهن در تهران , بورس انواع اتصالات استیل در تهران , آهن و استیل بخار شاهان در تهران , انواع اتصالات آهن و استیل بخار شاهان , خرید لوله و اتصالات در تهران , فروش لوله و اتصالات در تهران ,