صافکاری بدون رنگ تخصصی اتومبیل های خارجی هنرکده

🚗 صافکاری بدون رنگ تمام خودروهای خارجی

🚗 صافکاری با جدیدترین دستگاه متد روز

🚗 بازدید و تعیین نوع صافکاری مورد نیاز

🚗 صافکاری و نقاشی حرفه ای انواع خودرو  خارجی در محل

🚗 رفع فرورفتگی و تعمیر آسیب دیدگی‌‌‌های بدنه منطبق با طرح اولیه خودرو

🚗 صافکاری بدنه، گلگیر، در، کاپوت، رکاب، سقف، شاسی و تمام خودرو

🔹🔸 شاسی‌کشی و صافکاری زیربندی خودرو

🔹🔸 موج گیری و ترمیم خطوط و قوس‌‌‌های ظریف روی بدنه

🔹🔸 نقاشی اتومبیل، ترمیم رنگ خودرو، قلم گیری و پولیش بدنه پس از نقاشی و صافکاری

🔹🔸 رگلاژ در خودرو، رگلاژ صندوق عقب و رگلاژ کاپوت خودرو

✳️ دوره آموزشی پیشرفته pdr(باابزار های خاص)
💫صافکاری بدون رنگ PDR چیست؟

🔺برای ترمیم تصادفات خودرو از صافکاری استفاده می شود. صافکاری بدون رنگ زمانی استفاده می شود که بر اثر تصادف رنگ آسیب ندیده و سالم مانده است.اصطلاح PDR مخفف کلمه (Paintless Dent Repair) می باشد کلمه به معنی تعمیر بدنه خودرو بدون نیاز به رنگ است. مزیت اصلی صافکاری PDR این است که به دلیل ظرافت زیاد آسیبی به رنگ وارد نمی شود بنابراین پس از امجام آن نیازی به نقاشی خودرو نیست.

🔺این عامل مهمترین دلیل استقبال زیاد از صافکاری بدون رنگ در ایران است. در صورتی که صافکاری و نقاشی بر روی یک خودرو انجام می شود خودرو دچار کاهش و افت قیمت می شود و کارشناس خودرو آن را در برگه کارشناسی لحاظ می کند. در صورتی که اجرای صافکاری بی رنگ مانع از افت قیمت خودرو می شود.

💫تفاوت صافکاری با رنگ و صافکاری PDR چیست؟

🔰صافکاری با رنگ زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که در هنگام تصادف ، خودرو ریزش رنگ پیدا کند اما صافکاری بدون رنگ برای زمانی می باشد که ریزش رنگ اتفاق نیافتاده باشد و فقط تو رفتگی ایجاد شده باشد. موارد استفاده صافکاری PDR شامل موارد زیر می باشد:

💎از بین بردن تورفتگی های ناشی از برخورد تگرگ یا اجسام دیگر 

💎از بین بردن تورفتگی های تصادف و بدون ریزش رنگ 

💎کاهش استفاده از بتونه کاری

 

🌟 صافکاری را به متخصصش بسپار 🌟

🔹🔸 صافکاری یکی از آن خدماتی است که دقیقا نمی‌دانیم چه زمانی به آن نیاز خواهیم داشت. صافکاری ماشین مهارتی برای تعمیر بدنه خودروست. صافکاری نقاشی ماشین امروزه انواع مختلفی دارد: صافکاری مدرن، صافکاری بدون رنگ، صافکاری با دستگاه، صافکاری PDR و غیره. به همین دلیل، بهتر است کار صافکاری را به یک صافکار حرفه‌ای سپرد.

🔹🔸 یک صافکاری حرفه‌ای تضمین‌کننده این امر است خودروی شما زیبایی خود را از دست نداده، و قیمت آن نیز کاهش محسوسی نداشته باشد. بنابراین، چه خودروی شما به صافکاری بدون رنگ احتیاج داشته باشد و چه صافکاری با دستگاه و…، بسیار مهم است که کار صافکاری ماشین را به یک صافکار ماهر بسپارید.

مدیریت : آقای محمدرضا جاری
09127514330

 

 

 

 

فیلم بعد از اصلاح

فیلم قبل از اصلاح

 

 

 

صافکاری، نقاشی, صافکاری در محل, بهترین صافکاری در قم , صافکاری نقاشی حرفه ای, آدرس صافکاری با جدیدترین دستگاه ها, قیمت صافکاری و نقاشی ماشین, صافکاری بدون رنگ تضمینی ,