صافکاری سعید در تبریز

✨اجرای خدمات صافکاری بدون رنگ
شماره تماس:
09148960969

 

 

 

❇️صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری pdr برای زمانی می باشد که بدنه خودرو دچار ریزش رنگ نشده باشد و یا در آسیب دیدگی به طوری نباشد که در هنگام صافکاری رنگ بدنه خودرو آسیب ببیند.

🔴صافکاری بدون رنگ چه مزایایی دارد؟

⭐️از آنجایی که نداشتن رنگ باعث می شود که مقداری از قیمت خودرو حفظ شود بعد از تصادفات اسرار بر این است که صافکار ماشین را بدون رنگ در بیاورد،حسن صاف کاری بدون رنگ این است که هزینه پایین تری دارد و بدنه رنگ کارخانه خود را حفظ می کند.

🔴مراحل صافکاری بدون رنگ

💎مرحله ۱: در گام اول یک صافکار باید با حذف قطعات اضافی از روی بدنه خودرو تمام توجه خود را به نواحی صدمه دیده معطوف کند و به طور کامل به این بخش‌ها دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال اجزایی نظیر قطعاتی که روی درب اتومبیل هستند و یا قسمت پخش کننده گل که روی گلگیر ماشین موجود است را از آن ها جدا کند.

💎 مرحله ۲: به صاف و صیقلی کردن بخش درونی بدنه اتومبیل بپردازد تا ضربه‌هایی که برای صاف شدن و هم سطح شدن قسمت‌های آسیب دیده، به بدنه اتومبیل وارد می‌شوند، دقیقا همان محل مورد نظر را نشانه بگیرند.

💎مرحله ۳: آن قسمت از بدنه که دچار آسیب و تغییر شکل شده باید به واسطه حرارت مناسب، گرم و نرم‌تر شود تا بهتر و ساده‌تر بتوان به وسیله ضربه‌های چکش به آن شکل داد و آن را صاف کرد.

💎مرحله ۴: نور خورشید باید به بدنه اتومبیل ساطع شود و امواج آن توسط بدنه فلزی جذب شود و قسمت‌های خمیده و فرو رفته و تغییر شکل داده شده به واسطه اشکال مختلفی از فنرها و مشتی‌های گوناگون صاف می‌شوند.

💎مرحله ۵: سپس باید به تعمیر و صاف کردن آن قسمت‌ها و قطعات خودرو که با وارد آمدن ضربه‌های ناشی از عملیات صافکاری کج و وارون شده‌اند، پرداخته شود‌

🔴لوازم صافکاری بدون رنگ

🔹ابزار صافکاری بدون رنگ هم ابزاری به خصوص و حرفه‌ای هستند که صافکاری به واسطه بهره‎گیری از آن‌ها انجام می شود و صافکار به تک تک آن‌ها نیاز دارد.

🔹قطعات میله مانندی به نام PDR  فلزاتی از جنس فولاد هستند ، کار کردن با آن ‌آسان است و مهارت آنچنانی نمی طلبد.

🔹استفاده از آن ها سبب می شود که فرورفتگی‌های موجود بر سطح بدنه اتومبیل را بدون نیاز به ضربه‌های چکش ترمیم و صاف کنیم. از بین بردن فرو رفتگی‌ها با این قطعات به این شکل انجام می‌شود که قسمت‌های خمیده شکل این ابزار باعث می‌شود آن را در دست جا به جا کرده و فرو رفتگی‌ها را از بین ببریم.

🔴دستگاه‌های مکنده

🔹این ابزارها به دو نوع ساده و تخصصی موجودند.استفاده از نمونه ساده آن برای اکثر افراد امکان پذیر است.

🔹استفاده از نمونه تخصصی آن، عمل صافکاری را با کیفیت و دقت عمل بالاتری همراه می‌کند. چسب‌هایی که جنس سیلیکونی دارند، در روند استفاده از این دستگاه‌ها دخیل هستند.

شماره تماس:
09148960969

🔴نقاشی خودرو

🔹در نقاشی بدنه خودرو پیش از هر چیز انتخاب یک صافکار حرفه ای مهم است. هرچه مدل ماشین بالاتر باشد حساسیت ترمیم رنگ بدنه آن نیز بیشتر خواهد بود. یک صافکار حرفه ایی با بررسی خسارات وارده ابتدا اقدام به اعمال صافکاری بی رنگ بر روی بدنه خودرو می‌نماید. عملیات صافکاری بی رنگ برای رفع قر شدگی‌ها و پستی بلندی‌های ایجاد شده بر روی بدنه ماشین انجام می‌گیرد.

🔹صافکار با استفاده از ابزار صافکاری قسمت‌های قر شده را کاملا صاف می‌نماید. در صورتی که قسمتی از بدنه دچار پارگی شده باشد صافکار با بررسی لایه‌های بدنه اقدام به انجام بتونه کاری و لیسه گیری می‌کند.

🔴پولیش خودرو

🔹یک نوع ساینده است و مانند یک سمباده عمل می‌کند، اما با دانه هایی بسیار ریز تر از سمباده.در پولیش پرداخت بسیار ظریف انجام شده و این عمل بر اثر مالش مواد پولیشی و غلطش، و اصطکاک دانه های موجود در آن انجام می‌شود.

🔹وقتی می‌خواهید رنگ اتومبیل خود را براق و یا آن را ترمیم کنید، در واقع یک لایه بسیار نازک از سطح رنگ را از بین می برید و وقتی از یک پوشش فلز، برای براق کردن یک قطعه فلزی استفاده می کنید، باز هم یک لایه از آن فلز را حذف خواهید کرد که بعد از آن سطح کاملا تمیز و جدید در زیر لایه رویی نمایان می شود.با این که ضخامت لایه رویی رنگ کمتر خواهد شد، ولی آنقدر این تاثیر ناچیز و جزئی می باشد که در کیفیت کلی رنگ هیچ تاثیری ایجاد نمی‌کند.

به مدیریت:سعید اصغری

شماره تماس:
09148960969

 

 

صافکاری , صافکاری بدون رنگ هیوندای , صافکاری pdr , اجرای خدمات صافکاری بدون رنگ در تبریز , هزینه صافکاری بدون رنگ در تبریز , صافکاری بدون رنگ هیوندای سعید در تبریز , صافکاری سعید در تبریز , مزایای صافکاری بدون رنگ , مراحل صافکاری بدون رنگ , نقاشی ماشین در تبریز , پالش و واکس در تبریز , خشگیری خودرو در تبریز , لیسه کشی در تبریز , صافکاری درجه یک در تبریز , نقاشی درجه یک در تبریز , صافکاری خودرو تصادفی در تبریز , بازسازی خودرو در تبریز ,